DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 3 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #982181  autor: reboot
 09 mar 2018, 13:31
grzech_25 pisze:użytkownik może wnioskować o zwrot po 6-ciu opłatach cyklicznych w wysokości 25 zł, w terminie do 180 dni od dnia przeniesienia numeru.
Przecież 6x30 nie równa się 180, tylko 150, bo pierwsze doładowanie nie jest po 30 dniach, lecz dnia 0 :) czyli 0, 30, 60, 90, 120, 150 i masz cały ostatni miesiąc na rezygnację.

jarekt pisze:w ciągu 180 dni T-Mobile musi "zaksięgować" pismo w swoich systemach.
Najlepiej w takim razie przekazać je w salonie.
Dzięki za aktualizację wpisu.

A tak w ogóle czy zauważyliście, że prepaid jest od 9 marca do 9 maja, a abonament od 9 marca do odwołania? :)

WKS
 #982184  autor: surface123
 09 mar 2018, 13:42
A może byście po prostu czytali co piszą na stronie T-Mobile na temat zwrotów:


W jakim terminie mam złożyć wniosek o Zwrot?

Wniosek o Zwrot należy złożyć w terminie do 180 dni od przeniesienia numeru do T-Mobile na kartę z innej sieci. Termin złożenia Operatorowi wniosku o Zwrot jest zachowany tylko wówczas, gdy dotrze on do Operatora przed jego upływem.

I numer dwa:


W jaki sposób mogę wystąpić o Zwrot środków?
Możesz złożyć wniosek o Zwrot, który należy przesłać:

w formie pisemnej na adres T-Mobile Polska S.A. Sekcja Reklamacji, ul Marynarska 12, 02-674 Warszawa lub
w formie elektronicznej na adres: [email protected] lub
osobiście w Punkcie Sprzedaży Operatora.


podając we wniosku następujące dane:

imię i nazwisko Użytkownika,
numer Pesel Użytkownika,
numer Telefonu Użytkownika,
numer konta bankowego Użytkownika oraz nazwę banku mającego siedzibę na terytorium Polski,
nazwę oferty promocyjnej, tj. „Gwarancja satysfakcji”

bądź możesz wypełnić poniższą formatkę.
Formularz zwrotu możesz pobrać tu PDF, DOC.
 #982249  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 17:18
uwazam ze bedzie afera z ta ofertą .
1) t_m nie bedzie dzwoniło do klientów tylko puszczało sygnał 3x i przeciez dzwonili a klient nie odbierał
2) potem powiedza ze maja siec rewelacyjna bo 90% klientów zostało a przeciez zostało bo odejsć nie mogli
3) po jakiego grzyba warunkiem jest odebranie telefonu po złożeniu pisma. nasuwa sie jedno albo zeby był haczyk pkt 1 a ci co przez przypadek odbiora to beda zachecani na aboanamnet z telefonem
4) operator ma rózne metody sprawdzenia kiedy zadzwonic zeby sie nie dodzownic.
- wyłaczysz tel operator wie bo nie loguje sie do sieci karta
- zaanalizuje ci ruch kiedy czesto dzownisz a kiedy nie bo w pracy jestes i wtedy zadzwoni.
- osoby co pracuja w nocy w dzien spia operator moze to wyłapac i zadzwoni w dzien kiedy spisz

5) czym wiecej ludzi bedzie chciało zwrot tym wiecej operator bedzie kombinował

6) jak by operator byłby fer to mozna było by zaznaczyc godz kontaktu ale im na tym nie zalezy tylko własnie chodzi o to zeby sie nie dodzownili
7) kolejny haczyk max 3 telefony w jakim czasie 1 min 24h tygodnia ? w jakich odstępach minimalnych bedzie kolejny telefon

Jestem pewny ze za jakiś czas uokik nałozy karę na operatora za ta promocje. kwestia kiedy wyjdzie na jaw ze oszukiwali.
 #982258  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 17:44
Jeśli komuś zależy na zwrocie to sam tam powinien zadzwonić a nie czekać aż oni zadzwonią albo nie. Regulamin wiadomo że będzie na ich korzyść żadna nowość UOKiK nic nie nałoży był regulamin zapoznać się musiałeś podpisując umowę. Więc oni są kryci

