abrams pisze: ↑04 lis 2019, 11:19
1) Wczoraj wpisywałem kod chyba z 20x i nic nie skasowało ale prawdą jest, że przychodził tylko ten komunikat "Przepraszamy....."
2) U mnie było to samo, pierwszy tel. na infolinie po ~2h i kazał mi odczekać 5h, nie chciał też w ogóle sprawdzać, czy dodarł do niego mój SMS z kodem na 50MB ponieważ
"nie będę nawet próbował, bo system informatyczny nie wpuści mnie wcześniej na pana konto niż po 5h, po prostu nie ma takiej możliwości, tak ma ustawione parametry"
Więc tu pies pogrzebany, a mi dopiero za drugim razem ~16-stej wprowadził ręcznie (musiałem kod podać)
1) Potwierdzam. Jeśli przychodzi "
Przepraszamy operator nie uruchomił pakietu", można wysyłać w nieskończoność.
Kiedyś, przypadkowo, wysłałam kod drugi raz tuż po komunikacie
"Benefit ... ", wówczas wrócił
"Przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów". Zadzwoniłam do BOK-u, niestety, dopiero następnego dnia. Wówczas nastąpiła
"konfiskata" (cytat z odpowiedzi na moją reklamację) - nie przedłużono uzbieranego pakietu.
2) Jeszcze w czasach, kiedy wracał komunikat
"Wystąpił błąd, prosimy spróbować później", uruchamiano pakiet ręcznie podczas rozmowy z BOK-iem (wieczorem). Być może było to po 5 godzinach od pierwszego SMS-a, ale mam wrażenie, że krócej.