DAJ CYNK
  • Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1151362  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2023, 13:07
kompleksowy: no widzisz, czyli się da :)
Tak, jest to standard, obserwowane jest jednak podnoszenie cen po zakończeniu promocyjnego umowy, czyli jak umowa wejdzie na czas nieokreślony, cena wzrasta średnio o 10 zł/mc, a bez eFaktury i zgód marketingowych o 20 zł/mc (niekiedy jest jeszcze drożej). Zgodnie z prawem klient musi być o tym powiadomiony jeszcze przed zawarciem umowy.

Pamiętaj, iż nawet gdyby Vectra podniosła ceny z powodów inflacyjnych, to cena i tak będzie dużo niższa, niż ta, która jest na umowie porównując ją od ceny bazowej abonamentu w Cenniku operatora, więc nawet w umowie bezterminowej otrzymujesz rabat.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151374  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2023, 14:44
Play i ich operatorzy wirtualni (w tym Vectra) korzystają ze swoich nadajników i wspomagająco z roamingu krajowego Orange (nie we wszystkich lokalizacjach, gdzie ten dodatkowy sygnał nie jest dostępny). Z zasięgiem Orange ja bym uważał, gdyż ze względu na coraz większe pokrycie zasięgu macierzystego fioletowych, konfiguracja sieciowa po chwili wywala z zasięgu Orange, więc ręczne ustawienie tego zasięgu jest bezcelowe.

Jeśli chcesz przetestować jakość sieci, polecam kupić starter Play za 5 zł - masz tyle do wygadania i 6 GB transferu startowego na 10 dni. Wystarczające na sprawdzenie co i jak. Pamiętaj, że posiadając odpowiedni telefon możesz mieć dostęp do VoLTE (lepsza jakość połączeń głosowych po sieci LTE), VoWiFi (dzwonienie przez sieć WiFi i dodatkowo polepszenie jakości połączeń głosowych przy gorszym zasięgu sieci komórkowej w domu) i 5G (Vectra aktywuje dostęp do tej sieci automatycznie każdemu Abonentowi).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151419  autor: kompleksowy
 14 cze 2023, 08:42
Play i ich operatorzy wirtualni (w tym Vectra) korzystają ze swoich nadajników i wspomagająco z roamingu krajowego Orange (nie we wszystkich lokalizacjach, gdzie ten dodatkowy sygnał nie jest dostępny).
Jesteś pewien. Przedstawiciel wspominała że Vectra może się łączyc tylko na nadajnikach Play?
Jeśli chcesz przetestować jakość sieci, polecam kupić starter Play za 5 zł - masz tyle do wygadania i 6 GB transferu startowego na 10 dni. Wystarczające na sprawdzenie co i jak.
Tak zrobię. Dzieki.
 #1151424  autor: KC-KARLOS
 14 cze 2023, 09:54
kompleksowy: sam mam tą kartę z ofertą 10 GB + lejek 1 mega + 5G + VoLTE + VoWiFi za 14,99/mies. (bez zapisów inflacyjnych) i na bieżąco dzięki tej karcie monitoruje fatalną sytuację na nadajnikach Play, którą mam w swoim mieście (są obciążone, a prędkości transmisji są fatalne przez cały dzień, między 1-6 mbps). Poza tym, że net u mnie "muli" a z roamingu Orange mnie wyrzuca, reszta działa bez zarzutów, a kontem zarządzam wygodnie w Strefie Klienta lub kodami USSD.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151434  autor: TomLee
 14 cze 2023, 11:11
W ofercie Vectry najfajniejszy jest lejek 1 Mbps. Ja i żona z niego nie korzystamy, ale córka regularnie przekracza 10 GB ( ostatnio o 11 GB, wcześniej 3 GB) plus 1 GB w roamingu UE. Rachunek zawsze na tą samą kwotę. Jak numer był w H01 i było 20 GB bez lejka to trzeba było czasem kombinować z dodatkową kartą sim.
 #1151435  autor: KC-KARLOS
 14 cze 2023, 11:17
Przypominają mi się czasy gdy przed przejściem do Flexa miałem identyczną ofertę w Play abonament na czas nieokreślony, ale za 25 zł/mc, 10 GB w 2 tygodnie zużywałem, a potem "męczarnia" na lejku 1 mega, który zużywał drugie tyle.
Wszystko zależy od potrzeb, które z dnia na dzień się zmieniają. Niestety, operatorzy starają się jak mogą, ale nie zadowolą wszystkich.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151476  autor: kompleksowy
 14 cze 2023, 21:34
Uruchomiłem procedurę przeniesienia pierwszego numeru do Vectry.
Niestety Vectra z góry wyznaczają 2 tygodniowy termin na procedurę przeniesienia i aktywacji w nowej sieci.

