Trzeba też pamiętać że można posiadać tylko 5 numerów zarejestrowanych na osobę.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
O, a o tym nie wiedziałem. Ale i tak się mieszczę.
Prośba o nietypową pomoc.
Mam za dużo kart sim i postanowiłem się pozbyć części.
Na pierwszy ogień poszła simka a2mobile.
Karty fizycznie już nie posiadam i napisałem maila do BOKU wniosek o wyrejestrowanie karty.
Brak odpowiedzi.
Co dalej??
Mam za dużo kart sim i postanowiłem się pozbyć części.
Na pierwszy ogień poszła simka a2mobile.
Karty fizycznie już nie posiadam i napisałem maila do BOKU wniosek o wyrejestrowanie karty.
Brak odpowiedzi.
Co dalej??
kiedy wysłałeś?
wysyłałeś przez email, czy przesyłka rejestrowana (list polecony)? jeżeli przez email, to jako załącznik musisz dołączyć pismo z własnoręcznym podpisem, inaczej Operator może nie dezaktywować kart.
wysyłałeś przez email, czy przesyłka rejestrowana (list polecony)? jeżeli przez email, to jako załącznik musisz dołączyć pismo z własnoręcznym podpisem, inaczej Operator może nie dezaktywować kart.
Wysłałem 2 dni temu mailem ( bez tego załącznika ).
Nie wiedziałem że to jest potrzebne.
Myślałem że wystarczą moje dane i PIN karty oraz jej numer.
No ale tak swoją drogą to mogliby odpowiedzieć, że takie są wymagania.
Dziękuję
Nie wiedziałem że to jest potrzebne.
Myślałem że wystarczą moje dane i PIN karty oraz jej numer.
No ale tak swoją drogą to mogliby odpowiedzieć, że takie są wymagania.
Dziękuję
Wydzwoń, zapomnij, przetnij/włóż do szuflady to pre-paid... Sam się wyłączy, a w bazie opa i tak będziesz do końca roku +5lat
Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej oraz powinno zostać przesłane na adres
Biura Obsługi Klienta 35-205 Rzeszów, ul Warszawska 18, 6 piętro
Wypowiedzenie umowy powinno zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację: numer telefonu, imię i nazwisko Abonenta, numer PESEL oraz wskazaną datą realizacji wypowiedzenia (brak wskazanej daty będzie skutkować wypowiedzeniem w dacie otrzymania wypowiedzenia przez operatora). Wypowiedzenie musi być też przez podpisane.
Biura Obsługi Klienta 35-205 Rzeszów, ul Warszawska 18, 6 piętro
Wypowiedzenie umowy powinno zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację: numer telefonu, imię i nazwisko Abonenta, numer PESEL oraz wskazaną datą realizacji wypowiedzenia (brak wskazanej daty będzie skutkować wypowiedzeniem w dacie otrzymania wypowiedzenia przez operatora). Wypowiedzenie musi być też przez podpisane.
Operatorzy próbują wymusić wysłanie pisma, ale wystarczy podpisany skan! jak coś to email do wiadomości UKE.Kamil7878 pisze: ↑10 lut 2019, 15:20Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej oraz powinno zostać przesłane na adres
Biura Obsługi Klienta 35-205 Rzeszów, ul Warszawska 18, 6 piętro
Wypowiedzenie umowy powinno zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację: numer telefonu, imię i nazwisko Abonenta, numer PESEL oraz wskazaną datą realizacji wypowiedzenia (brak wskazanej daty będzie skutkować wypowiedzeniem w dacie otrzymania wypowiedzenia przez operatora). Wypowiedzenie musi być też przez podpisane.
forum_tg
liczy się co mówi regulamin lub umowa, albo Pt.
Podpisany skan nie jest "formą pisemną", jest dokumentem elektronicznym, a ten zgodnie z kc wymaga opatrzenia podpisem kwalifikowanym.
Art. 77, 78 i 78(1) kc.
liczy się co mówi regulamin lub umowa, albo Pt.
Podpisany skan nie jest "formą pisemną", jest dokumentem elektronicznym, a ten zgodnie z kc wymaga opatrzenia podpisem kwalifikowanym.
Art. 77, 78 i 78(1) kc.
od tej strony patrząc, masz rację.
Ale wysyłając email z załączonym skanem pisma, zawsze dało się wszystko załatwić. Jak był problem, to email do UKE i bez wychodzenia z domu wszystko było załatwione.
Ale wysyłając email z załączonym skanem pisma, zawsze dało się wszystko załatwić. Jak był problem, to email do UKE i bez wychodzenia z domu wszystko było załatwione.
zwariowany.kurczak pisze: ↑10 lut 2019, 15:09Wydzwoń, zapomnij, przetnij/włóż do szuflady to pre-paid... Sam się wyłączy, a w bazie opa i tak będziesz do końca roku +5lat
I tak zrobię. Wysłałem kolejnego maila na który tradycyjnie nie odpowiedzieli.