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982275  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 18:21
piotrzet pisze:Jeśli komuś zależy na zwrocie to sam tam powinien zadzwonić a nie czekać aż oni zadzwonią albo nie. Regulamin wiadomo że będzie na ich korzyść żadna nowość UOKiK nic nie nałoży był regulamin zapoznać się musiałeś podpisując umowę. Więc oni są kryci
regulmin jest nie jasny jak inne firmy maja podobne reguliminy jakis promocji ze warunkiem jest odebraanie telefonu to jasno okreslaja w regulaminie ile musi trwac czas próby połączenia, podaja np min 5 sygnalłów

podaja tez odstępy czasowe jakie sa miedzy kolejna próba połączenia


jak sobie wyobrazasz ze klient bedzie czekał na półączenie z t-m przez 30 dni 24h na dobe
do wc bedziesz szedł telefonem ,pod prysznic tez wezmiesz fona. W sumie dobry biznes bedzie dla t-m zalejesz fona to wemiesz od nich umowe na 24 m-c
 #982282  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 18:37
piotrzet pisze:Widzę że same wróżki oferta ruszyła zobaczymy co będzie, a nie takie gdybanie.
Forum jest właśnie do wymiany zdań i póki co przypuszczeń w przypadku tej oferty. Za jakiś czas wymienimy się doświadczeniami ;) Teraz pozostaje nam gdybać.
 #982289  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 18:50
gdyby taka oferta była u innego operatora to mozna było by domniemywac ze bedzie uczciwie postępowanie ale kazdy wie jak T_M kombinuje z ofertami i promocjami że nie można im ufać.

A potem bedzie płacz frajerów co sie nabiorą na ta ofertę.że nie dostał zwrotu i został wydymany przez operatora i musi płacić 24 m-c abonament.Najgorsze jest w tym wszystkim ze gdy dowiemy sie o kombinowaniu t-M bedzie za pózno . dopiero za ponad 5 m-c dowiemy się jak jest wałek i co zrobicie wtedy jak bedziecie mieli juz umowe zawartą? gdyby nie bylo by w reguaaliminie obowiazku odebrania telefonu tylko samo złozenie pisma to wtedy było by uczciwie. Ten telefon jest kluczem w tej ofercie i bombą zegarowa
 #982290  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 18:53
Oczywiście już było że będą lejki w ofercie internetu domowego i co? Oferta od 7 miesięcy a lejków jak nie było tak nie ma. Także już nie przesadzaj

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982291  autor: jarekt
 09 mar 2018, 18:55
Chciałbym też zwrócić uwagę na jeden wyraz (pogrubiony) w poniższym zapisie:
3.6. Po wpłynięciu wniosku o Zwrot Operator podejmie maksymalnie 3 próby kontaktu telefonicznego z Użytkownikiem (...)
Oznacz to, że operator może (wg własnego widzimisię) podjąć tylko 1 próbę.
Może też podjąć 2 próby.
Gdy będzie bardzo zdesperowany by oddać nam pieniądze, to pewnie zadzwoni 3. raz :)

Użycie formy "maksymalnie 3 próby", to jest ten sam kaliber, co poniższy zapis:
2.3 (...) Użytkownikowi zostanie automatycznie włączona usługa „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł” w ramach której za 25 zł otrzyma nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz maksymalnie 10 GB.
Ktoś chciałby dostać maksymalnie 10GB? Np. 3GB? Czy każdy woli jednak pełne 10GB?
Za zapis "maksymalnie 10GB", to byłaby mega kara i jest to zapis, który albo już jest na liście klauzul niedozwolonych albo by tam od razu trafił, gdyby pojawił się w regulaminie.

Zapisu "maksymalnie 10GB" akurat w tym regulaminie nie ma, ale jest "maksymalnie 3 próby".

Cały ten numer z oddzwanianiem przez T-Mobile i to "maksymalnie 3 razy", bez podania żadnych szczegółów (a są one bardzo istotne), jest największą słabością tej promocji i tego regulaminu.
W dodatku ten element jest kluczowy aby uzyskać zwrot opłat i w zasadzie pełną kontrolę nad nim ma tylko T-Mobile.

