DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 136 z 202
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 202
 #1064621  autor: babcia77
 06 lut 2019, 20:17
Ja pod *103*22*8*11# dostaję "Brak danych do wykorzystania". Usługa wygasła 1 lutego. TAK pod 80481 nie daje żadnego efektu. Co ciekawe od przedwczoraj stan konta jest niezmienny - nie są pobierane środki choć za dni 1-3 lutego były pobierane. Tak jakby SMS o włączeniu "Nielimitowane rozmowy, SMSy do wszystkich i 300MB dziennie za 1 zl oraz konto ważne rok została aktywowana" informował niby o włączeniu a de facto nie włączył. Kod USSD *140*296*1# do sprawdzania stanu tej usługi nie działa. Co ciekawe RWK z tego pakietu zadziałał - konto zostało przedłużone do 05.02.2020. Misz masz po prostu a na infolinii nadal informacja żeby czekać...

Acha - jeszcze jedno: odezwał się ze 4 godziny temu e-mailem BOK . Na razie tylko w sprawie potwierdzenia właściciela konta do pierwszej reklamacji.
 #1064622  autor: darekka
 06 lut 2019, 20:31
Zgłoszenia techniczne i pełny dostęp do danych klientów działają już prawidłowo-trzeba dzwonić i zgłaszać problemy z naszą usługą-kasę oddają bez zająknięcia za wszelkie poł.,smsy,mms i Bezpieczne Internety w naszym przypadku.

Aby nie było za ciekawie to nie działają nadal doładowania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064664  autor: babcia77
 07 lut 2019, 11:29
Właśnie mi na infolinii wmawiają że pakiet z 300MB internetu to sytuacja prawidłowa, ja tak chciałem i co ja się właściwie ciskam. Kazłąem kolesiowi sprawdzić jaki pakiet miałem włączony poprzednio. Słucham od 15 minut muzyczki przeplatanej reklamami o 630 punktach sprzedaży. I że fakturę mogę opłacać w aplikacji Mój T-Mobile na telefonie - w aplikacji która nie działa....

Konsultant znów poszedł się dowiedzieć - wmawia mi że dotychczas przez 3 lata miałem usługę z limitem 300MB dziennie i co ja ja się rzucam...
 #1064665  autor: darekka
 07 lut 2019, 11:34
Jak ja dzwoniłem w sprawie faktu, iż oferta mimo zlecenia reaktywacji nadal nie działa to kobitka ogarniała o co chodzi i zrobiła zgł.techniczne dla 2 numerów. Widać trafiłeś słabo-dzwoń ponownie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064669  autor: babcia77
 07 lut 2019, 11:57
I teraz na "niedziałanie" netu dają awaryjnie 1 lub 2 GB. Podziękowałem bo włączą i mimo niedziałania usługi znów spieprzą.

Zgłoszenie serwisowe teoretycznie mają opędzić w 60 godzin. Tylko dopiero po przyciśnięciu mówią że to są godziny robocze. Czyli 8 godzin w dzień powszedni się liczy...
 #1064733  autor: darekka
 07 lut 2019, 21:09
Aplikacja Moja HEYAH i MiBOA już działają! Aplikacja Mój T-mobile jeszcze nie dostarcza SMSem hasła do zalogowania. Dane są lekko nieaktualne ale jak widać ogarniają sukcesywnie.

Strona http://www.heyah.pl/ już działa.

Kody USSD np. *140*296# itp. działają!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064752  autor: babcia77
 08 lut 2019, 07:11
Ja napiszę jeszcze raz: "Niezły macie burdekl w tym Archeo - siostry!". ;-)

Po kolei stan u mnie na dziś:

1. Uznali wczoraj pierwszą reklamację na to że usługa nie działa.

2. *101# pokazuje środki które były wczoraj plus rekompensata ale minus 1 PLN.

3. *103*22*8*11# pokazuje pakiet danych 51400.88MB Ważne do 08.02.2019 - czyli do dziś. To mi wskazało że wczoraj włączyli usługę bez żadnej informacji zwrotnej do mnie.

4. Aplikacja Mój T-Mobile była godzinę temu dostępna - obecnie nie można było się zalogować. Godzinę temu pokazywała że mam włączony pakiet z 300 MB danych.