Nazwisko pesel podpis ??
To może jeszcze pin do karty bankomatowej.
Dziękuję koledzy za informację.
Nie chcą likwidować numerów bo statystyka się pogorszy.
poproś o numer FAX'u... przyjmą
Dostałem przed chwilą sms o zmianie cen od 30.03.2019.
https://www.a2mobile.pl/data/Dokumenty/ ... 3.2019.pdf
https://www.a2mobile.pl/data/Dokumenty/ ... 3.2019.pdf
Zmiany w Cennikach i Regulaminach a2mobile
Szanowny Kliencie,
uprzejmie informujemy, że od 30 marca 2019 r. zaczną obowiązywać następujące zmiany Regulaminów i Cenników usług a2mobile:
1. Zmieniony zostaje Cennik Usług Telekomunikacyjnych a2mobile w zakresie:
- dodania nowych numerów w części dotyczącej opłat za połączenia na skrócone numery specjalne (AUS),
- zmiany opłaty za wydanie duplikatu lub wymianę Karty SIM,
- zmiany opłaty za połączenie z Biurem Obsługi Klienta,
- wprowadzenia możliwości zrealizowania cesji umowy na odległość za opłatą
(przeniesienie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na inną osobę – zmiana abonenta).
W związku z tym, w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych a2mobile:
- w § 3 w pkt. 1. zostaje zmieniony ppkt. 14., który otrzymuje brzmienie:
Wydanie duplikatu lub wymiana Karty SIM (w przypadku zniszczenia, uszkodzenia lub utracenia przez Użytkownika Karty SIM z jego winy) za zdarzenie 25,00 PLN;
- w § 3 w pkt. 1. zostaje zmieniony ppkt. 17., który otrzymuje brzmienie:
Połączenie z Biurem Obsługi Klienta 720 20 30 40 - 0,18 PLN za minutę
(pierwsze połączenie z Biurem Obsługi Klienta jest bezpłatne);
- w § 3 w pkt. 1. zostaje wprowadzony ppkt. 21 w brzmieniu:
Zmiana Abonenta – Cesja za zdarzenie 29,00 PLN
- w § 4 w pkt. 1. w wierszu pod nazwą „Usługi AUS grupa 2” zostały dodane następujące numery specjalne: 19007, 19116, 19365, 19457, 19798, za które pobierana będzie opłata 0,19 zł za minutę połączenia.
2. Dodatkowo wprowadzone zostają również zmiany w Ofercie promocyjnej „Roaming międzynarodowy”.
Zmianie ulegnie § 3 w pkt. 2., w którym wprowadza się nowy opis krajów należących do
„Strefy roamingowa 1” i „Strefy roamingowa 2”, który otrzymuje następujące brzmienie:
Strefa roamingowa 1
Unia Europejska, Norwegia, Islandia, Liechtenstein
Strefa roamingowa 2
Pozostałe kraje Europy (z wyjątkiem Kosowa, które jest w „Strefie roamingowej 4”) oraz - Algieria, Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Kazachstan, Kirgistan, Maroko, Rosja, Tunezja, Turcja, Uzbekistan
3. Ponadto zmianie ulega również Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie dodania definicji dostawcy usług oraz Operatora wraz z ujednoliceniem pozostałych zapisów z tym związanych, co jest wynikiem zakończenia całego procesu związanego ze zmianą właściciela marki a2mobile, o czym byliście Państwo informowani w zawiadomieniu z 29 października 2018 r.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian.
Aktualne regulaminy i dokumenty znajdziecie Państwo na stronie: www.a2mobile.pl w zakładce „Dokumenty”.
Szanowny Kliencie,
uprzejmie informujemy, że od 30 marca 2019 r. zaczną obowiązywać następujące zmiany Regulaminów i Cenników usług a2mobile:
1. Zmieniony zostaje Cennik Usług Telekomunikacyjnych a2mobile w zakresie:
- dodania nowych numerów w części dotyczącej opłat za połączenia na skrócone numery specjalne (AUS),
- zmiany opłaty za wydanie duplikatu lub wymianę Karty SIM,
- zmiany opłaty za połączenie z Biurem Obsługi Klienta,
- wprowadzenia możliwości zrealizowania cesji umowy na odległość za opłatą
(przeniesienie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na inną osobę – zmiana abonenta).
