DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #856852  autor: Christophereks
 17 mar 2016, 22:23
Witam, jestem nowy i być może podobny temat tu był ale potrzebuję podpowiedzi w miarę szybkiej. Wystawiłem na olx. swoje lg na zamianę na microsofta i jedna osoba już napisała ale ma go zakupionego w mixie i zastanawiam się co będzie jak będę potrzebował zgłosić go na gwarancję i wgl. Facet napisał że wystarczy faktura ale napisał tak bym się wymienił. On jak dostanie paragon to bez problemu reklamacja i z głowy ale jak on wziął na jakiś abonament ten telefon a ja będę mieć tylko fakturę to czy operator mi uzna gwarancję ? jeśli ktoś się na tym zna to bardzo prosiłbym o poradę, pozdrawiam wszystkich :)
 #856856  autor: ssjdamian
 17 mar 2016, 23:04
Gwarancję realizuje producent telefonu a nie Operator. Nie ma znaczenia w jakiej opcji telefon był zakupiony. Ważne, żeby był paragon/faktura za sprzęt i kartonik oraz karta gwarancyjna. Gwarancji nawet nie musisz przez Operatora realizować, tylko przez serwis Producenta bezpośrednio. Skraca to znacznie czas oczekiwania na naprawę gwarancyjną.