DAJ CYNK
  • Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1160255  autor: komanch
 11 lis 2023, 08:23
piotrekzam pisze:
23 sty 2023, 18:24
.... jedynie wcześniej trzeba koniecznie włożyć kartę sim do telefonu i usunąć kod PIN bo alarmy mają z PINem zablokowaną możliwość wykonywania połączeń a w module alarmu nie ma możliwości wpisania ani wyłączeniu PINu.....
Zależy jaki alarm, Integra Satela ma taką możliwość, nawet zaleca się zostawienie PINu :wink:
 #1160879  autor: komanch
 24 lis 2023, 18:49
Długo sie nie ucieszyłem :(
karta A2Mobile a miało być tak pięknie, alarm porządny Satel Integra 64, niestety po użyciu karty a2mobile centrala alarmowa wysyła 2-3 razy dziennie powiadomienia o błędzie karty SIM i po kilku sekundach powiadomienie że wszystko jest ok, a tak codziennie
problemem jak sie okazało jest to że A2Mobile dzierżawi nadajniki od Plusa i co kilka godzin automatycznie próbuje sie przełączyć na inny nadajnik, tak tłumaczy producent alarmu firma Satel

ktoś się z tym spotkał? można to jakoś naprawić?
 #1160914  autor: komanch
 25 lis 2023, 19:07
Remington pisze:
24 lis 2023, 18:51
To przypadłość ich kart (pewnie dlatego producent od razu znał odpowiedź), nie da się nic zrobić.
Nie do końca nic ... Wygląda na to że miałem pecha, sporo osób jej używa właśnie w alarmie i działa prawidłowo. Oferta jest dla mnie nie do pobicia cenowo 5zł na rok. No nic, obszedłem to w ten sposób że smsy/powiadomieniach o takich "awariach" zostały wyłączone. Reszta powiadomień jest aktywnych.