Taka sytuacja jest niedopuszczalna. Nie może być takich niejasności w tak kluczowej sprawie dla całej promocji.
 #982293  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 19:04
Maksymalnie oznacza 3 i nie więcej nigdzie nie jest napisane, że mniej. Chodź powinno być doprecyzowane że min 3 i max 3. Zobaczymy jak to będzie w rzeczywistości na razie samo gdybanie. W ogóle ktoś już skorzystał z tej promocji?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982295  autor: KC-KARLOS
 09 mar 2018, 19:06
Dzięki tej "promocji" zniknął bonus 3m pakietu wartego 3x 25 zł za pierwsze zasilenie za 25 zł za przeniesienie numeru poprzez stronkę internetową?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #982298  autor: KC-KARLOS
 09 mar 2018, 19:13
To było do przewidzenia... Brawo T-Mobile, pozbywamy się klientów prepaid. Kolejna świeża mina dla Abonentów po nowych pakietach netowych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #982299  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 19:13
jarekt pisze:Chciałbym też zwrócić uwagę na jeden wyraz (pogrubiony) w poniższym zapisie:
3.6. Po wpłynięciu wniosku o Zwrot Operator podejmie maksymalnie 3 próby kontaktu telefonicznego z Użytkownikiem (...)
Oznacz to, że operator może (wg własnego widzimisię) podjąć tylko 1 próbę.
Może też podjąć 2 próby.
Gdy będzie bardzo zdesperowany by oddać nam pieniądze, to pewnie zadzwoni 3. raz :)

Użycie formy "maksymalnie 3 próby", to jest ten sam kaliber, co poniższy zapis:
2.3 (...) Użytkownikowi zostanie automatycznie włączona usługa „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł” w ramach której za 25 zł otrzyma nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz maksymalnie 10 GB.
Ktoś chciałby dostać maksymalnie 10GB? Np. 3GB? Czy każdy woli jednak pełne 10GB?
Za zapis "maksymalnie 10GB", to byłaby mega kara i jest zapis, który albo już jest na liście klauzul niedozwolonych albo by tam od razu trafił, gdyby pojawił się w regulaminie.

Zapisu "maksymalnie 10GB" akurat w tym regulaminie nie ma, ale jest "maksymalnie 3 próby".

Cały ten numer z oddzwanianiem przez T-Mobile i to "maksymalnie 3 razy", bez podania żadnych szczegółów (a są one bardzo istotne), jest największą słabością tej promocji i tego regulaminu.
W dodatku ten element jest kluczowy aby uzyskać zwrot opłat i w zasadzie pełną kontrolę nad nim ma tylko T-Mobile.

Taka sytuacja jest niedopuszczalna. Nie może być takich niejasności w tak kluczowej sprawie dla całej promocji.


a ja ci powiem cos ciekawszego abstrakcyjnie interpretujac regulamin

max 3 x próba to tez jest ZERO poniewaz nie ma wyjasnione co to jest próba kontaktu. próbą jest równiez podniesienie słuchawki ale nie wykrecenie numeru telefonu lub wykrecenie telefonu i od razu sie rozłaczenie.
Próbą jest równiez zadzwonienie ale głuchy telefon nie beda sie odzywać i sie rozłaczysz. dzwonili powiedza i połączenie trwało kilka sekund a ty sie nie odzywałes a przeciez chciałes zwrot bo siec zle działała i jak sie okazało zle dziąła słaba jakosc połaczen i płac 24m-c potem abonament.
 #982300  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 19:15
Uwielbiam te wróżby niepoparte żadnymi dowodami. Bardzo miło się czyta. Może najwyższy czas pisać książę? :lol:
Gdybym tak patrzył na każde regulaminy i umowy to bym musiał być odcięty od internetu i nie mieć żadnych usług.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982304  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 19:22
piotrzet pisze:Uwielbiam te wróżby niepoparte żadnymi dowodami. Bardzo miło się czyta. Może najwyższy czas pisać książę? :lol:
Gdybym tak patrzył na każde regulaminy i umowy to bym musiał być odcięty od internetu i nie mieć żadnych usług.

proponuje troche obiektywizmu bo jestes klakierem zna zlecenie t-m bronisz ta sieci zachecasz innych na ich oferty zadałem sobie trud i poczytałem twoje komentarze
  • Strona 3 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10