@babcia77, takie nienormalne i wręcz idiotyczne zachowywanie się systemów informatycznych (w tym modułów informująco-raportujących) T-Mobile jest... normalne i jest standardem od lat w T-Mobile i dotyczy każdej jednej promocji i również w tej tak się dzieje i mogę to potwierdzić (czyli np. system/apka niby zgłasza problem z aktywacją promocji, promocja wisi jako w trakcie procesowania, po czasie jednak nie zostaje włączona i przestaje być procesowana, po czym ponownie jest jako do włączenia, że niby nie udało jej się włączyć, ale ponownych zleceń również nie przyjmuje; faktycznie, głęboko w systemie ona się jednak włączyła po tym pierwszym zleceniu, przy czym żadnej informacji o tym nie dostaniesz, ale już o jej wyłączeniu po tych 2 tygodniach owszem).
Na zarządzanym przeze mnie numerze abo wygląda jakby internet schodził z pakietu podstawowego a nie z NL.
Jak właściwie ma się pokazywać wykorzystywanie NL? chyba licznik pakietu abo powinien stać w miejscu?
NL niby jest aktywny a stan pakietu abo cały czas się zmniejsza, ciekawe co będzie jak dojdzie do zera
Jeszcze jedna dziwna rzecz, wcześniej ilość zużytych GB zawsze wyświetlała się na niebiesko a teraz zużycie mam w kolorze beżowym. Z pakietu abo zostały smętne resztki, to może oznacza jakiś stan alarmowy
Edit.
Pakiet abo właśnie się wyzerował i brak dostępu do internetu przy wciąż aktywnej promocji Nielimitowanego internetu, użytkownik potwierdził