DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #38924  autor: kameT
 30 gru 2005, 12:03
Moja Ciocia, starsza pani dostała kartę startową z TAK TAKA wraz tel. Tak się stało, że wyłączyła chyba po raz pierwszy tel. i co??? Wpisz kod PIN, a ona nie zna!!! :D Tu jest problem, bo nie wie gdzie położyła swoją książeczkę z kodami PIN, PUK, etc. :( Wpisała już 2 razy źle kod PIN! Mówi mi, że na tym nr ma na koncie 66zł :O I dowiedziała się, że u nas w rodzinie, to ja akurat interesuje się telekomunikacją :D więc poprosiłą właśnie mnie o pomoc! Co ja mam jej powiedzieć??? Że nie ma wyjścia i musi sobie kupić nową kartę startową? Czy szukać starą do upadłego??? Ona twierdzi, że mogłabyć nawet zdolna do spalenia tejże książeczki z kaodami PIN, PUK. :lol: Macie jakiś inne rozwiązanie??? PLIS o pomoc!!! :)

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"
 #38936  autor: super_electric
 30 gru 2005, 13:02
Ja na przykład - nie mam.


Pozdro , udanej imprzeki Sylwestrowej i żeby ten nadchodzacy rock 2006 był lepszy (przynajmmmmmmmniej na pozór :] ) niż 2005 ! ! ! :) . To tyle z moej strony. Super_electric

 #38969  autor: D@rio
 30 gru 2005, 14:12
A ja mam. Zadzwon pod 602 960 200. Powiedz że chcesz kod PIN bo sytuacja losowa jest taka i taka. Może jak wybłagasz to Ci podadzą. (normalnie się takich rzeczy nie podaje) Oni mają to w systemie. Dobrze by było jakby karta była zarejestrowana albo chociaż jakbyś miał do niej kod PUK. Ale pogadaj z Nimi. Może natrafisz na dobrych ludzi ;)

A jak to nie pomoże to jedyne wyjście to "magiczne" grzebanie w karcie pod czytnikiem kart SIM na kompie albo znalezienie tych kodów ;)

UDPADE: Jest jeszcze ostatnia opcja. Pójść do salonu i poprosić o wyrobienie sobie nowej karty SIM, w TT jest to darmowe. Jakbyś pozytywnie przeszedł "weryfikacje klienta" i coś o tej karcie wiedział to może by się nad Tobą zlitowali :D Dostaniesz nową kartę, nowe kody i wszystko. I tym razem radzę nie wyrzucać tej książeczki ;)

Pozdrawiam!

 #38976  autor: piotrz
 30 gru 2005, 14:28
jak zgubiła kod puk, to raczej nie ma wyjścia...musi kupić nową kartę startową.miałem taki sam problem, tylko, że w ś.p.Idei.babka mi powiedziała, że nic się nie da zrobić...

ewentualnie może ta kopia kart pomoże... :?

 #38983  autor: D@rio
 30 gru 2005, 14:45
piotrz pisze:jak zgubiła kod puk, to raczej nie ma wyjścia...musi kupić nową kartę startową.miałem taki sam problem, tylko, że w ś.p.Idei.babka mi powiedziała, że nic się nie da zrobić...

ewentualnie może ta kopia kart pomoże... :?
sklonowanie karty sim jeśli już ;) ...ale to...hehehehehe....temat rzeka :)

 #39037  autor: WitekT
 30 gru 2005, 15:50
Jak ma kartę, to niech uda się do salonu. Jeżeli karta jest niezarejestrowana, to będzie musiała podać orientacyjną kwotę na koncie i kilka ostatnich połaczeń.

 #39070  autor: blom
 30 gru 2005, 17:53
D@rio pisze:Powiedz że chcesz kod PIN bo sytuacja losowa jest taka i taka. Może jak wybłagasz to Ci podadzą. (normalnie się takich rzeczy nie podaje) Oni mają to w systemie.
eee sorki ale PIN ??? ja dzwonilem do nich po PUK to podali ale PIN ???

 #39080  autor: kameT
 30 gru 2005, 18:09
Dzięki D@rio i WitekT za pomoc!!! Wasze info dały mi do myślenia (1 pkt dla Was "pomógł"--->od mojej CIOCI). Zadzwoniłem na biuro użytkownika TAK TAKa i przedstawiłem całą historię. Konsultant wysłuchał to wszystko i nawet o nic nie pytał. Podał mi grzecznie kod PUK, kazał wpisać jeszcze raz źle kod PIN (bo został on tylko 2 razy źle wprowadzony) i wpisać nowy kod PIN. A swoją drogą, mili Ci konsultanci w ERZE! Sprawa szybko się wyjaśniła, a moja CIOCIA, coż... jest very HAPPY, bo ma znów HAPPY TANIEJ i swoje środki na koncie

3510i --> T630i--> 6230i --> 6230i / 3310 --> 6230i / 6060
--> 6300 / 6230i --> 6300 / W580i --> N82 / 6300 --> N82/ 6303 --> S8500(Wave) / N82 .
"The future starts today, not tomorrow!"

 #39082  autor: WitekT
 30 gru 2005, 18:11
Wow! Moje pierwsze "pomógł". :-D
Dzięki! :-D

 #39087  autor: adamos
 30 gru 2005, 18:14
WitekT pisze:Wow! Moje pierwsze "pomógł". :-D
Dzięki! :-D
taki mały oftopic twoje pierwsze pomóŋł które zaliczono bo było ich bardzo dużo :]

wracając do tematu cieszę się że wszystko skończyło się dobrze :)

 #39093  autor: D@rio
 30 gru 2005, 18:28
Cieszę się bardzo że się udało! ;)
Polecamy się ;)

P.S
Swoją drogą, Era ma chyba najbardziej kompetentne BOK/BOA z wszystkich operatorów :)

 #39888  autor: super_electric
 02 sty 2006, 15:31
mysle D@rio , ze masz racje . Ja swego czasu mialem tel. w Erze i uwazam ze to ich BOA działa lepuiej niz to co ma Oranzada . Pozdroooooooo :D . [/list]

 #47211  autor: przemek910
 22 sty 2006, 12:14
Tak to prawda. Są mili, rzetelnii i uczynni. W plusie tez nie jest najgorzej. Może nie są za mili ale piorytet załatwainia sprawy [przynajmniej w moim przypadku] był naprawdę wysoki. W orange to juz kompletna porażka. Dzwoniłem tam z 6 razy i żaden ale naprawdę żaden konsultant nie podał mi poprawnego numeru do Biura Numerów ORANGE. :shock:
:-D