DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 227 z 308
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 308
 #1028169  autor: perun
 23 paź 2018, 23:52
jovi123 pisze:Czy w przypadku jak już wiem gdy Orange nie ma sms w wificalling można otrzymywać te sms na email?
Nie
 #1028460  autor: Mixiorek
 25 paź 2018, 09:45
Jest aktualizacja S8, XEO. Poziom zabezpieczeń 01.10.2018. Niestety brak wsparcia dla VoLTE Play :/ to sobie poczekamy.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1028472  autor: dagonPL
 25 paź 2018, 09:58
Właśnie miałem o tym pisać. Trudno trzeba czekać, choć nie ukrywam że miałem wielka nadzieję po tym jak dodali do PRT

Twitter @FonRuchalFest
 #1028696  autor: bobix
 26 paź 2018, 16:14
bobix pisze:WiFiCalling w Play ma jednak "dziury". Dziś miałem połączenie przychodzące, które trochę trwało. W tym czasie druga osoba próbująca dodzwonić się do mnie nie słyszała w słuchawce ani sygnału zajętości ani że jest na połączeniu oczekującym. Sytuacja zdarza się nie pierwszy raz.
Sam siebie cytuję, ale cóż...
Zgłosiłem problem do BOK. Oddzwonili do mnie i zadali kilka pytań technicznych i wysłali zgłoszenie do działu technicznego. Dziś BOK dzwoni i twierdzi, że to całkiem normalne, że osoba dzwoniąca do mnie nie słyszy NIC w słuchawce w momencie gdy ja mam połączenie realizowane przez WiFiCalling. Konsultant twierdził, że w tym momencie aparat nie ma kontaktu z siecią macierzystą i z tego powodu nie można zrealizować ani połączenia oczekującego ani sygnału zajętości.
Czy ktoś może to potwierdzić? Bo szczerze mówiąc to parsknąłem śmiechem i mu powiedziałem, że plecie bzdury i to jest jakiś błąd...
 #1028704  autor: cedrus
 26 paź 2018, 17:14
Plecie bzdury. Aby korzystać z wificalling możesz nawet włączyć tryb samolotowy i samo wifi i będzie działać.
 #1028705  autor: Ubinoob
 26 paź 2018, 17:17
Właśnie o to chodzi w tej usłudze, żeby działała kiedy nie ma sieci LTE/3G/2G...

Dzisiejsza aktualizacja (XEO) S9+ (R16NW.G965FXXU2BRJ3) również nie przynosi wsparcia VoLTE w play. Chociaż tego tutaj można się było spodziewać, bo na s9+ nawet PRT nie ma jeszcze nowego.. Ostatni sierpniowy :/
 #1028707  autor: MobileMaster
 26 paź 2018, 17:23
@cederus, @Ubinoob, jeśli dobrze zrozumiałem bobixa to Wifi calling mu działa bez zasięgu i nie o to chodzi, tylko ma na myśli konkretny przypadek gdzie w trakcie rozmowy przez wifi calling, ktoś do niego dzwoni i zamiast sygnału zajętości/połączenia oczekującego ma cisze w słuchawce..
 #1028984  autor: jovi123
 28 paź 2018, 10:25
Widzę że w orange nic się nie zmieniło od roku w pewnej kwestii , czy również tak macie . Kilka godzin w trybie samolotowym wificalling i po wyjściu z tego trybu pierwsze połączenie w trybie gsm szatkowana rozmowa dopiero kolejne normalnie, telefon iphone 8
 #1028987  autor: SACZI
 28 paź 2018, 11:28
WIFICalling - czy przy sygnala na pozomie -70-80 dBm jesteście w stanie prowadzić rozmowy przez WIFI?
Chodzi głównie o Orange i TMobile.
Ja w Plusie nie jestem w stanie już słyszeć rozmówcę, chociaż połączenie nie jest zrywane.
Gdy sygnał rośnie do tych -40-60 dBm, rozmowy odbywają się normalnie.
 #1028993  autor: Kuba5262
 28 paź 2018, 12:04
A co tam słychać w plusie w temacie VoWiFi?
moje xz2c z brandem tmopl (sim1 Tmopl z VoLTE, sim2 plus) zaczęło pokazywać VoWiFi na karcie plusa zawsze gdy mam VoWiFi tmopl...
zaczynam się zastanawiać, czy bug softu czy jednak coś jest na rzeczy.
sieć plus rozpoznała słuchawkę i przyszły dedykowane ustawienia. Oczywiście IMS pod kartą plusa nie widzę, modem wybrany non IMS.
coś ktoś może z Was wie?
 #1028995  autor: SACZI
 28 paź 2018, 12:16
Plus dalej testuje WIFICalling ...
Trzeba się "dostać do testów" i zostać zaakceptowanym ...

