Ja nie pamiętam żadnej cesji. Nie pamiętam w jaki sposób wszystkie trzy numery spiąłem pod jeden pesel, ale to nie było żadną trudnością i nie robiłem żadnej cesji. Chyba najpierw podpiąłem do jednego konta klienta a potem jakoś zmieniłem właściciela. To było przed 2017r. BYć może w panelach poszczególnych numerów (klientów) była możliwość zrobienia takiej 'cesji' jednym kliknięciem po prostu. A potem była tylko już tylko rejestracja 'antyterrorystyczna'. Z tego co jestem sobie w stanie przypomnieć to przyszły esemesy na każdy numer z numerem pesel i możliwością potwierdzenia.
Według Macieja Sobocińskiego - managera IT w Virgin - włamanie nastąpiło przez system rejestracji POS (w punktach sprzedaży detalicznej). Czyżby ktoś się podpiął i buszował w systemie Virgin przez parę dni ... ?
-----Edit----------
Przecież system rejestracji powinien działać tylko w jedną stronę. Ewentualnie ze zwrotką potwierdzającą zarejestrowanie. Dziwne ... .