W związku z tym, w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych a2mobile:
- w § 3 w pkt. 1. zostaje zmieniony ppkt. 14., który otrzymuje brzmienie:
Wydanie duplikatu lub wymiana Karty SIM (w przypadku zniszczenia, uszkodzenia lub utracenia przez Użytkownika Karty SIM z jego winy) za zdarzenie 25,00 PLN;
- w § 3 w pkt. 1. zostaje zmieniony ppkt. 17., który otrzymuje brzmienie:
Połączenie z Biurem Obsługi Klienta 720 20 30 40 - 0,18 PLN za minutę
(pierwsze połączenie z Biurem Obsługi Klienta jest bezpłatne);
- w § 3 w pkt. 1. zostaje wprowadzony ppkt. 21 w brzmieniu:
Zmiana Abonenta – Cesja za zdarzenie 29,00 PLN
- w § 4 w pkt. 1. w wierszu pod nazwą „Usługi AUS grupa 2” zostały dodane następujące numery specjalne: 19007, 19116, 19365, 19457, 19798, za które pobierana będzie opłata 0,19 zł za minutę połączenia.
2. Dodatkowo wprowadzone zostają również zmiany w Ofercie promocyjnej „Roaming międzynarodowy”.
Zmianie ulegnie § 3 w pkt. 2., w którym wprowadza się nowy opis krajów należących do
„Strefy roamingowa 1” i „Strefy roamingowa 2”, który otrzymuje następujące brzmienie:
Strefa roamingowa 1
Unia Europejska, Norwegia, Islandia, Liechtenstein
Strefa roamingowa 2
Pozostałe kraje Europy (z wyjątkiem Kosowa, które jest w „Strefie roamingowej 4”) oraz - Algieria, Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Kazachstan, Kirgistan, Maroko, Rosja, Tunezja, Turcja, Uzbekistan
3. Ponadto zmianie ulega również Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie dodania definicji dostawcy usług oraz Operatora wraz z ujednoliceniem pozostałych zapisów z tym związanych, co jest wynikiem zakończenia całego procesu związanego ze zmianą właściciela marki a2mobile, o czym byliście Państwo informowani w zawiadomieniu z 29 października 2018 r.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian.
Aktualne regulaminy i dokumenty znajdziecie Państwo na stronie: www.a2mobile.pl w zakładce „Dokumenty”.
Wyjąłem z szuflady nieuruchamianą jeszcze kartę a2m i zacząłem ich trochę testować. Oto moje obserwacje:
1. Pierwsze włączenie i zalogowanie do sieci zajęło kilka minut. To normalne gdy sieć korzysta tylko z roamingu.
2. Nie ma już fajnego powitania przy pierwszej próbie połączenia. Choć może denerwowało niektórych.
3. Nawiązywanie połączeń trwa dłużej niż w Plusie. Jakość połączeń głosowych jest ok, choć słychać, że to nie HD.
4. Często zdarzają się bardzo krótkie utraty zasięgu. Trwają kilka sekund. Wygląda jakby telefon na siłę szukał sieci macierzystej, jednak jej nie znajduje i z braku laku loguje się do Plusa.
5. Teraz najciekawsze. Telefon mam z LTE, a loguje się tylko do 2G i 3G (niestety nie mam możliwości wymuszenia pasma). Ani przez moment nie był w LTE. Przypuszczam, że ma to korelację z tym, iż nie mam aktywnego pakietu. Może dopiero po jego włączeniu dają wjazd do LTE.
1. Pierwsze włączenie i zalogowanie do sieci zajęło kilka minut. To normalne gdy sieć korzysta tylko z roamingu.
2. Nie ma już fajnego powitania przy pierwszej próbie połączenia. Choć może denerwowało niektórych.
3. Nawiązywanie połączeń trwa dłużej niż w Plusie. Jakość połączeń głosowych jest ok, choć słychać, że to nie HD.
4. Często zdarzają się bardzo krótkie utraty zasięgu. Trwają kilka sekund. Wygląda jakby telefon na siłę szukał sieci macierzystej, jednak jej nie znajduje i z braku laku loguje się do Plusa.
5. Teraz najciekawsze. Telefon mam z LTE, a loguje się tylko do 2G i 3G (niestety nie mam możliwości wymuszenia pasma). Ani przez moment nie był w LTE. Przypuszczam, że ma to korelację z tym, iż nie mam aktywnego pakietu. Może dopiero po jego włączeniu dają wjazd do LTE.
Po przejęciu a2 przez premium mobile podają, że korzystają tylko z zasięgu plusa. nie podają nic o nadajnikach aero2.
Na jakich nadajnikach nadaje a2mobile?
Korzystamy z nadajników sieci Plus. Z naszych usług skorzystasz w technologii 2G, 3G oraz LTE i LTE Advanced.
no czyli roaming bo mają własny kod sieci
Wow ranga "Stary Wyjadacz" nie sądziłem że dotrwam do niej
Przejęcie było czysto formalnym zabiegiem, pisałem o tym wiele razy. Technicznie nic się nie zmieniło. Choć sieć Aero2 też identyfikuje się jako 260-01 to karty SIM mają priorytety na konkretne częstotliwości, a także sieć LTE najzwyczajniej ich nie wpuszcza do czasu wykupienia pakietu (w końcu dostęp do LTE jest u operatorów osobną usługą w systemie).