Właśnie przedłużyłem 3 kodami, pokazało ważność do 23.10.2017
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Ponawiam prośbę o jeden kod na PW. Od mojego poprzedniego wpisu godzinę temu podano co prawda kilkadziesiąt kodów na forum, ale obowiązki pozwalają mi śledzić wątek tylko z doskoku. Z tych ogólnie podanych raczej nic nie upoluję
Na ostatnią chwilę
79XL8N9L3H
8JJJ1K1J99H1
F3H9H18JK843
X833K3FA3N
9MK438K991UV
J1HCURCT1T1N
79XL8N9L3H
8JJJ1K1J99H1
F3H9H18JK843
X833K3FA3N
9MK438K991UV
J1HCURCT1T1N
Jakby ktoś posiadał kody - to bardzo proszę na prv
Dozbieram do północy?
Dozbieram do północy?
Kod otrzymałem, dziękuję @Benobi
Czołem,fenicjanka pisze:Jakby ktoś posiadał kody - to bardzo proszę na prv
Dozbieram do północy?
Ilu potrzebujesz?
Witam , wczoraj doładowałem konto na play o kwocie 50 PLN , 20 min pózniej przychodzi sms że niski stan konta i zrobiło się 4 grosze , a miałem kupić sobie pakiet internetu - z tego co widzę istnieje ta promocja jeszcze przez 1h - Posiada ktoś jeszcze jakiś kod i użyczyłby mi go ?
pw
dzięki @Benobi
pw
dzięki @Benobi
Nie mam kodu ale mogę doładować ze 4 gbmaxpayner pisze:Posiada ktoś jeszcze jakiś kod i użyczyłby mi go ?
pw
dzięki @Benobi
PW!
7ky48w7p7pn4
10 sekund po północy "promocja zakończona". Widać, że system mają bez błędów i dopracowany
Dokładnie. Miałem nadzieje że jeszcze parę godzin podziała i będzie można coś jeszcze wrzucić, a tu koniec.
Widać play dokręca śrubę gdzie się da.
Widać play dokręca śrubę gdzie się da.
Mam 2 GB "odebrane" o 23:51 nadal ze statusem "W trakcie weryfikacji" - czy on się jeszcze zmieni, czy będę musiał naskrobać reklamację?
EDIT:
O 0:20 sprawdziłem, że status zmienił się na "Doładowanie zostanie do Ciebie wysłane w ciągu 24h."
EDIT:
O 0:20 sprawdziłem, że status zmienił się na "Doładowanie zostanie do Ciebie wysłane w ciągu 24h."
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2017, 00:21 przez ign123, łącznie zmieniany 1 raz.
wbiłem jeszcze 1GB na wrzesień ciekawe czy cofną
Limit: wrzesień
793 xxx xxx 1/8 promocja zakończona
----------------------------------------------------------------
Status
01.09.2017 00:00 1 GB do Play na numerze: 793 xxx xxx 1 GB Doładowanie zostanie do Ciebie wysłane w ciągu 24h.
zobaczymy
Limit: wrzesień
793 xxx xxx 1/8 promocja zakończona
----------------------------------------------------------------
Status
01.09.2017 00:00 1 GB do Play na numerze: 793 xxx xxx 1 GB Doładowanie zostanie do Ciebie wysłane w ciągu 24h.
zobaczymy
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2017, 00:22 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Niestety, nie udało się nic nabić na wrzesień. No ale dobra, do 22 października spokój z dobijaniem GB do konta, @jarekt jak myślisz, skoro ta data to wybryk systemu to mogę raczej się nie obawiać jakiejś straty GB wcześniej (mam 130GB) i ładować na kilka dni przed 22.10?
@bart223, właśnie chodzi o to żebyś się obawiał i o tym myślał i pamiętał!!!
Regulaminowo masz ważne GB do 30 września (jeśli wbiłeś dzisiaj kod, tzn 31 sierpnia).
Każda inna data to błąd systemu (być może tylko w wyświetlaniu - tak się będzie tłumaczył Play i podsunie Ci Regulamin) i 1 października "system" może się nagle sam naprawić i skasować Ci wszystko, co jak wiesz jest na rękę Playowi.
