DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #981995  autor: piotrzet
 08 mar 2018, 16:18
reboot pisze:Promocja od jutra, a regulaminów nie ma. Uwielbiam takie profesjonalne podejście.
Coś czuję, że już wiem, gdzie na najbliższe pół roku ulokuję rodzinę i kilku znajomych poinformuję.
A kto oprócz osób które interesują się ofertami sieci wie że jest taka oferta? Zresztą inne sieci robią to samo żaden to wyjątek

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982045  autor: Kryniczanin
 08 mar 2018, 19:42
Kryniczanin
Podobną ofertę miał kiedyś play tylko z telefonem więc nie tylko oni mają takie oferty.
Za młody jesteś...By wiedzieć że PTC/Era/T robią to od lat.

Już w 2002 Era oferowała Samsunga R210s na próbę. W ostatnich czasach w 2016 za Sawickiego były 4 miesiące za 10 teraz pół roku...

Jeśli ktoś jest tak pewny swego nie skomli tak o próby.
 #982098  autor: goldenmen
 09 mar 2018, 00:10
ubaw mam po pachy. normalnie portale tego za bardzo nie publikowały ale komunikat jest duzo wiekszy ile tam bełkotu marketingowego i zachwalania . oni w t-m chyba sa zadufani . jada po innych operatoraach po play, nie dosłownie ale mozna sie domyslec. chwala sie najlepszym MNP raz sie udało i jacy dumni a ze stracili kilka mln wczesniej to juz nie wazne

„Nie znam nikogo, kto chciałby być w sieci o najgorszym zasięgu albo nawet w drugiej, czy trzeciej pod tym względem. Mobilność to podstawowa potrzeba każdego klienta. Oferta jest oczywiście najważniejsza, ale klienci coraz częściej wskazują, że to zasięg i szybkość sieci skłania ich do zmiany operatora. W sumie oferta i sieć odpowiadają za ponad 80% potrzeb klientów”
– mówi Frederic Perron, członek zarządu, odpowiedzialny za obszar konsumencki w T‑Mobile Polska.

„Fakty są jasne: najlepszą ofertę potwierdza nasz bilans MNP, a jakość i szybkość sieci – wyniki badań P3 i speedtest.pl. Nasze wewnętrzne analizy pokazują jeszcze jedną ciekawą prawidłowość: codziennie kilkuset klientów, którzy zrezygnowali kiedyś z usług T‑Mobile, decyduje się na powrót nas”
– dodaje Perron.
 #982103  autor: Kryniczanin
 09 mar 2018, 03:09
Ponowie pytanie:

Skoro jest tak dobrze to dlaczego tak skamlemy nawet o prepaidowców?

To chyba pierwszy przypadek w historii gdzie prepaid jest w formie testów i zwrotów...

Czy klocki LEGO synonim klockowej doskonałości, jakości za wysoką cenę sprzedawane są na próbę wobec konkurencji tanich podróbek z Chin?

Oczywiście, że nie.

Odpowiedź nasuwa się sama: Rzeczywistość bardzo się różni od komunikatów prasowych w różowych okularach.
 #982113  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 08:45
goldenmen pisze:ubaw mam po pachy. normalnie portale tego za bardzo nie publikowały ale komunikat jest duzo wiekszy ile tam bełkotu marketingowego i zachwalania . oni w t-m chyba sa zadufani . jada po innych operatoraach po play, nie dosłownie ale mozna sie domyslec. chwala sie najlepszym MNP raz sie udało i jacy dumni a ze stracili kilka mln wczesniej to juz nie wazne

„Nie znam nikogo, kto chciałby być w sieci o najgorszym zasięgu albo nawet w drugiej, czy trzeciej pod tym względem. Mobilność to podstawowa potrzeba każdego klienta. Oferta jest oczywiście najważniejsza, ale klienci coraz częściej wskazują, że to zasięg i szybkość sieci skłania ich do zmiany operatora. W sumie oferta i sieć odpowiadają za ponad 80% potrzeb klientów”
– mówi Frederic Perron, członek zarządu, odpowiedzialny za obszar konsumencki w T‑Mobile Polska.

