DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #792235  autor: Morvius
 24 mar 2015, 12:20
kobieta moja do tej pory ma awarię sieci, dziwne jest też to, że u niektórych osób w rodzinie tylko smsy nie dochodzą ale się dodzwonisz

Klasyczny obserwator wątku.
 #792240  autor: wlkp
 24 mar 2015, 12:44
Morvius pisze:kobieta moja do tej pory ma awarię sieci, dziwne jest też to, że u niektórych osób w rodzinie tylko smsy nie dochodzą ale się dodzwonisz
Dobre ! :mrgreen: Moja kobieta ma co tydzień awarie ,zastanawiam się nad zmianą ! :-D
 #792241  autor: Morvius
 24 mar 2015, 12:48
ja jestem na etapie zmiany :P

Klasyczny obserwator wątku.
 #792246  autor: Niezgodna7
 24 mar 2015, 12:56
Uważaj, bo inna co dzień będzie miała awarię - raz w tygodniu to i tak mało
:- )
PS. Jak zmieniasz - to poprzeczki nie obniżaj: minimum taką samą
;- )
 #792252  autor: Morvius
 24 mar 2015, 13:07
ja mam i tak w play z racji wykonywanej pracy :P a kobieta raczej z sentymentu po prostu pozostała w sieci Orżnąć i tak dosłownie wygląda współpraca z nimi. na szczęście to jest prepaid i mogę spokojnie coś wykombinować z ofertą pracowniczą dla niej ale żeby tego dnia doczekać musiałem się kilka lat męczyć :P

Klasyczny obserwator wątku.
 #792266  autor: Golarz Filip
 24 mar 2015, 13:48
Ponoć w ramach rekompensaty po niezbyt chwalebnych słowach w reklamacji dla osób fizycznych dodają po 10 PLN na konto główne.
Dla Naszej korporacji jest przewidziany jakiś gigantyczny rabat na kolejny miesiąc.
W każdym razie współczuję i BOKowi Orange dziś ale i Klientom którzy mają telefony prywatne jak i Internet, który był im np. potrzebny wczoraj i dziś z rana do pracy.
U mnie mimo,że to godziny nocne i telefon służbowy to pracę rozwaliło i tak dokumentnie w fabryce...
 #792274  autor: p2225
 24 mar 2015, 14:27
a mnie odpowiedziano tak:

"Witam,

Dziękuję za nadesłaną wiadomość.

W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie uprzejmie informuję, że miała miejsce ogólnopolska awaria sieci. Nie było możliwości korzystania
z telefonów i dostępu do Internetu. Awaria została już usunięta.

W imieniu Operatora sieci Orange za niedogodności przepraszam.


Anna xxxxxxx
Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Orange Polska S.A. "

i tyle z rekompensaty dla wieloletniego abonenta :evil:

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #792277  autor: Golarz Filip
 24 mar 2015, 14:32
niby status forumowicz "Stary wyjadacz" a że tak powiem ani stary ani wyjadacz ;)

a poważnie

Pisze się w takiej reklamacji,nawet jak rozmija się z prawdą,że oczekujesz rekompensaty za poniesione koszty bycia bez telefonu/internetu itp.
Przedstawiasz się w reklamacji jako np.pan kierowca nocny VIPów który był poza zasięgiem telefonu albo osoby pracującej nad ważnym projektem dla klienta, który na dziś miał mieć skończony projekt strony www.
Pomysłów jest bez liku,Orange samo się nie domyśli-szczególnie dziś- że oczekujesz czegoś w zamian.
A jeśli nie czujesz się na siłach naginać rzeczywistości, to cóż,jak mówi regulamin,przerwa nie trwała nawet doby więc rabat Ci GENERALNIE nie przysługuje.
Dobra wola operatora nic więcej.

Jak to się rzekło gdzieś kiedyś- w dzisiejszych czasach już nawet w zęby nie można dostać za darmo,bo wykrywalność większa ;-)
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 14:34 przez Golarz Filip, łącznie zmieniany 1 raz.
 #792279  autor: Morvius
 24 mar 2015, 14:33
Orange to dno.

