DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #792920  autor: zur555
 27 mar 2015, 20:24
24 marca 2015 r. zleciłem przeniesienie numeru do sieci Red Bull na krte. Numer został przeniesiony w dniu kolejnym (tj. 25 marca).Przez pierwsze kilka godzin wszystko działało poprawnie ale około 11 nastąpił jakiś error a mianowice: Ja Mogę wykonywać połączenia, natomiast nie jestem w stanie ich odbierać - dzwoniący słyszy komunikat "abonent nie odpowiada", a połączenie przychodzące jest odrzucane.
Tak samo jest z sms. Moje smsy dochodzą do kogoś ale już żadne nie przychodzą.
Dziś latałem od salonu do salonu, dwa razy wymieniłem karty sim i dalej to samo. W salonach straszne mieli wywalone na mój problem gdyż argumentowali się ze sa salonem " play" i mogą jedynie zmienić kartę sim i nic więcej. Usłyszałem nawet tekst " to nie jest salon Red bulla tylko play :smt005 " .
Zadzwoniłem na obsługę klienta i złozyłem reklamacje. Obiecywali ze problem zostanie rozwiązany do wieczora , ale dalej to samo.

Oczywiście wykluczam możliwość ze bład lezy po stronie telefonu gdyż zanim pierwszy raz zrobiłem duplikat sprawdziłem czy działa na innym telefonie - i równiez były takie błędy.

Mam pytanie, czy ktoś miał taki sam problem ? A jak tak to jak to zostało rozwiązanie?
 #792924  autor: piokuk
 27 mar 2015, 21:34
Nie przejmuj się. Mam tak samo w Play na kartę - również od wtorku (wtedy numer został przeniesiony). Mogę dzwonić, smsować ale w drugą stronę "abonent jest niedostępny". Zgłosiłem reklamację - odpisali mi, że "sprawa wymaga szczegółowej analizy ze strony naszych ekspertów". 4 dzień nie mogę w pełni korzystać z numeru.