kamil1221 pisze:Reklamują się z wyższą kulturą bankowości i faktycznie tak jest w oddziałach. Profesjonalna obsługa i przede wszystkim miła.
Kultura osobista, owszem. Profesjonalna obsługa - niekoniecznie. Szczegóły poniżej.
kamil1221 pisze:Świetna bankowość internetowa - również w wersji mobilnej.
Często są przerwy techniczne trwające po kilka godzin.
Co gorsza, głupim podtekstem podkradli mi już ponad 25zł z konta, tłumacząc to "tymczasową opłatą za powiadomienia SMS". Pobierali po złotówce, po dwa złote, raz aż 15 z groszami. Oczywiście zażenowany zgłosiłem problem - zadzwoniłem do osoby, u której zakładałem konto (miałem wizytówkę). Skończyło się na napisaniu reklamacji i wysłaniu jej do niej. Sprawa ucichła, pieniądze do mnie nie wróciły. Konsultant stwierdził, że to z mojej winy zostały mi pobrane środki z konta. Za co? Za informację esemesem o zalogowaniu się do konta. Wręcz wmówił mi, że sam to zmieniłem w ustawieniach konta, co jest bzdurą, bo ta usługa była włączona od samego początku założenia konta i opłat nie było żadnych. Nie zostałem o tym także poinformowany podczas podpisywania umowy, w której również nie było wzmianki o takiej opłacie. Dodatkowo nie była pobierana regularnie, ani o tych samych wartościach. Raz 1.17zł, innym razem 0,06 i tak skradziono mi 25zł. Odpowiedzi ze strony konsultanta żadnej - miał odpisać na e-mail bądź skontaktować się ze mną telefonicznie. Gdzie tu uczciwość? Podejrzewam, że nie tylko mnie tak skrobią po kawałeczku.