Witam, wczoraj dostałem od kuriera telefon zamówiony z sieci PLAY - Samsung Avila. Do umowy dostałem załączona karteczkę a na niej pod jaki numer muszę zadzwonić by aktywować kartę SIM. Lecz mam taki problem, że nie mogę zadzwonić pod ten numer ani pod żaden inny ponieważ moj numer nie istnieje, a jesli wykręcam jakiś numer to wyskakuje mi napis "tylko połączenia alarmowe". Powiedzcie, co powinienem zrobić, z góry dzięki.
- Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Pomoże. Jeśli masz aktywować kartę to nie zrobisz tego z tej właśnie karty bo jest nieaktywna. Nie widzę tylko sensu z wysłaniem smsa - tego nigdy wcześniej w zestawach z eShopu nie widziałem
Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9