Podsumowując, na dzisiaj z dużym prawdopodobieństwem wiemy że:
1. Przechodząc
bezpośrednio z W3 do Play na Kartę dostaniemy 200zł+20GB+RWK na 60 dni oraz możemy jeszcze dodatkowo uruchomić (niecałe) darmowe 30 GB ważne do 30.04.2019 a faktyczne to sumujące się 2x10GB (gdy mamy apkę) lub 2x5GB gdy kodem *111*570*1#
https://www.play.pl/promocja/30GB/
https://www.play.pl/resources/pdf/2019/ ... 022019.pdf
Karta z przenoszenia nazywa się "Play na Kartę" i ma ważność 10 dni na wychodzące i 70 na przychodzące a w Play24 widnieje jako "Play na Kartę Start" i jest na niej 5 zł (w tym 4 zł na rozmowy i SMSy na 10 dni).
2. Gdy przechodzimy
bezpośrednio z W3 do Fakt Mobile
https://www.faktmobile.pl/obsluga-klien ... kt-mobile/
to otrzymujemy (na 100%): 200zł+20GB+RWK na 60 dni i na 99%: 20GB/90dni (stara promocja: jako nowy klient/nowa karta). Napisałem na 99% ponieważ u mnie ciągle widnieje na starej, wykorzystanej ale aktywnej karcie FM (zakupionej w kiosku) info, że 20GB/90dni jest włączone. Gdyby opcja nie była jeszcze aktywne to by to info na pewno wywalili (tak jak zrobili z 20GB/10zł)
Z przenoszeniem z W3 do FM spotkałem problem, bo w jednym salonie, nie mieli kart i jak zamówili (bez przekonania) to kazali mi przynieść wydruk z W3, że przenoszony numer mam zarejestrowany na mnie bo oni są rozliczani z kart i jak się okaże że mnie nie przeniesie to... ho, ho. W drugim salonie: "nie mamy, a jak zamawiamy to nie przysyłają" zaś w trzecim, że powinienem zamówić ja.
I idąc tym ostatnim wskazaniem na forum znalazłem podobne info:
A. zamawiamy z karty w play poprzez Play24 wysyłając zgłoszenie a w nim prośbę o wysłanie np. dwóch kart Fakt Mobile do Salony Play (dokładne dane, adres) w związku z chęcią przeniesienia numeru(ów) z W3 do FM
B. Dzwonimy na infolinię FM 799 599 999 i tam zamawiamy
I tą drogą zamierzam pójść z jeszcze 2x kartami z TM ale jakby ktoś mógł potwierdzić/uzupełnić info z pkt. A i B to byłoby OK.