DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 44 z 46
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
 #1137221  autor: KC-KARLOS
 13 paź 2022, 10:21
babciagienia1p: przy migracji z NL za 1 zł dziennie wówczas aktywnym, przemyciłem nabytą ważność konta, czyli tą roczną. Warto spróbować. No chyba, że chcemy wykorzystać te 3 bonusy w apce, to można się wstrzymać z migracją.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137224  autor: KC-KARLOS
 13 paź 2022, 10:35
Do jednej z kart mi wysyłali SMSy z zachęta do migracji do GO wraz z zachowaniem ważności konta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137228  autor: babciagienia1p
 13 paź 2022, 11:44
Karlos20 pisze:
13 paź 2022, 10:35
Do jednej z kart mi wysyłali SMSy z zachęta do migracji do GO wraz z zachowaniem ważności konta.

Ja najpierw dezaktywowałam NL za 1,- zł lub NL na 5 dni i to był pewnie błąd. Czyli trzeba przechodzić bezpośrednio z któregoś z NL.
No to wszystko w rękach @Pawelek0787...
 #1137235  autor: biala1991
 13 paź 2022, 13:24
Temat był już wyjaśniany w wątku o Frii, migracja z NL 1zł skraca ważność konta choć nie powinna. A że TM wysyła smsy, w których obiecuje, że ważność konta zostanie zachowana? Tak stanowi regulamin więc info jest legitne i powołując się na ten regulamin można składać reklamację :)
 #1137237  autor: Pawelek0787
 13 paź 2022, 13:57
Zgadza się, jeśli skrócą mi do 30, będzie reklamacja.

Zmiana taryfy skutkuje ustawieniem nowej daty Ważności Konta, która będzie wynosić 30 dni kalendarzowych, jeżeli
dotychczasowa data Ważności Konta była krótsza niż 30 dni. Ważność Konta pozostaje jednak bez zmian, jeżeli okres
Ważności Konta w dniu zmiany taryfy był dłuższy niż 30 dni
 #1137239  autor: KC-KARLOS
 13 paź 2022, 14:08
Informuje, iż pomyślnie przemyciłem ważność konta z taryfy Frii z dotychczas włączonej usługi "NL+1GB za 5 zł co 5 dni". Początkowo po migracji będzie pokazywać 30-dniowa ważność konta. Po kilku minutach RWK wróciło z automatu, bieżąca ważność konta: 14-10-2023.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137396  autor: Michuuuu
 19 paź 2022, 16:45
Też macie taką sytuację, że te bonusowe pakiety internetu możecie aktywować drugi raz? Raz aktywowałem te bonusowe pakiety - https://ibb.co/wJGp5Ns
https://ibb.co/z2HG9Kf - po tygodniu skończyła się ich ważność, ale widniały w Mój T-Mobile cały czas, a ponoć te pakiety można aktywować tylko raz. No to pomyślałem, aktywuje je ponownie i o dziwo się aktywowały poprawnie drugi raz :wink: - https://ibb.co/7NJ4Gmw (screen z innego telefonu, nie chciałem wyciągać z głównego telefonu jednej z kart)
Też macie taką sytuację?
Dorzucam jeszcze screen ze stanu pakietów z aplikacji - https://ibb.co/ZcPVzfh
 #1137518  autor: KC-KARLOS
 25 paź 2022, 11:08
191177: ten kod już nie działa, teraz są dostępne 3 pakiety: 20, 15 i 10GB. W taryfie Frii idą do jednego salda, w taryfie GO są na osobnych przegrodach i też są ważne 7 dni. Aktywacja w aplikacji Mój T-Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137612  autor: biala1991
 29 paź 2022, 13:14
A Nielimitowany Internet na 30dni, który w apce pokazywał ważność 14dni faktycznie zniknął chyba 17tego dnia, nie wiem dokładnie, bo kiedy 15tego albo 16tego jeszcze był, pomyślałam, że te wyświetlane 14dni to błąd w prezentacji a zgodnie z regulaminem NI miał być ważny 30dni więc potem przestałam sprawdzać :)
 #1138524  autor: biala1991
 16 lis 2022, 20:25
babcia77 pisze:
28 paź 2022, 06:56
Pakiety jubileuszowe można aktywować ponownie trzeci raz.
W abo działa zgodnie z zapowiedzią, że z pakietów można skorzystać tylko raz (takie info pokazywało się przy aktywacji w zeszłym okresie rozliczeniowym). Aktualnie wszystkie pakiety niby nadal są dostępne, próba uruchomienia teoretycznie kończy się "sukcesem" ale GB nie przybywa, udało mi się włączyć tylko pakiet, który jeszcze nie był aktywowany.
 #1138547  autor: babcia77
 17 lis 2022, 09:52
biala1991 pisze:
16 lis 2022, 20:25
babcia77 pisze:
28 paź 2022, 06:56
Pakiety jubileuszowe można aktywować ponownie trzeci raz.
W abo działa zgodnie z zapowiedzią, że z pakietów można skorzystać tylko raz (takie info pokazywało się przy aktywacji w zeszłym okresie rozliczeniowym). Aktualnie wszystkie pakiety niby nadal są dostępne, próba uruchomienia teoretycznie kończy się "sukcesem" ale GB nie przybywa, udało mi się włączyć tylko pakiet, który jeszcze nie był aktywowany.
Przy ofercie na kartę w poniedziałek ponownie włączyłem pakiety. Dodało 20-15-10 czyli w sumie 45GB ważne przez tydzień. Działają bo schodzą pierwsze przed innymi i pakiet 20GB już zużyty. w całości i leci 10.
 #1138575  autor: biala1991
 17 lis 2022, 17:52
babcia77 pisze:
17 lis 2022, 09:52
Przy ofercie na kartę w poniedziałek ponownie włączyłem pakiety. Dodało 20-15-10 czyli w sumie 45GB ważne przez tydzień. Działają bo schodzą pierwsze przed innymi i pakiet 20GB już zużyty. w całości i leci 10.
To abo zostało gorzej potraktowane niż prepaid. I to było zamierzone, bo przy aktywacji pakietów na kartę nie widać komunikatu, który wyświetlał się w abo, że pakiety można włączyć tylko raz



191177 pisze:
17 lis 2022, 16:47
1. Pojawił się kolejny pakiet 5GB Pakiet 5GB dla kibiców na 5 - uruchomić można do 23.
2. Pojawił się pakiet bez limitu na 14 dni. Ale jeszcze nie można uruchomić.
Ja zamiast Nielimitowanego internetu mam jakieś Testy wydajnościowe
  • Strona 44 z 46
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46