Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
678
Rejestracja
01 kwie 2014, 11:45
Lokalizacja
wlkp.
Witam, proszę w trybie reklamacji, wyjaśnić mi dlaczego od ponad 3 miesięcy kiedy to korzystam z Państwa oferty Internetowej, NIGDY, nie osiągnęła wspomniana usługa choćby 10% reklamowanego 100Mb/s, a obecnie 150Mb/s. Prędkość ślimaczy się niezależnie od pory dnia czy dnia tygodnia. Sami reklamujecie usługę jako szybszą od neostrady, a ja mam transfery na poziomie najczęściej DL 5Mb/s, UL 3Mb/s czyli daleko choćby do 10% reklamowanej jakości usługi.
Aby ułatwić Państwu odpowiedz na reklamację, nadmienię iż router znajduje się AŻ ok. 1km od nadajnika, jest w trybie tylko LTE, a ilość kresek zasięgu - pomiary w różnych częściach domu - niema znaczenia dla jakości i prędkości usługi.
Proszę sprawdzić jak wygląda konfiguracja mojego konta/numeru abonenckiego w Państwa systemie, oraz zaproponować rozwiązanie tej trudnej sytuacji, czy to w formie przyspieszenia Internetu, ewentualnie dodatkowego stałego upusty na opłatę abonamentową z tytułu marnej jakości usługi.
Odpowiedź proszę skierować w formie pisemnej listem lub na adres e-mail, gdyż kontakt telefoniczny może być utrudniony.