@MobileMaster nie masz zielonego pojęcia o tym jak działa IDU-ODU200/300 w lokalizacjach oddalonych o kilometry od BTS-a. Widać że nigdy nawet na oczy nie widziałeś tego gówna. Ludzie korzystali z LTE800 na IDU-ODU200 bo musieli, tacy jak ty uznają za zasięg na LTE1800 z RSRP na poziomie -115/-120dBm za prawidłowy i wystarczający do komfortowego działania. Taką argumentację mają też decydenci z Plusa/CP. Każdy kto ma choć minimum wiedzy wie że sygnał na tym poziomie nie jest w stanie zapewnić stabilnego połączenia i sensownych prędkości, szczególnie u pseudo lidera LTE z zapchanymi BTS-ami. Widać że nie zajmujesz się zagadnieniami zasięgu LTE na co dzień, nie masz pojęcia o routerach LTE, zewnętrznych CPE LTE , antenach zewnętrznych , parametrach sygnału itd. Co komu po listach klientów w salonach CP/Plusa jeśli operator nie powiadomił klientów o wyłączeniu LTE800 w oficjalnym komunikacie czy choćby przez ICOK. Podalem przykłady takich klientów. Pokaż komunikat na stronie
https://www.plus.pl/aktualnosci-i-komunikaty/ lub
http://www.grupapolsat.pl/pl/biuro-pras ... ty-prasowe Na tej drugiej Pani rzecznik chwali się 21.12.2018 TDD LTE2600 ale nie pada ani jedno słowo o wyłączeniu LTE800Sferii z dniem 18.12.2018. To jest oficjalne źródło dotyczące tych operatorów a nie jakieś opowieści konsultantów i ich kolegów . Pani Zomer opowiada bajki wg. tego co jej każą. Ona nie ma nawet minimalnej wiedzy technicznej, wypowiedzi udzieliła po zapytaniach dociekliwych portali telko. Nie zarzucaj mi braku logiki, ja opieram się na oficjalnych komunikatach na oficjalnych stronach operatora. Widziałeś te listy klientów w salonach CP/Plusa? Pokaż screeny z nich a nie powielasz fejki. A może @muchak je widział, zaraz napisze że ten jego koleś z salonu CP to rozsyła zaproszenia do tych klientów po sprzęt z LTE900. nawet jak są to tylko kupa bezużytecznego papieru. Wiesz jak działają producenci aut w sytuacji akcji przywoławczych w przypadku masowej usterki? Wzywają klientów na serwis . Pokazałem wyraźnie wypowiedzi ludzi, którzy używali LTE800 Sferii na ODU200 , u których zasięg na LTE jest szczątkowy lub go brak, nikt z nimi się nie kontaktował, nie informował o wyłączeniu pasma LTE800. Nie wiedzieli o tym i nikt z Plusa/CP nie zaproponował im wymiany sprzętu na ten z obsługą LTE900. Uważasz ze klienci Plusa/CP są mniej wiarygodni od ciebie, kolegi @muchak czy jego kolegi konsultanta w punkcie Plusa/CP? najbardziej jednak może ten monter z CP/Plusa , który przyjechał na wymianę do klienta który sam sobie ją wywalczył
https://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=24864