5. MiBOA pokazuje że mam włączony pakiet 10 MB Bezpieczny Internet. Nie pokazuje pakietu złotówek i danych widocznych pod *103*22*8*11#.

6. Z billingu w MiBOA wynika że ostatni raz 1 PLN za poprzedni okres usługi (usługa ważna do 1.02) pobrali 30.01. 31.01 i 1.02 nie pobrało 1 PLN. Za to 1.02 pobrało 3 PLN - zapewne za BI. Pobierało też po 0.14 PLN za wychodzące SMS-y.

7. Wczoraj około 13.00 pobrało 1 PLN. Ilość danych z kodu *103*22*8*11# sugeruje że to za "Masz złotówkę - masz no limit do wszystkich i na wszystko". Niestety nie mam żadnej pewności że tak jest. Co ciekawe środki pobrano jeszcze przed moją ostatnią wczorajszą rozmową na infolinii gdy informowano mnie że usługa nie działa i będą nad tym pracować.

8. Nie dostałem SMS-a zapraszającego do usługi. Nie dostałem SMS-a o usługa została włączona. Nie wysyłałem TAK pod 80481. Wysłanie SMS-a daje w efekcie informacje że numer jest już zgłoszony do promocji...

Zobaczymy co powiedzą na infolinii - zwłaszcza w sprawie BI i pakietu z 300MB.
 #1064753  autor: babcia77
 08 lut 2019, 07:31
Infolinia twierdzi że BI i pakiet z 300MB są wyłączone. Oddali kasę za BI. Potwierdzili że aktywowali wczoraj na moim numerze naszą usługę. Przeprosili za brak powiadomień. I powiedzieli by posługiwać się kodami USSD bo zarówno aplikacja Mój T-Mobile jak i MiBOA pokazują informacje losowo i często niezgodnie ze stanem faktycznym...

EDIT: Po 300 MB blokada transferu. Znów kopię się z infolinią...

EDIT 2: Naprawili chyba. Ale za to konto mam ważne do 11.03.2019 a miałem do 5.02.2020. Ech.. Czy oni jak jedno naprawią to drugie muszą spieprzyć?
 #1064782  autor: babcia77
 08 lut 2019, 11:41
darekka pisze:
08 lut 2019, 11:12
Jak żeś załatwił rok ważności konta?
Nie załatwiałem. ;-) To chyba efekt uboczny włączenia bez mojej wiedzy tego pakietu z 300MB netu. Ale jak miałem to spróbuję się wykłócić. Zwłaszcza że miałem ważne konto do 14.04 a tera mam ponad miesiąc krócej.
 #1064783  autor: darekka
 08 lut 2019, 12:22
Ponoć do północy technicy mają ogarnąć systemy i jeśli komuś(jak mi na 2 numerach) usługa się nie aktywowała to trzeba będzie ponownie wysłać SMSa aktywacyjnego jutro.

Prędkości masz normalne bez ogranicznika 15Mb/15Mb jak bywało po aktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" i po jej wyłączeniu ogranicznik ponoć zostawał?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064791  autor: babcia77
 08 lut 2019, 13:01
Po tym jak zablokowali mi net po 300 MB transferu na infolinii kazali mi wysłać ponownie TAK na 80481. Wysłałem. Z takim efektem że mi odpowiedzieli SMS-em po minucie że usługa jest już włączona. Zdziwiło to operatora. ;-) Potem powiedzieli że zaraz dostanę kolejnego SMS-a z zaproszeniem do aktywacji na kolejne 30 dni. Do tej pory nie dostałem ale usługa działa. W MiBOA widać że dziś dodało pakiet za kolejny dzień. Ale widać też pakiet BI 10 MB. I 2 pakiety o nazwie "Brak pakietu". ;-)Na bilingu wczoraj pobrali 1 PLN o 13:12 a dziś o 9:08... Ale za to "ważne do 08.02.2019 - pozostało 0 dni". A pod *103*22*8*11# mam tą samą ilość danych ale ważne do 09.02.2019 A pół godziny temu dostałem SMS-a o wyłączeniu pakietu z 300MB codziennie - a wyłączyli go ponad 4 godziny temu.

