DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 5 z 12
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
 #1108285  autor: kocurek123
 17 gru 2020, 11:33
Zrobiłem tą rejestrację karty sim przez millenium i teraz mam czekać na wiadomosć sms? może to potrwać jakiś czas? po rejestrowałem jakieś 30 minut temu.. numer karty sim to jest ten długi 19-cyfrowy?
 #1108293  autor: muchakk
 17 gru 2020, 12:32
W playu rejestracja przez bank millenium dziala od ręki. Spróbuj przelogować kartę w sieci.
 #1108294  autor: kocurek123
 17 gru 2020, 12:52
Udało się - odpaliłem mini3 i 100GB do wiosny i jest RWK, pakietu mini na razie nie dezaktywowałem, bo pewnie sam się wyłączy , bo na koncie zostało tylko 2zł- mam nadzieje że RWK zostanie
 #1108337  autor: KC-KARLOS
 18 gru 2020, 04:44
kocurek123: RWK zostanie, korzystaj z neta bonusowego bez obaw.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1108363  autor: vkjcsakjvcjk
 18 gru 2020, 21:57
Jak to jest z tym Virgin Mobile bo na starterach przecież pisze, że jest RWK a na infolinii spuszczają klienta na drzewo ? Powołują się na regulaminy, czyli klient zanim kupi starter od Virgin Mobile z napisem RWK ma przeczytać regulamin który daje miesiąc ?
Mam małe doświadczenia w reklamacjach czy to jest normalne bo jak dla mnie jest to wprowadzanie klienta w błąd ? Mam dokładnie taki starter Obrazek
 #1108370  autor: KC-KARLOS
 18 gru 2020, 23:23
Większość operatorów i taryf ma ograniczony czas ważności salda na start, aby zachęcić do doładowania konta.
W Virgin kwota na starterze jest ważna miesiąc, po włączeniu pakietów #Mini lub #GIGA bądź zasilenie od 5 zł, daje RWK. Szczegóły w regulaminach pakietów lub w cenniku taryfy #ChceWszystko.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1108398  autor: neotele
 19 gru 2020, 12:51
Karlos20 pisze:
18 gru 2020, 23:23
W Virgin kwota na starterze jest ważna miesiąc, po włączeniu pakietów #Mini lub #GIGA bądź zasilenie od 5 zł, daje RWK. Szczegóły w regulaminach pakietów lub w cenniku taryfy #ChceWszystko.
Z ciekawości sprawdziłem cennik taryfy #ChceWszystko i nie wiedzę tu żadnych wzmianek o ważności startera. Możesz podać (a lepiej zacytować) konkretny punkt cennika, z taką informacją?

Swoją drogą, czy istnieje Regulamin startera? (bo tam powinny być zawarte wszelkie szczegóły)
 #1108405  autor: neotele
 19 gru 2020, 19:58
To jest ogólna informacja, stworzona jakiś czas temu i na pewno dotychczas (w przeszłości) obowiązująca.

Natomiast teraz mamy do czynienia z nowym rodzajem startera, z wyraźnym napisem "Rok ważności konta" i jeżeli nie ma gdzieś na pudełku startera (na odwrocie czy w środku) lub w Regulaminie dla tego startera, informacji, że starter jest ważny 30 dni, to powinna obowiązywać dla niego roczna ważność konta.
 #1108411  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2020, 00:57
neotele: na starterze Fakt Mobile też jest opcja RWK dopiero po doładowaniu konta. Informacja jest na starterze z określeniem "po każdym doładowaniu konta".
Wystarczy poczytać uważnie informacje, aby trafić na komunikat "doładuj w ciągu 30 dni" - sugerując aby dowolnym doładowaniem otrzymać konto aktywne 365 dni.
Czepiałbym się, gdyby nie było komunikatu, aby doładować saldo startowe. Komunikat jest, aby się zasilić, by mieć RWK.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1108413  autor: neotele
 20 gru 2020, 07:03
Nie mieszajmy starterów.
Virgin jest niezależną marką i tworzy własne zasady (niezależnie od tego jak, w podobnych sytuacjach, jest to rozwiązane u konkurencji.
Zatem skoro na starterze Virgin nie byłoby żadnej informacji, że starter ma np. 30 dni ważności i nie byłoby żadnego Regulaminu tego startera, a jest rzucający się w oko napis "Rok ważności konta", który "informuje" klienta, że karta ma RWK, ta informacja, przekazana w ten sposób klientowi, powinna być prawnie zobowiązująca operatora (i byłaby podstawą ewentualnej reklamacji).
 #1108415  autor: Remington
 20 gru 2020, 10:34
To zbyt daleko idący wniosek. Startery bardzo często zachwalają cechy samej oferty czy taryfy. RWK jest cechą taryfy chociaż przynajmniej drobnym drukiem powinni napisać „po każdym doładowaniu”.
 #1108418  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2020, 11:36
Przypomnę, starter Virgin zachęca komunikatem "doładuj w ciągu 30 dni" aby mieć RWK. Każda sieć ma mechanizm krótkiej ważności środków startowych, tylko nieliczni mają po aktywacji startera wszyte RWK od razu, albo 2 lata wychodzących u operatora wRodzinie.
Zawsze można wysyłać zastrzeżenia dotyczące oferty prezentowanej na opakowaniach startera bezpośrednio do operatora, gdyż co kilka miesięcy lub co roku zmieniają informacje oraz wygląd starterów lub innych produktów prepaid.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1108424  autor: neotele
 20 gru 2020, 12:27
Remington pisze:
20 gru 2020, 10:34
przynajmniej drobnym drukiem powinni napisać „po każdym doładowaniu”.
Dokładnie tak.
A skoro tego nie zrobili w jednoznaczny sposób sposób, ktoś może złożyć reklamację i, wg mnie, ma dużą szansę na jej pozytywne rozpatrzenie/ew. wygranie sprawy sądowej - o ile starczy mu determinacji :)
  • Strona 5 z 12
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12