bobix pisze:WiFiCalling w Play ma jednak "dziury". Dziś miałem połączenie przychodzące, które trochę trwało. W tym czasie druga osoba próbująca dodzwonić się do mnie nie słyszała w słuchawce ani sygnału zajętości ani że jest na połączeniu oczekującym. Sytuacja zdarza się nie pierwszy raz.
Sam siebie cytuję, ale cóż...
Zgłosiłem problem do BOK. Oddzwonili do mnie i zadali kilka pytań technicznych i wysłali zgłoszenie do działu technicznego. Dziś BOK dzwoni i twierdzi, że to całkiem normalne, że osoba dzwoniąca do mnie nie słyszy NIC w słuchawce w momencie gdy ja mam połączenie realizowane przez WiFiCalling. Konsultant twierdził, że w tym momencie aparat nie ma kontaktu z siecią macierzystą i z tego powodu nie można zrealizować ani połączenia oczekującego ani sygnału zajętości.
Czy ktoś może to potwierdzić? Bo szczerze mówiąc to parsknąłem śmiechem i mu powiedziałem, że plecie bzdury i to jest jakiś błąd...