DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #792666  autor: zwariowany.kurczak
 26 mar 2015, 11:40
Jaka jest szansa na uzyskanie choćby 10% reklamowanego transferu, ewentualnie stałego upusty na abonament w takiej sytuacji i takich "szybkościach". Internet Cyfrowy Polsat (plus), szybsze wyniki to zasługa odpalenia LTE800, Router Huawei CPE B593s-22. Obojętne czy 1, 4 kreski wyniki jak i PING podobne. Odległość 1km od nadajnika... dla każdej ich konkurencji uzyskanie DL 8-22Mb/s UL 4-12Mb/s to standard...

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Coś brak w tej reklamacji?
Witam, proszę w trybie reklamacji, wyjaśnić mi dlaczego od ponad 3 miesięcy kiedy to korzystam z Państwa oferty Internetowej, NIGDY, nie osiągnęła wspomniana usługa choćby 10% reklamowanego 100Mb/s, a obecnie 150Mb/s. Prędkość ślimaczy się niezależnie od pory dnia czy dnia tygodnia. Sami reklamujecie usługę jako szybszą od neostrady, a ja mam transfery na poziomie najczęściej DL 5Mb/s, UL 3Mb/s czyli daleko choćby do 10% reklamowanej jakości usługi.
Aby ułatwić Państwu odpowiedz na reklamację, nadmienię iż router znajduje się AŻ ok. 1km od nadajnika, jest w trybie tylko LTE, a ilość kresek zasięgu - pomiary w różnych częściach domu - niema znaczenia dla jakości i prędkości usługi.
Proszę sprawdzić jak wygląda konfiguracja mojego konta/numeru abonenckiego w Państwa systemie, oraz zaproponować rozwiązanie tej trudnej sytuacji, czy to w formie przyspieszenia Internetu, ewentualnie dodatkowego stałego upusty na opłatę abonamentową z tytułu marnej jakości usługi.
Odpowiedź proszę skierować w formie pisemnej listem lub na adres e-mail, gdyż kontakt telefoniczny może być utrudniony.
 #792669  autor: kamil1221
 26 mar 2015, 11:53
Nie. Korzystasz z usługi mobilnej. Do tego w tego typu ofertach nie masz podanej minimalnej prędkości, na której możesz podeprzeć swoje roszczenia. Masz jedynie podane prędkości "do".
Osiągi w Internecie mobilnym są podyktowane wieloma czynnikami.

CP odpisze Tobie, że wszystko jest ok.
 #792671  autor: goral2099
 26 mar 2015, 11:56
To twoje pierwsze zgłoszenie? Możesz zmierzyć poziomy sygnału jakość? Możesz dołączyć testy wraz z datą, czasem i siłą/jakością sygnału i słać takie zgłoszenia/reklamacje. Szczerze to wątpię, że uda się wywalczyć jakąś rekompensatę z powodu magicznego słowa "DO". Ale powodzenia życzę. Zgłaszaj - może naprawią i może jakoś się zrewanżują za twoje męki. :)
 #792857  autor: kamil1221
 27 mar 2015, 12:34
Tylko czego się spodziewasz po Internecie Mobilny? Jednak co stałe łącze, to stałe.