No bo co będziesz reklamował? Na który punkt regulaminu się powołasz? Musiałbyś chyba batalie sądowa stoczyć, bo chyba UKE/UOKiK by nie pomogło.
Problem jest wtedy kiedy masz tych GB dużo. Niby masz tę ważność do 22 października i kusi żeby tych 5zł nie wydawać na pakiet 30 września czyli w regulaminowym terminie, który się jednak nigdzie nie pojawia u Ciebie. Gdybyś miał 20GB to pewnie byś zaryzykował ale 130GB?
Regulaminowo masz ważne GB do 30 września (jeśli wbiłeś dzisiaj kod, tzn 31 sierpnia).
Każda inna data to błąd systemu (być może tylko w wyświetlaniu - tak się będzie tłumaczył Play i podsunie Ci Regulamin) i 1 października "system" może się nagle sam naprawić i skasować Ci wszystko, co jak wiesz jest na rękę Playowi.
No bo co będziesz reklamował? Na który punkt regulaminu się powołasz? Musiałbyś chyba batalie sądowa stoczyć, bo chyba UKE/UOKiK by nie pomogło.
Problem jest wtedy kiedy masz tych GB dużo. Niby masz tę ważność do 22 października i kusi żeby tych 5zł nie wydawać na pakiet 30 września czyli w regulaminowym terminie, który się jednak nigdzie nie pojawia u Ciebie. Gdybyś miał 20GB to pewnie byś zaryzykował ale 130GB?
Niby racja, patrząc na to jak Play ostatnio dokręca śrubę, chyba się zabezpieczę i kupię ten pakiet. Za dużo do stracenia.
Pamiętaj również o tym, że przedłużanie tych GB 30 września - ostatniego regulaminowego dnia ich ważności -to też duże ryzyko, bo pakiet może się włączać do 24h i włączy się 1 października np. o 9:00, czyli 7 godzin po tym jak na koncie będziesz miał już 0GB (być może - jeśli data 22 października się nie potwierdzi).
Dlatego taką ilość GB przedłużaj najpóźniej 29 września - minimum 25 godzin przed godziną 0.
W razie awarii systemu (i włączeniu się pakietu po 24h) jesteś kryty przez regulamin, bo zleciłeś aktywacje pakietu 25 godzin przed terminem ważności swoich GB.
Oczywiście jeśli nie chcesz się użerać z operatorem i pisać reklamacji, to dla świętego spokoju najlepiej przedłużać GB (czy PromoZŁ) 4-5 dni przed terminem. Wtedy nawet kilkudniowa awaria u operatora Ci nie straszna (a zdarzają się takie i w Play były już kilka razy kilkudniowe awarie powodujące niewłączanie się pakietów, problemy z Bonusem za doładowania itp.).
Dlatego taką ilość GB przedłużaj najpóźniej 29 września - minimum 25 godzin przed godziną 0.
W razie awarii systemu (i włączeniu się pakietu po 24h) jesteś kryty przez regulamin, bo zleciłeś aktywacje pakietu 25 godzin przed terminem ważności swoich GB.
Oczywiście jeśli nie chcesz się użerać z operatorem i pisać reklamacji, to dla świętego spokoju najlepiej przedłużać GB (czy PromoZŁ) 4-5 dni przed terminem. Wtedy nawet kilkudniowa awaria u operatora Ci nie straszna (a zdarzają się takie i w Play były już kilka razy kilkudniowe awarie powodujące niewłączanie się pakietów, problemy z Bonusem za doładowania itp.).
To akurat wiem, czytam forum nie od dziś, dzięki za rady.
i został wysłany 1 GB na numerze: 793 xxx xxx (1/8 wrzesień)24bis24 pisze:wbiłem jeszcze 1GB na wrzesień ciekawe czy cofną
Limit: wrzesień
793 xxx xxx 1/8 promocja zakończona
----------------------------------------------------------------
Status
01.09.2017 00:00 1 GB do Play na numerze: 793 xxx xxx 1 GB Doładowanie zostanie do Ciebie wysłane w ciągu 24h.
zobaczymy
gdyby nie zakończyli zaraz po północy to by poszło więcej
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
A kojarzycie promocje od 1 września nakrętki Sprite?