DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #408801  autor: lukasz12
 05 cze 2010, 11:28
Witam, wczoraj dostałem od kuriera telefon zamówiony z sieci PLAY - Samsung Avila. Do umowy dostałem załączona karteczkę a na niej pod jaki numer muszę zadzwonić by aktywować kartę SIM. Lecz mam taki problem, że nie mogę zadzwonić pod ten numer ani pod żaden inny ponieważ moj numer nie istnieje, a jesli wykręcam jakiś numer to wyskakuje mi napis "tylko połączenia alarmowe". Powiedzcie, co powinienem zrobić, z góry dzięki.

 #408803  autor: jacguszi
 05 cze 2010, 11:50
Musisz zadzwonić z innego nr skoro chcesz swój aktywować.Przeczytaj jeszcze raz instrukcję aktywacji może karta będzie aktywowana automatycznie po upływie np. 5 dni ?

 #408805  autor: lukasz12
 05 cze 2010, 11:54
Niee, jedynie jest napisane by aktywowac karte musze zadzwonic pod wskazany numer albo wyslac smsa o tresci aktywacja. A co do zatelefonowania z innego telefonu, myslalem ze musze z tego samego by aktywowac, sprawdze czy to pomoze. Dzieki.

 #408807  autor: bledos
 05 cze 2010, 12:00
Pomoże. Jeśli masz aktywować kartę to nie zrobisz tego z tej właśnie karty bo jest nieaktywna. Nie widzę tylko sensu z wysłaniem smsa - tego nigdy wcześniej w zestawach z eShopu nie widziałem :shock:

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #408808  autor: lukasz12
 05 cze 2010, 12:05
hmm.. co do sms'a to chodzi o to jesli bede mial nadal problemy z aktywacja karty SIM, to powinienem wyslac esa, oni oddzwonia.

Co do tematu, dzieki za pomoc, 1szy raz kupowalem telefon przez eSHOP.