DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #786766  autor: tomeeek07
 23 lut 2015, 19:40
Cześć, prawdopodobnie oddam telefon Sony Ericsson Xperia Play do serwisu ze względu na drobny problem jakim jest niedziałający dotyk w prawym dolnym rogu. Da się z tym żyć, ale czasami utrudnia to pewne działania. Mam tutaj pytanie, czy w związku, że nie ma już firmy Sony Ericsson to czy serwis będzie naprawiał telefon, czy raczej wymieni na inny model o podobnych parametrach? Drugie pytanie, czy w T-mobile dali by mi jakiś zastępczy telefon na okres serwisowania Playki? Czy to raczej zależy od konkretnego salonu, a nie od sieci?
 #786895  autor: Lightman
 24 lut 2015, 09:47
Jeśli telefon jest na gwarancji to w każdym punkcie możesz oddać, będzie serwisowany przez w-support czyli firmę obsługującą Sony.
Oczywiście musisz dołączyć kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
W kwestii telefonu zastępczego - zależy od aktualnej dostępności w danym punkcie, czyli jak nie dostaniesz w jednym, to możesz szukać w innym.
Sądząc po opisie usterki raczej nie doczekasz się wymiany na nowy.

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile
 #786947  autor: tomeeek07
 24 lut 2015, 12:34
a czy jeśli mam w tym telefonie włączoną blokadę kodem, to pasowałoby ją wyłączyć? czy oni w serwisie sobie obejdą tę blokadę? Wiecie, przy włączaniu trzeba podać 4 cyfrowy kod aby używać telefonu. Mogę to zostawić?
Pudełko i ładowarkę też im muszę zanieść?
 #786950  autor: Lightman
 24 lut 2015, 12:46
Poradzą sobie z blokadą, ale łatwiej będzie jak wyłączysz.
Ładowarka nie jest konieczna, pudełko mile widziane - zwiększa bezpieczeństwo w transporcie :)

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile
 #787660  autor: tomeeek07
 27 lut 2015, 13:24
Oddałem telefon w środę w południe do salonu T-mobile. Nie chcieli nawet pudełka, bo podobno pakują telefony jakoś inaczej. Niestety na http://www.w-support.pl/welcome_pl.asp nie odnajduje jeszcze mojego telefonu po numerze imei, czy to normalne? Czy może mogli wysłać go gdzie indziej?
Można sprawdzić status naprawy na stronie T-mobile?
I jeszcze jedno pytanie, bo nie dopytałem o to w salonie, czy jak mój telefon będzie do odebrania to mnie powiadomią smsem, lub telefonicznie? Czy sam muszę wydzwaniać za ok dwa tygodnie i się dowiadywać czy telefon już jest do odebrania?