Witam, w zeszłym tygodniu zakupiłem sobie używaną Xperię S. Telefon w stanie niemal idealnym. Dopiero teraz zauważyłem jednak małą wadę. Kiedy na ekranie wyświetlany jest biały kolor(np podczas pisania wiadomości) w górnym prwym boku widac niewielką zółtawą plamę. Wygląda to na źle spasowany ekran, gdyż po mocniejszym naciśnięciu tego miejsca widać "fale", w innym miejscu tego nie ma. Telefon od zakupu przechowywany był w etui. I teraz rodzi się pytanie. Posiadam fakturę zakupu i serwisu wydaną na nazwisko poprzedniego właściciela oraz niewypełnioną kartę gwarancyjną. Mam więc z tym zgłaszać się do sprzedawcy na allegro(to chyba sklep albo lombard) czy gdzieś indziej? Faktura jest od Tmobile a ja mam w Heyah.
Prosto do serwisu można, dla nich warunkiem jest dowód zakupu i karta gwarancyjna, nie musi być podbita. Sama wada dość częsta w tym telefonie.
Większym problemem pewnie jest faktura, lombardy itp wystawiają faktury na marżę, nie na telefon. Mam nadzieję, że dołączyli faktyczny oryginalny dowód zakupu.