Witam,
jestem posiadaczką internetu i telewizji Orange. Wszystko było pięknie i fajnie, na początku. Później zaczęły się problemy z telewizją, mianowicie, czasem podczas oglądania, dekoder potrafił się sam wyłączyć. Wystarczyło go wypiąć z prądu, znów działał. Internet działa bez zarzutu. Nie wiem czy to może być ważne, ale telefon stacjonarny posiadam u innego dostawcy niż Orange.
Ostatnio stało się coś dziwnego: uparcie pokazuje mi komunikat o braku sygnału anteny satelitarnej. "Brak sygnału. Sprawdź ustawienia zestawu do tv sat i jego połączenie z dekoderem. Następnie rozpocznij wyszukiwanie". Dzwoniłam na infolinię, miła pani powiedziała mi, że może być wina kabla, mimo tego dostałam numerek do wymiany dekodera. Podłączyłam więc najzwyklejszy dekoder, który odbiera niekodowane programy- wszystko działało jak należy. Pojechałam dziś więc do salonu Orange, wymieniłam dekoder na nowy i uwaga- jest to samo. Dekoder się aktualizuje, w ostatnim kroku pokazuje mi na sekundę dwa białe paski ze stanem połączenia satelitarnego, wyskakuje komunikat: "Brak sygnału. Sprawdź ustawienia zestawu do tv sat i jego połączenie z dekoderem. Następnie rozpocznij wyszukiwanie". Klikam "spróbuj ponownie", wywala mnie na główne menu bez żadnego dźwięku, obrazu.
Do Liveboxa dekoder jest podpięty prawidłowo, VOD, informacje o tym, co aktualnie mogę oglądać są wyświetlane.
Co jest przyczyną tego problemu?
Bardzo zależy mi na pomocy, telewizji nie mam już od kilku dni
jestem posiadaczką internetu i telewizji Orange. Wszystko było pięknie i fajnie, na początku. Później zaczęły się problemy z telewizją, mianowicie, czasem podczas oglądania, dekoder potrafił się sam wyłączyć. Wystarczyło go wypiąć z prądu, znów działał. Internet działa bez zarzutu. Nie wiem czy to może być ważne, ale telefon stacjonarny posiadam u innego dostawcy niż Orange.
Ostatnio stało się coś dziwnego: uparcie pokazuje mi komunikat o braku sygnału anteny satelitarnej. "Brak sygnału. Sprawdź ustawienia zestawu do tv sat i jego połączenie z dekoderem. Następnie rozpocznij wyszukiwanie". Dzwoniłam na infolinię, miła pani powiedziała mi, że może być wina kabla, mimo tego dostałam numerek do wymiany dekodera. Podłączyłam więc najzwyklejszy dekoder, który odbiera niekodowane programy- wszystko działało jak należy. Pojechałam dziś więc do salonu Orange, wymieniłam dekoder na nowy i uwaga- jest to samo. Dekoder się aktualizuje, w ostatnim kroku pokazuje mi na sekundę dwa białe paski ze stanem połączenia satelitarnego, wyskakuje komunikat: "Brak sygnału. Sprawdź ustawienia zestawu do tv sat i jego połączenie z dekoderem. Następnie rozpocznij wyszukiwanie". Klikam "spróbuj ponownie", wywala mnie na główne menu bez żadnego dźwięku, obrazu.
Do Liveboxa dekoder jest podpięty prawidłowo, VOD, informacje o tym, co aktualnie mogę oglądać są wyświetlane.
Co jest przyczyną tego problemu?
Bardzo zależy mi na pomocy, telewizji nie mam już od kilku dni