DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #783575  autor: Crivateos
 09 lut 2015, 11:49
Witam serdecznie,

Jestem studentem V roku Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i aktualnie zbieram materiały do mojej pracy magisterskiej zatytułowanej "Charakterystyka konsumentów korzystających z obsługi klienta w internecie", której celem jest sprawdzenie kim są klienci korzystający z tego kanału obsługi klienta, jakie sprawy w ten sposób załatwiają oraz jak można usprawnić narzędzia, które już są oferowane.

Praca skupia się aktualnie na obsłudze klienta na rynku telekomunikacyjnym, ponieważ oferuje on obecnie najwięcej różnorodnych rozwiązań, jednak patrząc na rynkowe trendy, kanał ten może stać się istotny również na innych rynkach - a co warto zauważyć, jest obecnie zupełnie nieznany.

Dlatego też zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety, co nie powinno zająć więcej niż 3-5 minut, a istotnie pomoże mi w napisaniu pracy - chciałbym, aby praca ta stała się punktem wyjścia do ropoczęcia pogłebionych badań obsługi klienta w internecie, ponieważ patrząc na postępującą "smartfonizację", należy jak najszybciej stworzyć wytyczne i dobre praktyki, które pozwolą przygotować narzędzia jak najlepiej odpowiadające potrzebom klientów.

Ankieta dostępna jest pod tym adresem: https://obsluga-klienta.ankietka.pl/. Będę wdzięczny za wszelką pomoc w rozpromowaniu badania.

Pozdrawiam,
Krystian Siemiątkowski