„Fakty są jasne: najlepszą ofertę potwierdza nasz bilans MNP, a jakość i szybkość sieci – wyniki badań P3 i speedtest.pl. Nasze wewnętrzne analizy pokazują jeszcze jedną ciekawą prawidłowość: codziennie kilkuset klientów, którzy zrezygnowali kiedyś z usług T‑Mobile, decyduje się na powrót nas”
– dodaje Perron.
Chyba nie muszę ci przypominać jak inne sieci to same robiły nawet używając nazwy T-Mobile przykład mobile connect. Play niby chwalił się ma to samo a jednak wyszło że nie. Jeszcze jak naskoczyli i jacy byli oburzeni że w ogóle T-Mobile użył tej nazwy. Co do reszty wiadomo że marketingowy bełkot i to jest u każdego tak. Więc tutaj jakiejś nowości nie widzę.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982114  autor: grzech_25
 09 mar 2018, 08:45
No i mamy regulamin a w nim m/in.:
"W przypadku trzech nieudanych prób nawiązania kontaktu z Użytkownikiem Zwrot nie zostanie zrealizowany"
To wy sobie wysyłajcie formularzyki a my i tak nie zadzwonimy - i tu Was mamy :))) (obym się mylił)
Poza tym użytkownik może wnioskować o zwrot po 6-ciu opłatach cyklicznych w wysokości 25 zł, w terminie do 180 dni od dnia przeniesienia numeru.
Mi to jakoś się "wymyka" - może ktoś to policzyć - czy to jest aby do zrealizowania?
 #982123  autor: odkrywca1
 09 mar 2018, 09:52
link do regulaminów (karta)
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 016255.pdf

po 6 opłatach cyklicznych to jest w 6-tym miesiącu po pobraniu opłaty cyklicznej składasz wniosek o zwrot powinno to być mniej więcej po 155 dniach w usłudze
 #982125  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 10:14
grzech_25 pisze:Poza tym użytkownik może wnioskować o zwrot po 6-ciu opłatach cyklicznych w wysokości 25 zł, w terminie do 180 dni od dnia przeniesienia numeru.
Mi to jakoś się "wymyka" - może ktoś to policzyć - czy to jest aby do zrealizowania?
Tak jak zapowiadali, można wystąpić o zwrot przez okres pierwszych 6sciu miesięcy od przeniesienia (czyli 180dni i co logiczne tylko raz i tylko dla jednego numeru zarejestrowanego na siebie). Po tym okresie nie ma takiej możliwości.
Jeśli chodzi ci jak to się ma do 150zl (6x25zl) to przecież włączasz 5x promocje na 30dni i korzystasz 150dni. Szóste włączenie 151dnia zamyka sumę 150zl i mamy czas do 180dnia na wystąpienie o zwrot.
Co ciekawe "niezadowolenie" nie musi się wiązać (jak się wielu obawiało) z przeniesieniem od nich numeru i (prawdopodobnie) podawaniem przyczyny.

Całość trzeba przyznać jest dosyć jasno i przejrzyście napisana. Sama formatka zwrotu jest uproszczona do minimum (co tez można pochwalić), nie mniej dwie rzeczy są dla mnie dziwne.

Pierwsza to zgoda marketingowa w formatce zwrotu: "Wyrażam zgodę na otrzymywanie na wskazany numer telefonu i adres poczty elektronicznej połączeń głosowych, wiadomości wizualnych lub tekstowych (SMS, MMS, e-mail) od T-Mobile Polska S.A. w celu przedstawienia informacji marketingowych o promocjach i ofertach specjalnych przygotowanych przez T-Mobile Polska S.A.Administratorem danych osobowych jest T-Mobile Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02-674) przy ul. Marynarskiej 12. Dane osobowe przetwarzane będą w celu marketingu własnych produktów i usług. Przyjmuję do wiadomości, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania a także wycofania wyżej wyrażonej zgody w każdym czasie pod adresem: http://www.tmobile-zgody.pl"
O ile to można (chyba -bo wymogu akceptacji takiej zgody nigdzie w regulaminie nie widzę) przeskoczyć korzystając z innej formy zgłoszenia (listownie, w salonie, na maila) to bardziej zastanawiającą jest druga rzecz.

