DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #406777  autor: klawoj
 26 maja 2010, 15:54
Korzystam z PLAY Fresh. Wczoraj wieczorem przez około godzine nie byłem w stanie się dodzwonić na numer stacjonarny na który regularnie dzwonie, bo podobno 'Taki numer nie istnieje'...

Do tego zauważyłem, że (nie tylko wczoraj) jeżeli przychodzący SMS z Orange nie mieści się w pojedynczej wiadomości, to w ogromnej większości przypadków zostaje dostarczony do mnie z opóźnieniem, od pół, do kilku godzin...

Czy może ktoś miał podobne problemy?

 #406817  autor: trus1991
 26 maja 2010, 20:32
Ja dziś z play nie mogłem się dodzwonić do BOK Orange
501100100 i 510100100 - nie ma takiego numeru

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #407441  autor: PLAY
 30 maja 2010, 16:28
trus1991 pisze:Ja dziś z play nie mogłem się dodzwonić do BOK Orange
A ja na infolinię. :roll:

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]
 #407573  autor: bleckwarrior
 31 maja 2010, 07:37
klawoj pisze:Korzystam z PLAY Fresh. Wczoraj wieczorem przez około godzine nie byłem w stanie się dodzwonić na numer stacjonarny na który regularnie dzwonie, bo podobno 'Taki numer nie istnieje'...

jeśli sytuacja się utrzymuje to zrób zgłoszenie przez play24 lub bok, nie zapominając o wpisaniu wszystkich informacjo w szablonie technicznym. Zwróc jednak uwagę w pierwszej kolejności czy nie wybierałeś numeru przez 0 - przypomnę,że w tej chwili, nie ma mozliwości wykonania połączenia z komórki z 0 z przodu.

[ Dodano: 2010-05-31, 07:38 ]
klawoj pisze: Do tego zauważyłem, że (nie tylko wczoraj) jeżeli przychodzący SMS z Orange nie mieści się w pojedynczej wiadomości, to w ogromnej większości przypadków zostaje dostarczony do mnie z opóźnieniem, od pół, do kilku godzin...

Czy może ktoś miał podobne problemy?
tutaj raczej bym nie szukał winy po stronie play, ale też jak najbardziej możesz zrobić zgłoszenie, bedziemy mogli to zweryfikować. Poleć znajomemu/ej aby również w swojej sieci zgłosił podobną sytuację.

 #407819  autor: play4you2
 01 cze 2010, 09:43
Witam. W zasadzie bleckwarrior sporo juz wyjaśnił, z mojej strony dodam, że taka sytuacja (problem z dodzwonieniem się na nr. stacj.) może dotyczyć głównie numerów przenoszonych z innych sieci i w takich wypadkach należy to nam niezwłocznie zgłosić. Jednak jeżeli nie możecie połączyć się np. tylko z 1 numerem, zgłoście to do Operatora stacjonarnego tego numeru. W takiej sytuacji my nic nie poradzimy, gdyż jest to problem w ustawieniach sieci u Operatora stacjonarnego. My, w waszym imieniu niestety nie możemy zgłaszac na to reklamacji. Co do SMS, najlepeij zgłosić to do wyjaśnienia, ponieważ rzeczywiście w 99,9% przypadków nie jest to wina z naszej strony, ale będziecie mieli przynajmniej pewność, potwierdzoną przez nasz dział techniczny.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-06-01, 09:44 ]
Play pisze:A ja na infolinię.
Być może było przeciążenie. To czasami się zdarza (co prawda baaaardzo rzadko).Przepraszam Cię za taka sytuację. Infolinia działa prawidłowo i nie zauważono żadnych awarii.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #407846  autor: PLAY
 01 cze 2010, 11:26
play4you2 pisze:Przepraszam Cię za taka sytuację.
Nie masz za co po prostu próbowałem połączenie na tego typu numer nic więcej.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #408619  autor: InezZ
 04 cze 2010, 13:01
Ja się chętnie dołączę.
Też mam problem pt. "taki numer nir istnieje'
co ciekawsze dotyczy to różnych numerów, ale pamiętam najczęściej wybierane, z których :
1- pierwszy to era
2- drugi jest stacjonarny
a trzeci! uwaga! ;)
3- Trzeci to Play i to w abo.
regularnie za pierwszym razem po wybraniu numeru słyszę, że taki numer nie istnieje, a za drugim, ewent. trzecim razem się dodzwaniam.
Może PLAY ze swoją za-małą-infrastrukturą nie jest juz w stanie nas wszystkich obsłużyć... :/
To może stwórzmy jakąś ogólnodostępną listę, bedziemy się zapisywać na połączenie ;)
Pozdrawiam forumowiczów! ;)

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #408643  autor: kowcio
 04 cze 2010, 13:54
Ja tam wiem, że to chleb powszedni w Play. Ale najczęściej za 2-3 próbą było ok, dlatego nie sialem paniki ;-) Pytanie skąd te problemy wynikają? Jak widac do dzisiaj to występuje i nie jest to jakiś unikalny problem.

 #408673  autor: bleckwarrior
 04 cze 2010, 14:54
InezZ pisze:To może stwórzmy jakąś ogólnodostępną listę, bedziemy się zapisywać na połączenie ;)
Pozdrawiam forumowiczów! ;)
myślę,że tak żle nie będzie- choć kto wie. Dzwonisz, a tam informacja "jesteś 487 w kolejce do połączenia, przypuszczalny czas oczekiwania to 3h:48m i 3 sekundy- proszę czekać:D

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.