Ja pod *103*22*8*11# dostaję "Brak danych do wykorzystania". Usługa wygasła 1 lutego. TAK pod 80481 nie daje żadnego efektu. Co ciekawe od przedwczoraj stan konta jest niezmienny - nie są pobierane środki choć za dni 1-3 lutego były pobierane. Tak jakby SMS o włączeniu "Nielimitowane rozmowy, SMSy do wszystkich i 300MB dziennie za 1 zl oraz konto ważne rok została aktywowana" informował niby o włączeniu a de facto nie włączył. Kod USSD *140*296*1# do sprawdzania stanu tej usługi nie działa. Co ciekawe RWK z tego pakietu zadziałał - konto zostało przedłużone do 05.02.2020. Misz masz po prostu a na infolinii nadal informacja żeby czekać...
Acha - jeszcze jedno: odezwał się ze 4 godziny temu e-mailem BOK . Na razie tylko w sprawie potwierdzenia właściciela konta do pierwszej reklamacji.
Acha - jeszcze jedno: odezwał się ze 4 godziny temu e-mailem BOK . Na razie tylko w sprawie potwierdzenia właściciela konta do pierwszej reklamacji.