Klasyczny obserwator wątku.
 #792281  autor: p2225
 24 mar 2015, 14:40
Golarz Filip pisze:niby status forumowicz "Stary wyjadacz" a że tak powiem ani stary ani wyjadacz ;)
ale przecież nie powiedziałem co napisałem w zgłoszeniu, więc skąd to całe tłumaczenie co miałem napisać? Napisałem dość długie zażalenie co do braku możliwości korzystania z telefonu, a odpowiedź na nie zamieściłem wyżej. Widać trafiłem na takiego konsultanta, a właściwie konsultantkę co tylko robiła do wszystkich kopiuj-wklej.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #792285  autor: wlkp
 24 mar 2015, 14:49
Awaria usunięta ? Ciekawe,dzwoniłem 5 minut temu do salonu Orange i twierdzą że nic nie mogą sprawdzić ani zrobić bo mają cały czas awarię systemu która jest w całej Polsce !
Jaki kraj taka sieć .
 #792293  autor: KA
 24 mar 2015, 15:32
Tak się często zastanawiam, co skłania ludzi do tkwienia w tej sieci. Są takie rzeczy, których zrozumienie jednak mnie przerasta...
Pomijając to, że patrząc obiektywnie, awaria może zdarzyć się wszędzie i zawsze.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #792296  autor: wlkp
 24 mar 2015, 15:39
A nie spalił w Warszawie się znowu jakiś most ?
 #792306  autor: user_delete27
 24 mar 2015, 16:36
Morvius pisze:Orange to dno.
Pachnie mi to pełnym obiektywizmem :twisted: ale jeżeli Orange to takie dno to jaka firma od odwiertów/ ewentualnie jacy geolodzy są w stanie określić poziom Play 8) :twisted:
Może sam nie jestem obiektywny bo jakoś szczególnie nie odczułem tej awarii, ale żeby od razu orange na dno pchać? :mrgreen: A kodzik -30% to by się chciało :smt005
Proszę na mnie zbyt mocno nie bluzgać :D
 #792312  autor: Niezgodna7
 24 mar 2015, 17:16
Eh... Już mi się nawet odpyskować nie chce nt określania Orange w taki sposób...
 #792313  autor: Morvius
 24 mar 2015, 17:24
żadna sieć nie jest idealna, nawet play ;) ale mimo wszystko najrozsądniejszą na rynku i tak pozostanie jak i również t-mobile. a kodzików -30% nie potrzebuje mając własne kody pracownicze przyjacielu :)

Klasyczny obserwator wątku.
 #792361  autor: bazooka
 24 mar 2015, 19:49
Zostawcie Playmobili w spokoju, niech tkwią w tej pseudosieci - swoją drogą ciekawe jak Tym z Nich się dzisiaj/wczoraj dzwoniło, co za warunek pozostania we Fiolecie stawiali włączenie im roamnigu Orange :?: :-D ...a niby tacy niezależni...
 #792462  autor: Morvius
 25 mar 2015, 10:45
dzwoniłem beż ŻADNYCH najmniejszych problemów ;) pozdrawiam

Klasyczny obserwator wątku.
 #792471  autor: KA
 25 mar 2015, 11:35
Nie kłóćmy się, bo i tak każdy (Polak) pozostanie przy swoim zdaniu...
Ja mam RBM (czyli Play), żona uparła się na nju (czyli Orange) i każdy jest zadowolony. Myślę, że ona po prostu nie ma alergii na Orange i w tym tajemnica, bo zdaje się, że faktycznie jakość w O trochę?/znacznie? się poprawiła. A alergię b.trudno się leczy - wiem coś o tym i nie chodzi wyłącznie o Orange, a o pyłki, trawy, kurz itp. niestety.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #792477  autor: Orange Ekspert
 25 mar 2015, 12:19
Większość utrudnień zostaną już usunięta. Niestabilności mogą występować jeszcze w różnych miejscach kraju, ale sytuacja wraca szybko do normy. Przepraszamy za niedogodności.