DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
 #1108996  autor: gtoni13
 30 gru 2020, 08:38
15.12 br zlecilem przeniesienie nr z Play do Virgin,dopiero wczoraj zostal przeniesiony.
Aktywowalem mam 5 zl waznosc do 29.03.21 aktywowalem kodem pakiet mini 3 do tej
pory nie jest aktywny / w trakcie aktywacji/. Probowalem tez przez strone, mam ten nr
dodany do innych, dziwny komunikat: aktywacja niemozliwa doladuj pieniadze.
Dzis kodem x222#: pakiet w trakcie aktywacji.
Przy kodzie x222x100#twoj nr nie spelnia warunkow promocji !
Czyli przeniesienie nie daje warunkow, ktos wczesniej pisal ze przenosil i dostal promocje ? Niech sie ugryza, nr do kosza.
 #1109006  autor: neotele
 30 gru 2020, 13:17
gtoni13 pisze:Czyli przeniesienie nie daje warunkow, ktos wczesniej pisal ze przenosil i dostal promocje ?
Wiele osób, w tym ja, przeniosło numer i aktywowało zarówno #mini3 (z 5zł będących na karcie, poprzez www) jak i promocyjne 100GB.
Prawdopodobnie to błąd w systemie. Zadzwoń do BOK (*222 - za darmo) i załatw sprawę.
 #1109030  autor: zalezok
 30 gru 2020, 16:52
neotele pisze:
29 gru 2020, 19:10
zalezok pisze:Mam problem z uruchomieniem Mini3.
Załóż konto i zaloguj się do niego.
Będąc zalogowanym, bez problemu aktywujesz #Mini3 itp. (Nigdy nie miałem z tym problemu).
Przez www próba włączenia pakietu kończy sie wyświetleniem komunikatu:
Kod: Zaznacz cały
Aktywacja pakietu 2w1 czeka na pierwsze połączenie.
Jak by tego było mało na www jest napisane że pakiet 100GB jest włączony mimo że nie uruchamiałem go.
 #1109036  autor: neotele
 30 gru 2020, 17:11
@zalezok
Ja widać w twoim i kilku innych osób przypadku, system (pewnie przeciążony w wyniku promocji 100GB) kuleje .
Jeśli otrzymujesz "dziwne" komunikaty, to dzwoń do BOK i rozwiąż pojawiający się problem.
 #1109103  autor: zalezok
 31 gru 2020, 15:58
Mini3 aktywowane ale cyrku ciąg dalszy. Po zalogowaniu się przez www sytuacja wygląda następująco:
Kod: Zaznacz cały
https://i.imgur.com/uHS59UA.png
Pakiet 100GB jest niby uruchomiony mimo że go nie włączałem ani nie zlecałem włączenia. Niby uruchomiony bo pokazuje że jest te 100GB ale w wykorzystaniu jest kreska a nie zero jak w danych z pakietu cyklicznego Mini3. Również sprawdzenie kodem *222*100*1# potwierdza uruchomienie tego pakietu:
Kod: Zaznacz cały
Do wykorzystania zostało 102400 MB z pakietu "100 GB za darmo do wiosny"
Pakiet 100GB jest ważny do 23:59 a nie do 00:00 jak ktoś gdzies tu napisał. Czyli do końca danego dnia a nie do końca poprzedzającego dzień ważności pakietu.
Pakiet 10GB który uruchomił się samoistnie po aktywacji startera był ważny 1 miesiąc. Aktywowanie Mini3 przedłużyło jego ważność do ważności Mini3 mimo tego że CMOK upiera się że te 10GB jest ważne tylko miesiąc od daty aktywacji startera. Natomiast w aplikacji jest info że łączny pakiet danych to 9.8GB z datą ważności taką jak pakiet Mini3.
Ciekawe jaki bajzel będzie po uruchomieniu 2x1GB z pozostałych 2zł.
BTW przydał by się tu BBCode do ukrywania zawartości żeby duże obrazki wyświetlać na żądanie.
 #1109104  autor: Remington
 31 gru 2020, 16:03
zalezok pisze:
31 gru 2020, 15:58
Pakiet 10GB który uruchomił się samoistnie po aktywacji startera był ważny 1 miesiąc. Aktywowanie Mini3 przedłużyło jego ważność do ważności Mini3 mimo tego że CMOK upiera się że te 10GB jest ważne tylko miesiąc od daty aktywacji startera.

Sprawdź to po miesiącu od aktywacji SIM.
 #1109124  autor: kpc211
 01 sty 2021, 03:09
Przez przypadek udało mi się kupić 3 szt. takich archeologicznych starterów sprzed 5 lat:

Obrazek

Nie zwróciłem uwagi, że to taki staroć. W sklepie, gdzie je kupowałem, jeszcze jeden czy dwa takie wiszą.

Startery co prawda przeterminowane (wtedy niemal, teraz już ponad) 2 lata, ale wszystkie 3 udało się zarejestrować.

Wrzuciłem do routera, internet działa, 5 zł na koncie pozostaje – ale kod aktywujący promocję nie działa:

Obrazek

Macie pomysł, czy można go zmigrować do jakiejś bardziej współczesnej oferty, by móc skorzystać z promocji?

Polecany w tym wątku kod na pakiet 10 GB też nie działa. W aplikacji mam dostępny za 5 zł jedynie pakiet 500 MB.

W aplikacji mam możliwość aktywacji pakietu MINI3, ale z tego co rozumiem, to się robi tylko dla RWK, a na tym mi nie zależy, bo konto mam ważne do końca stycznia, a 100 GB zdążę zjeść w nieco ponad tydzień.

--

Ech, to chyba wina mojego B535-232, z jakiegoś powodu nie działa w nim opcja wysyłania kodów USSD... Da się to aktywować jakoś inaczej, niż kodem?

--

Wrzuciłem kartę w stary telefon (jeszcze karta micro SIM bez możliwości wyłamania do formatu nano), wykonałem połączenie, i *222*100# zwraca:

Obrazek

Zgodnie z informacjami, ofercie powinien podlegać każdy numer w Virgin w okresie jej obowiązywania...

Czy dobrze rozumiem, że telefon do CMOK powinien rozwiązać problem? Czy też należy się spodziewać, że CMOK będzie mi kazało zrobić CMOK w swoją zadnią część ciała?

W regulaminie: https://virginmobile.pl/media/documents ... _Karte.pdf

"Niniejsza Promocja skierowana jest do Abonentów Virgin Mobile na Kartę, którzy dokonali Aktywacji w trakcie obowiązywania Promocji."

To teoretycznie chyba na każdym starterze powinno zadziałać, nawet na takim archaicznym...
 #1109153  autor: kpc211
 01 sty 2021, 16:22
Remington pisze:
01 sty 2021, 12:18
Zapewne odpowiedzą, że zadziała po bezpłatnej wymianie karty na nową.
I tak się stało – nowa karta już wysłana.

Nawet fajny BOK, praktycznie od razu uzyskałem połączenie, i to pomimo święta i godzin popołudniowych.

Aktualnie aktywna taryfa to #ChcęWszystko, więc to nie jest problem, natomiast faktycznie chodzi o to, że to karta jeszcze ze starej platformy.

Z dwóch pozostałych muszę dopiero wykonać pierwsze połączenie, by konsultant mógł zlecić wysłanie duplikatów.
  • Strona 7 z 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12