DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a
Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a
 #277883  autor: didek
 17 lip 2008, 14:03
W poprzedni piątek w raz z premierą iPhone 3G, miała miejsce odsłona nowej usługi Apple - MobileMe. Działanie nowej usługi pozostawiało jednak wiele do życzenia. Wszystkie osoby, które próbowały zalogować się na swoje konto miały z tym problem objawiający się z bardzo długim oczekiwaniem, a w niektórych przypadkiem braku dostępu do swojego konta MobileMe. Wielu właścicieli zgaszało także skargi do Apple odnośnie działania funkcji Push, która powiadamiała użytkowników o nowych wiadomościach e-mail dopiero po 15 minutach. Ta sama sytuacja miała miejsce z synchronizacją danych na komputerach i telefonach iPhone. W ramach przeprosin za kłopoty techniczne i niedogodności Apple postanowiło przeprosić wszystkich abonentów MobileMe, przedłużając subskrypcję z 12 do 13 miesięcy. Przedłużenie subskrypcji o 30 dni jest całkowicie darmowe.

Poniżej oryginalny tekst wiadomości nadesłany przez Apple do wszystkich abonentów MobileMe.
We have recently completed the transition from .Mac to MobileMe. Unfortunately, it was a lot rockier than we had hoped.
Although core services such as Mail, iDisk, Sync, Back to My Mac, and Gallery went relatively smoothly, the new MobileMe web applications had lots of problems initially. Fortunately we have worked through those problems and the web apps are now up and running.
Another snag we have run into is our use of the word "push" in describing everything under the MobileMe umbrella. While all email, contact or calendar changes on the iPhone and the web apps are immediately synced to and from the MobileMe "cloud," changes made on a PC or Mac take up to 15 minutes to sync with the cloud and your other devices. So even though things are indeed instantly pushed to and from your iPhone and the web apps today, we are going to stop using the word "push" until it is near-instant on PCs and Macs, too.
We want to apologize to our loyal customers and express our appreciation for their patience by giving all current subscribers an automatic 30-day extension to their MobileMe subscription free of charge. Your extension will be reflected in your account settings within the next few weeks.
We hope you enjoy your new suite of web applications at me.com, in addition to keeping your iPhone and iPod touch wirelessly in sync with these new web applications and your Mac or PC.
Thank you,
The MobileMe Team

 #278164  autor: LuiN
 18 lip 2008, 21:37
didek, warto w przypadku kopiowania tekstów podać źródło. Tym razem było to MyApple.pl.

Co zaś chodzi o awarię, to szczęśliwie mnie nie dotyczyła. Szkoda tylko, że dopiero 12-stego wykupiłem usługę, a wcześniej używałem dema. Jakbym od razu zapłacił miałbym miesiąc dłużej:)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez LuiN, łącznie zmieniany 1 raz.

 #278478  autor: didek
 20 lip 2008, 13:59
okej bede pamietał ;) o open source ;]