Nie za bardzo wiedziałem gdzie umieścić ten temat, ale wydaje mi się, że to miejsce jest najlepsze
Info dla wszystkich klientów T-Mobile, którzy korzystają z usługi Supernet Video - na iOS'ie (iPhone, iPad, itp.) aplikacja YouTube ignoruje nasz wariant usługi (HD, lub DVD),
zawsze dostaje tyle prędkości łącza, ile jest w stanie obsłużyć sieć (zamiast 1.5 mbit w wersji DVD i 5 mbit w wersji HD) i co za tym idzie jednocześnie pobiera dane z pakietu. Inne aplikacje, które wchodzą w skład Supernet Video działają bezproblemowo, tj. mają ograniczoną prędkość transmisji i korzystanie z nich nie pomniejsza naszej paczki danych.
Problem zgłosiłem jakieś dwa tygodnie temu do T-Mobile i od tamtego czasu dumają co się stało.
Przekażcie swoim znajomym w T-Mobile, ponieważ można się na to pięknie złapać i zorientować dopiero, jak zostaniemy bez pakietu internetu.