WIFICalling w Plusie działa z dedykowaną aplikacją.
W przypadku Twojej Xperii to pewnie błąd oprogramowania.
 #1028998  autor: KC-KARLOS
 28 paź 2018, 12:30
U mnie jest testowo VoLTE od Play na P20 PRO na sofcie 8.1.0.157(C432) (Android 8.1 z EMUI 8.1), bez brandu. Jakość głosu/dźwięku losowa.
Obrazek
Obrazek

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1029084  autor: Marysiateki
 28 paź 2018, 23:04
Serio Play włączył już VoLTE dla P20 PRO?? Nigdzie tego nie informują łajzy, a swoją drogą testowałem VoLTE w Orange to jest oszustwo może i połączenie jest realizowane szybciej ale bez HD VOICE nawet sprawdziłem kodek 12.200, sprawdzone na Samsung Galaxy j5 2017 https://zapodaj.net/a399554f3e23e.jpg.html
 #1029085  autor: KC-KARLOS
 28 paź 2018, 23:25
Marysiateki pisze:Serio Play włączył już VoLTE dla P20 PRO?? Nigdzie tego nie informują łajzy,
Bo to są testy, usługa współpracuje z niektórymi urządzeniami, ale ma prawo nie działać jak powinna. A jak wiadomo urządzenia infrastrukturalne używane przez P4 są od Huawei, to i więc telefony tej samej marki świetnie sobie z tym radzą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1029219  autor: Remington
 29 paź 2018, 09:40
Pabloz pisze:
Remington pisze:Nie ma na liście mojego niebrandowanego Archosa, który pozwala dzwonić po LTE.
Co to za Archos?
50 Titanium

Straszny z niego szrot, ale VoLTE działa.
 #1029224  autor: piotrzet
 29 paź 2018, 09:44
Nie ma to jak profesjonalizm konsultantów z T-Mobile dotyczących VoLTE i VoWiFi pytam czy Note 9 i XZ3 mają obsługę jeden konsultant, że działa inny, że nie i bądź tu mądry, który mówi prawdę.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1029256  autor: kozien70
 29 paź 2018, 10:38
@Marysiateki - w jakiej sieci był numer, na który dzwoniłeś? Na jaki telefon dzwoniłeś? W jakiej technologii był tamten numer? 2G 3G czy VoLTE?
Aby zadziałało HD Voice, OBYDWA telefony muszą spełnić konkretne warunki. Dotyczy to zarówno połączenia w 3G czy VoLTE.
 #1029260  autor: Marysiateki
 29 paź 2018, 11:08
Drugi numer jest w sieci Play, telefon to Honor Play, połączenie było realizowane w sposób Orange VoLTE - - - > Play 3G (HSPA) również wykonałem połączenie na nr w Tmobile też brak HD VOICE, ja myślałem że jeśli dzwoni się z VoLTE a rozmówca jest w 3G to i tak będzie HD VOICE a jednak tak nie jest?
 #1029271  autor: Mixiorek
 29 paź 2018, 11:21
Zauważyłem, że w ostatnich dniach zmienił się czas autoryzacji i włączania VoLTE i VoWiFi w T-Mobile. Wcześniej po włączeniu terminala trwało to czasem nawet kilka minut. Obecnie usługi od razu są aktywne.
Sprawdzone przed chwilą na S8, XEO, Warszawa.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 227 z 308
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 308
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 308