Daleko temu systemowi do pełnego i bezbłędnego działania. Nie wierzyłbym za bardzo w ten termin. Tak jak u mnie w fabryce ostatnia awaria miała kilkanaście razy przesuwany termin pełnego uruchomienia. W sumie ponad 2 doby a nie godzinę to trwało. A nagromadzone dane są nadal przetwarzane choć kolejne dwie doby już działa. U nas wada aplikacyjna jak się okazało a nie pożar. Baza danych większa kilkadziesiąt razy niż T-Mobile. Jak widzę jak T-M to ma pozabezpieczane to nóż się w kieszeni otwiera. ;-)

Co do prędkości to jetem w takim miejscu że teraz mam 4-6Mbps na LTE więc nie mam jak sprawdzić. Wieczorem będę sporo jeździł to sprawdzę.
 #1064795  autor: darekka
 08 lut 2019, 13:36
Moją wiarę w zapewnienia o ogarnięciu do północy w pełni wyraziłem słowem "ponoć" :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064834  autor: darekka
 09 lut 2019, 04:54
UWAGA! jednak nie ściemniali z ogarnięciem do północy- o 4:30 wysłałem ponownie smsa TAK pod 80481 i w dosłownie 1 minutę zwrotny sms potwierdzający aktywację otrzymałem-kod USSD *103*22*8*11# moment po smsie potwierdza obecność 51200MB, *101# ukazuje pobranie 1 zł. Aplikacja "Moja HEYAH" pokazuje jakiś już wcześniej widoczny "Internet SMART" w ilości 149MB ważny do 8 marca i 3690zł(w ramach naszego nolimitu) w bilingu wszystko jak dawniej(pobranie 1zł. i 2 pozycje "doładowanie"). Serwis MiBOA działa i również jak i aplikacja mobilna pokazuje dokładnie to samo(pakiet SMART 149MB ważny do 7 marca, 3690zł. na nolimit oraz i tu nie widać naszego pakietu neta ok.50GB). Jedynie USSD pokazuje stan MB. Słowem naprawili! 8)
Rano drugi użytkownik ma wysłać aktywacyjnego smsa to będę wiedział czy i tam zadziałało.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064846  autor: babcia77
 09 lut 2019, 09:51
U mnie aplikacja mobilna nie działa. Tzn. raz wczoraj świtem udało mi się zalogować za pomocą maila i hasła a potem cały czas komunikat o awarii. No i niestety wygląda że włączono mi lejek 15 MB - dziśz tym zaczynam walczyć.
 #1064853  autor: darekka
 09 lut 2019, 11:55
Czyli plotki o ograniczniku się potwierdziły-nikomu się jeszcze go nie udało odkręcić-obyś miał fart.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064946  autor: notsure
 10 lut 2019, 12:54
Witam :)

Patrzałem na moją kartę z Heyah dzisiaj i mam na niej 297 zł z 300 zł bodajże (karta w szufladzie tylko ją zasilam od +/- roku bo był DIL, później Grunwald a teraz net z Orange free na kartę odpaliłem bo się z "7 zł na 7 dni cyklicznie" i doładowań zebrało się razem ok. 250 GB). Co dziwne zabrało 3 zł ale w historii w apce nic nie pokazuje :) Może jakiś podatek był grunt, że nie zabrali wszystkiego ;)

Ale powoli trzeba będzie wrócić do usługi i tak się zastanawiam czy jak za tydzień odpalę "Masz złotówkę masz milion problemów..." czy są jakieś nadzieje, że będzie to w miarę normalnie działać, bo na to, że ogarną to kiedyś w 100% raczej nie liczę. Mam w planach korzystać z usługi i w razie problemów (czyli pewnie miesiąc w miesiąc...) posiłkować się netem z telefonu.
p.s. Szkoda, że im tam to wszystko nie spłonęło może kupili by wreszcie jakąś platformę z XXI wieku do obsługi prepaid :)
 #1064950  autor: zoltan666
 10 lut 2019, 13:29
A u mnie na koncie "Masz złotówkę..." jeszcze więcej środków niż u ciebie, a konto ważne do końca kwietnia. Potem trzeba będzie doładowywać, żeby nie stracić kasy. Z karty nie korzystam, bo mam jeszcze dużo GB z Grunwaldu, a i tu ważność GB to jeszcze tylko 3 miesiące. Niestety trzeba będzie ładować kasę w obie karty przez jakiś czas.
  • Strona 136 z 202
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 202
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 202