matek451 pisze: ↑10 sty 2019, 09:46
Przypominam że w CP ci ludzie płacili i płacą za sprzęt dzierżawę, w CP płacą za niego raty i to obowiązkiem operatora jest wymiana na taki który pozwoli im korzystać z internetu.
Z czego wynika ten obowiązek z prawa, z umowy? Tylko na tym się można opierać np: w UOKiK, sądzie.
Zawarli umowę z operatorem na usługę Internetu domowego a nie mobilnego więc twój jeden argument kupy się nie trzyma.
Nie ma żadnej gwarancji w internecie dostarczanym drogą mobilną przy takich umowach jakie są z dostępem mobilnym. Czy nazwiesz go domowym, mobilnym to sprawa marketingu a nie medium. Marketing to nie prawo i nie jest chyba wpisane w umowę. Czujesz się wprowadzony w błąd? Zawsze możesz zgłosić sprawę do UOKiK.
Gdzie w tym logika, prawo?
Złamane prawo? Zgłoś sprawę gdzie trzeba. To forum to nie takie miejsce.
operator oferuje zestawy IDU-ODU i gwarantuje na nich zasięg w miejscu zamieszkania.
Gwarantuje? Wierzysz w to co napisałeś?
Nie ma żadnego realnego argumentu broniącego Plusa/CP. Całość przeprowadzono po cichu, bez akcji informacyjnej dla klientów, jak zawsze w Plusie czyli najmniejszym kosztem i niedbale. To jest już od dawna "jakoś" tego operatora.
Ok, zostawi ich i odejdź do konkurencji. Przedstawiłeś swoim zdaniem wiele argumentów by omijać Plusa z daleka. Przyjąłem i jak rozumiem temat Plusa jako firmy, z którą współpracujesz jest dla Ciebie zamknięty. Szkoda byś marnował chyba prąd i energię na tą firmę po tym co o nich myślisz. Bicie piany dla bicia piany? Po co?
Obserwowałem Twoje wpisy od jakiegoś czasu i moim zdaniem już dawno nie wpisują się one w temat wątku czyli sprawy techniczne. Raczej formalno-organizacyjne.