@ruki101:
1) Do tej pory przeniesienie następowało na taryfę Frii. Stan konta 5,- zł. Termin ważności na wychodzące 5 dni + 5 dni (po pierwszych pięciu pobierze 5,- zł z konta - można tego uniknąć aktywując ofertę 1,- zł dziennie - patrz pkt.2). Należy wyłączyć granie na czekanie i prenumeraty (są płatne). Nie wiem jak jest teraz, w świetle pojawienia się taryfy Go! Nie potrafiłam znaleźć regulaminu przeniesienia na Go!, więc chyba przeniesienie jest nadal na Frii, ale upewnij się. Możesz zapytać w salonie podczas przeniesienia lub wcześniej pod numerem 606 606 606. Podczas przeniesienia musisz pilnować prawidłowego wpisania dawcy numeru do wniosku. T-Mobile korzysta z własnych baz danych niekompatybilnych z UKE i bywały problemy z przeniesieniem, szczególnie w przypadku MVNO. Jeśli przenosisz z właściwego Plusa, może być łatwiej. Dawcą ma być Polkomtel Sp. z o.o.
2) Kup jakikolwiek starter z wyjątkiem Blueconnect (111,- zł na okładce) i Go! (jeśli już są w sprzedaży). Włącz ofertę Bez limitu 1,- zł dziennie, następnie wyłącz ją - dostaniesz 31 dni ważności (na 1,- zł jest kaganiec 15 Mbps). Po wykorzystaniu internetu 14 dni NL, możesz znowu włączyć 1,- zł bez limitu (aby mieć bezpłatną RWK trzeba wyłączać i włączać 1,- zł bez limitu nie rzadziej niż co 182 dni). Powyższe ma też zastosowanie do punktu 1.
PS. Jeśli chcesz mieć Go!, zawsze możesz na nią przejść, bez możliwości powrotu na inną taryfę.