DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #769255  autor: czesiek77
 10 gru 2014, 19:16
Witam, w zeszłym tygodniu zakupiłem sobie używaną Xperię S. Telefon w stanie niemal idealnym. Dopiero teraz zauważyłem jednak małą wadę. Kiedy na ekranie wyświetlany jest biały kolor(np podczas pisania wiadomości) w górnym prwym boku widac niewielką zółtawą plamę. Wygląda to na źle spasowany ekran, gdyż po mocniejszym naciśnięciu tego miejsca widać "fale", w innym miejscu tego nie ma. Telefon od zakupu przechowywany był w etui. I teraz rodzi się pytanie. Posiadam fakturę zakupu i serwisu wydaną na nazwisko poprzedniego właściciela oraz niewypełnioną kartę gwarancyjną. Mam więc z tym zgłaszać się do sprzedawcy na allegro(to chyba sklep albo lombard) czy gdzieś indziej? Faktura jest od Tmobile a ja mam w Heyah.
 #769287  autor: misk
 10 gru 2014, 21:21
Prosto do serwisu można, dla nich warunkiem jest dowód zakupu i karta gwarancyjna, nie musi być podbita. Sama wada dość częsta w tym telefonie.

Większym problemem pewnie jest faktura, lombardy itp wystawiają faktury na marżę, nie na telefon. Mam nadzieję, że dołączyli faktyczny oryginalny dowód zakupu.
 #769296  autor: czesiek77
 10 gru 2014, 22:04
Znaczy faktura ta jest na poprzedniego(pierwszego) własciciela od T-mobile i zakreślone jest że to oryginał. Jest numer klienta itd więc to chyba to.(są dwie faktury jedna zakupu a druga serwisowania które polegało na updacie softu).
 #770259  autor: czesiek77
 14 gru 2014, 19:57
Jeszcze jedna sprawa. Słyszałem że w Sony Centre wymieniają telefon "od ręki. Czy to prawda? Bo najbliżej mam do tego w Manufakturze i się zastanawiam czy mi wymienią jeszcze rzed świętami czy muszę iść oddać po świętach, z racji iż na razie telefon mi jest potrzebny. Wie ktoś?