Druga to oczywiście wspomniana już tutaj próba 3-krotnego kontaktu telefonicznego:
"3.6. Po wpłynięciu wniosku o Zwrot Operator podejmie maksymalnie 3 próby kontaktu telefonicznego z Użytkownikiem w celu potwierdzenia podanych we wniosku danych.
3.7. W przypadku trzech nieudanych prób nawiązania kontaktu z Użytkownikiem Zwrot nie zostanie z realizowany."
Nie ma tutaj w ogóle określonych reguł takiego kontaktu (w jakich godzinach, kiedy ponowna próba, z jakiego numeru będą dzwonić (może zastrzeżonego ;)) itd.). Przecież nie każdy w godzinach pracy może odbierać telefon a nikt nie pyta w których godzinach chcemy żeby się z nami kontaktowano. No i wyjdzie komicznie gdy ktoś rzeczywiście będzie miał slaby zasięg w tym t-mobilu a oni powiedzą ze nie przyznają zwrotu w ramach gwarancji satysfakcji bo nie mogli się do nas dodzwonić trzykrotnie :D
Ten punk ewidentnie jest "dziwny" i ciężko znaleźć jego cel (w regulaminie nie podają w jakim celu jest potwierdzenie kontaktem telefonicznym nawet jeśli wniosek złożymy osobiście w salonie). Ciężko tez powiedzieć ze jest to jakiś haczyk (bo niby jak 3-krotnie zadzwonić żeby być pewnym ze użytkownik nie odbierze ?) ale z drugiej strony to jedyny punkt który nie jest w 100% zależny od nas a jedyny w którym mowa o niezrealizowaniu zwrotu.

Regulamin: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 016255.pdf
Strona z FAQ http://www.t-mobile.pl/pl/gwarancja-satysfakcji
 #982130  autor: jarekt
 09 mar 2018, 10:31
Trzeba pamiętać - i to jest dość ważne - że 180 dni na zwrot, to nie jest termin na złożenie wniosku o zwrot, tylko w ciągu 180 dni T-Mobile musi "zaksięgować" pismo w swoich systemach.
Więc nie ma żadnego "liczy się data wysłania" czy "data stempla pocztowego".
Wysłanie więc wniosku poleconym 170. dnia niekoniecznie da nam zwrot.
160. dnia - już bardziej pewne (poczta i T-Mobile będą miały łącznie 20 dni - około 15 roboczych) na całą operację dostarczenia i zaksięgowania wniosku.
 #982133  autor: Gregrin
 09 mar 2018, 10:42
jarekt pisze:Trzeba pamiętać - i to jest dość ważne - że 180 dni na zwrot, to nie jest termin na złożenie wniosku o zwrot, tylko w ciągu 180 dni T-Mobile musi "zaksięgować" pismo w swoich systemach.
Czyli w sumie trzeba jedynie uważać na formę listowna (dobrze ze zwracasz na to uwagę). Email, formatka czy salon to raczej natychmiastowe otrzymanie przez t-mobile i w regulaminie właśnie mowa tylko o dotarciu czyli nota bene otrzymaniu przez operatora: "3.4. Termin złożenia Operatorowi wniosku o Zwrot (do 180 dni od dnia przeniesienia Numeru Telefonu do systemu T - Mobile n a kartę ) jest zachowany tylko wówczas, gdy dotrze on do Operatora przed jego upływem.".