Piszę niestety, dlatego, że promocja z której skorzystałem kończy się 30.06.2023. Nie wiem co po tym czasie będą proponować dla kolejnych numerów :?:

Żeby załapać się na aktualną ofertę promocyjną musiałbym uruchamiać przeniesienie kolejnych numerów. Karlos20 - czemu odradzałeś takie działanie :?
Przed zgłoszeniem procedury związanej z pierwszym numerem sprawdziłem dzisiaj (za 5 zł) zasięg Play i w moje lokalizacji chodzi.
 #1151478  autor: KC-KARLOS
 14 cze 2023, 21:44
Przeniesienie numeru możesz ogarnąć szybciej w najbliższym punkcie sprzedaży Vectry / u przedstawiciela operatora, zamiast drogą online np. na stronie. Przenosząc numer z oferty abonamentowej musisz poczekać minimum miesiąc (wszystko zależy czy ustalono datę transferu numeru w dniu końca umowy promocyjnej, tak aby nie zapłacić kary w starej sieci za wczesne zakończenie umowy).
To, że oferta jest ograniczona czasowo, nie oznacza, że data przeniesienia numeru spowoduje, że oferta będzie gorsza - nieprawda. Obowiązują Ciebie warunki, jakie nabyłeś wraz z wysłaniem wniosku MNP do Vectry.
Poza tym Vectra ciągle daje promocje na usługi mobilne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151492  autor: kompleksowy
 15 cze 2023, 07:17
Wszystkie numery które będę przenosił są kartę. Nie mam u siebia biura obsługi a przedstawiciel też mówił o 2 tygodniach.

Co miałeś na myśli odradzjąc przenoszenie wszystkich numerów jednocześnie ewentualnie zaraz po pierwszym? Jaką adaptację masz na myśli? Spodziewasz sie problemów technicznych? Zwykle przekłdam kartę i dzwonię :wink:
kompleksowy: zła opcja - poleciłbym najpierw pierwszy numer przenieść, aby zaadaptował się w sieci i na koncie abonenckim. Później szukaj kontaktu do lokalnego przedstawiciela Vectry, który Tobie przedstawi jeszcze lepszą ofertę niż na infolinii sprzedażowej 601601601.
 #1151503  autor: KC-KARLOS
 15 cze 2023, 10:17
Zawsze mogą się pojawić problemy techniczne, bądź błędy we wnioskach MNP.
Mówił o 2 tygodniach, gdyż masz tyle czasu aby się z przeniesienia wycofać i niepodpisywać umowy z Vectrą - w tym czasie numer jeszcze może być na kartę, pomimo, iż otrzymasz umowę i kartę SIM.
Sam niedawno przenosiłem kartę Play do abonamentu w nju (3 miesiące dają gratis i umowa bezterminowa) i numer przeniósł się po 3 tygodniach, ale umowa jest aktywna.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151507  autor: kompleksowy
 15 cze 2023, 10:53
Składając wnisoek przez www Vectra z autoamtu wyznacza 2 tygodnie na przeniesienie. To samo mówił przedstawiciel. w tym czasie przychodzi umowa i karta. Dosatłem już smsa potwierdzjącego 14 dniową datę przeniesienia.
Zawsze mogą się pojawić problemy techniczne, bądź błędy we wnioskach MNP
Oczywiście masz rację. Taka sytuacja może mieć miejsce bez względu na czas przenoszenia kolejnych numerów. Tak myślę. Ogólnie nie doczytałem o narzekaniach na Vectrę :?
 #1151508  autor: KC-KARLOS
 15 cze 2023, 10:55
Są tylko narzekania na obsługę klienta, szczególnie drogą online. Bo usługi mobilne działają jak należy, ale to już zależy od warunków, które "dyktują" nadajniki Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151549  autor: KC-KARLOS
 15 cze 2023, 14:58
Pamiętaj o naliczaniu cząstkowym, za aktywację numeru i o ciekawym rozliczaniu za faktury - Vectra ma okres rozliczeniowy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Faktura jest wystawiana między 3 a 7 dniem nowego okresu rozliczeniowego, a termin płatności nie wynosi 14 dni a znacznie dłużej (termin płatności przypada na ostatni dzień miesiąca).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151648  autor: KC-KARLOS
 16 cze 2023, 22:38
kompleksowy: ciesz się, że 3 tygodnie, bo to standardowy okres procesu MNP z karty do abonamentu, wliczony jest termin 2 tygodni abyś mógł ewentualnie odstąpić od umowy abonamentowej i przerwać proces MNP.
Sam przechodząc z Play do abo T-Mobile (drogą online na umowę 6 mies.) czekałem 3 tygodnie - w tym czasie działał już numer tymczasowy w nowej sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