PS. Jeszcze z punktu 3-ciego: "Użytkownik otrzyma możliwość Zwrotu w przypadku gdy nie będzie usatysfakcjonowany jakością Sieci Operatora." Tez lekko dziwny punkt. Możliwość przecież mamy cały czas od przeniesienia bo to właśnie daje nam ta promocja. Tu pojawia się jednak warunek ze "musimy być niezadowoleni z jakości sieci" i to pewnie jest warunek sprawdzany właśnie telefonicznie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
 #982134  autor: grzech_25
 09 mar 2018, 10:45
Gregrin pisze: Ciężko tez powiedzieć ze jest to jakiś haczyk (bo niby jak 3-krotnie zadzwonić żeby być pewnym ze użytkownik nie odbierze ?) ale z drugiej strony to jedyny punkt który nie jest w 100% zależny od nas a jedyny w którym mowa o niezrealizowaniu zwrotu.
Jeżeli w istocie to ukryta furtka t-mobila do "wymykania się" zwrotom, to sprytnie może zadziałać na ich korzyść w przypadku abonamentów. "Karciarze" co najwyżej pójdą dalej bez zwrotów "pięknie" opisując, jak to do nich nie zadzwoniono.
Idea promocji - półrocznej próby - dla abonamentu wg mnie jest niezłym przekrętem :)
 #982135  autor: coleslaw7
 09 mar 2018, 10:58
grzech_25 pisze:
Gregrin pisze: Ciężko tez powiedzieć ze jest to jakiś haczyk (bo niby jak 3-krotnie zadzwonić żeby być pewnym ze użytkownik nie odbierze ?) ale z drugiej strony to jedyny punkt który nie jest w 100% zależny od nas a jedyny w którym mowa o niezrealizowaniu zwrotu.
Jeżeli w istocie to ukryta furtka t-mobila do "wymykania się" zwrotom, to sprytnie może zadziałać na ich korzyść w przypadku abonamentów. "Karciarze" co najwyżej pójdą dalej bez zwrotów "pięknie" opisując, jak to do nich nie zadzwoniono.
Idea promocji - półrocznej próby - dla abonamentu wg mnie jest niezłym przekrętem :)
Zauważcie, że w regulaminie dotyczącym taryfy na abonament nie ma takiego zapisu. Więc może tutaj chodzi o zabezpieczenie naszego zwrotu przed próbą wyłudzenia przez inną osobę. Bo wyobraźcie sobie taką sytuację, że ktoś z naszych znajomych wnioskuje o zwrot który nam się należy podając swoje konto. Jeżeli by tego nie weryfikowali telefonicznie, to znajomy otrzyma te pieniądze, natomiast jak zweryfikują telefonicznie to wyjdzie próba oszustwa, natomiast jak z nami nie będą mogli się skontaktować to po prostu nie zrealizują naszego wniosku, bo nie mogą potwiedzić naszego konta, ale to nie znaczy, że dalej nam nie będzie przysługiwał zwrot pieniędzy.
I wprawdzie w regulaminie stoi "W przypadku trzech nieudanych prób nawiązania kontaktu z Użytkownikiem Zwrot nie zostanie zrealizowany" to w odpowiedziach na najczęściej zadawane pytania mamy:
Co się stanie jeżeli Operatorowi nie uda się ze mną połączyć?
Wniosek o zwrot nie będzie zrealizowany.
Dlatego wydaję mi się, że ten zapis należy tak traktować jak to opisałem wyżej. Po prostu konkretny wniosek nie zostanie zrealizowany.
 #982138  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 11:15
Nie trafia bo konkurencja tego nie ma ;) To tak samo jak do niektórych nie trafia zapis FUP w internecie domowym bez limitu nikt nie dostał ale jest. Musi być bo jest zabezpieczeniem

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982142  autor: coleslaw7
 09 mar 2018, 11:29
grzech_25 pisze:Współczuję znajomych;) Do mnie to nie trafia - jakoś :)
"Zwrot jest możliwy jedynie na konto bankowe należące do Użytkownika, na którego jest zarejestrowany numer"
No tak tylko, że numer konta podajesz we wniosku o zwrot, więc ktoś może podać twoje dane osobowe po za numerem konta, które będzie jego. A w abonamencie pewnie wyszli z założenia, że zwrot będziesz chciał na konto z którego go opłacasz więc nie ma o tym zapisu. Oczywiście mogę się mylić i to tak nie wygląda.

Mam koleżankę co pracuje w centrali PZU i jak czasami opowiada jak ludzie próbują oszukać to się włos na głowie jeży. Chociażby niedawno mieli sytuację w której przyszło małżeństwo z aktem zgonu rodzica, który miał ubezpieczenie na wypadek śmierci. Wypełnili wszystkie papiery tylko okazało się, że numeru konta nie mieli przy sobie, więc mieli donieść. Po godzinie w PZU, żeby przyśpieszyć sprawę zadzwonili na numer telefonu podany przy zawieraniu umowy o ubezpieczenie, że mogą podać numer konta przez telefon, dzięki czemu przyśpieszy się sprawę. I jak się okazało, przez przypadek udaremniono próbę oszustwa. Bo ojciec żył, natomiast dzieci nie składały wniosku o wypłatę odszkodowania z tego tytułu! Więc wszystko jest możliwe;)
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10