DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #389848  autor: Marens
 25 lut 2010, 19:33
Rezo pisze:Cytat:
... Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się ze sprawa. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że wykonaliśmy połączenia testowe na numer 720XXXXXX oraz 720007777. Według naszych danych wspomniane numery nie istnieją. Prosimy upewnić się, że wybiera Pan poprawne numery...
To jest kpina i nie można tego inaczej nazwać.
Mnie już powoli zaczyna coś trafiać z tymi połączeniami do sieci wRodzinie.
Ile można rozwiązywać ważne problemy. Jeszcze bardziej irytuje mnie to, że regularnie kontaktuje się z jedną osobą z ww. sieci.

 #389864  autor: Rezo
 25 lut 2010, 20:31
weissmann: Nie mam pretensji do konsultantów. Rozumiem, że ich pole działania jest w tej sprawie mocno ograniczone. Zawinili ludzie, którzy są szczycie i to oni powinni ponieść konsekwencje swoich zaniedbań.

edit: czy ktoś się orientuje jak długo może trwać budowanie punktów styku? Najlepszą opcją byłoby podanie przez Play planowanego terminu, od którego będzie można swobodnie wykonywać połączenia.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #389895  autor: muchakk
 25 lut 2010, 22:05
Jeżeli Centernet buduje własny punkt styku to skąd Play ma posiadać informacje kiedy zostanie on oddany do użytku?

 #389897  autor: Rezo
 25 lut 2010, 22:16
muchakk napisał/a:
Jeżeli Centernet buduje własny punkt styku to skąd Play ma posiadać informacje kiedy zostanie on oddany do użytku?


Jedni i drudzy zarzekają się że od strony technicznej wszytko u nich w porządku :wink:

Jestem laikiem jeśli chodzi o kwestie techniczne, wiec trudno jest mi się na ten temat wypowiadać. Po prostu zależy mi na jak najszybszym przywróceniu wykonywania połączeń.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 22:34 przez Rezo, łącznie zmieniany 2 razy.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #389902  autor: muchakk
 25 lut 2010, 22:32
PLay chyba nie buduje styku... po tylu latach na rynku :D ?

 #389903  autor: KamaZ
 25 lut 2010, 22:32
muchakk pisze:Jeżeli Centernet buduje własny punkt styku to skąd Play ma posiadać informacje kiedy zostanie on oddany do użytku?
Jeśli rzeczywiście tak jest to można powiedzieć, że może wiedzieć z tego samego źródła co Plus, Orange i Era :wink:

 #389976  autor: Marens
 26 lut 2010, 11:38
Właśnie dostałem pismo w tej sprawie podpisane przez P2Y.
Pełna kultura, ręcznie podpisane a nie skan podpisu.
Tylko list zwykły trochę nie jest na miejscu :wink:

 #390141  autor: Rezo
 26 lut 2010, 23:35
Ja także muszę pochwalić BOK za ostatnią odpowiedź w mojej sprawie. Zostałem miło zaskoczony. Jestem pewien tego, że jeśli w przyszłości wszystkie odpowiedzi na reklamacje będą równie profesjonalne, to nikt nie powie złego słowa o pracy konsultantów BOK Play :)

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #390206  autor: mariusz9a
 27 lut 2010, 14:03
PasjaGSM.pl pisze:P4, operator sieci Play, od około dwóch tygodni blokuje swoim klientom możliwość wykonywania połączeń do sieci CenterNet - operatora wRodzinie. Sprawą zajmie się UKE.

Połączenia z sieci wRodzinie do Play oraz SMSy działają poprawnie.

"Znamy problem, Play zażądał od nas, dwa dni po terminie, w którym miał zostać komercyjnie uruchomiony, na mocy obopólnych ustaleń, punkt styku sieci pomiędzy P4 i CenterNet, podpisania niekorzystnego dla nas aneksu jednostronnie zmieniającego warunki współpracy. P4 chciałoby aby spółka CenterNet odpowiadała za każde nieuprawnione przekierowywanie ruchu głosowego z Play do naszej sieci. Naszym zdaniem zabezpieczenie sieci przed tego typu działaniami powinno spoczywać na operatorze, który jest jej właścicielem (w tym przypadku na P4). Mimo to prowadzimy rozmowy, mamy nadzieję na ich szybkie zakończenie i uruchomienie punktu styku" – powiedział portalowi TrudnyKlient.pl, Grzegorz Tomczyk wiceprezes zarządu CenterNet.

Sieć Play twierdzi, że wszystko wróci do normy po podpisaniu przez CenterNet odpowiedniego aneksu stworzonego przez P4.

Połączenia mają wrócić do normy w przyszłym tygodniu.
Źródło: http://news.pasjagsm.pl/p4-blokuje-pola ... -7190.html

 #390225  autor: kerim36
 27 lut 2010, 14:28
mariusz9a pisze:Połączenia mają wrócić do normy w przyszłym tygodniu.
pozyjemy, zobaczymy

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #390260  autor: KamaZ
 27 lut 2010, 16:32
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase... A jak wygląda sprawa z połączeniami z Play do Cyfrowy Polsat? I jeszcze jedno czy ze względu na to, że Play uniemożliwia wykonywanie połączeń do wszystkich, czyli na dobrą sprawę nie spełnia warunków umowy można bezkarnie zerwać umowę abonamentową?

 #390265  autor: DanielR
 27 lut 2010, 17:01
mariusz9a pisze:
PasjaGSM.pl pisze:P4, operator sieci Play, od około dwóch tygodni blokuje swoim klientom możliwość wykonywania połączeń do sieci CenterNet - operatora wRodzinie. Sprawą zajmie się UKE.

Połączenia z sieci wRodzinie do Play oraz SMSy działają poprawnie.

"Znamy problem, Play zażądał od nas, dwa dni po terminie, w którym miał zostać komercyjnie uruchomiony, na mocy obopólnych ustaleń, punkt styku sieci pomiędzy P4 i CenterNet, podpisania niekorzystnego dla nas aneksu jednostronnie zmieniającego warunki współpracy. P4 chciałoby aby spółka CenterNet odpowiadała za każde nieuprawnione przekierowywanie ruchu głosowego z Play do naszej sieci. Naszym zdaniem zabezpieczenie sieci przed tego typu działaniami powinno spoczywać na operatorze, który jest jej właścicielem (w tym przypadku na P4). Mimo to prowadzimy rozmowy, mamy nadzieję na ich szybkie zakończenie i uruchomienie punktu styku" – powiedział portalowi TrudnyKlient.pl, Grzegorz Tomczyk wiceprezes zarządu CenterNet.

Sieć Play twierdzi, że wszystko wróci do normy po podpisaniu przez CenterNet odpowiedniego aneksu stworzonego przez P4.

Połączenia mają wrócić do normy w przyszłym tygodniu.
Źródło: http://news.pasjagsm.pl/p4-blokuje-pola ... -7190.html
Może jakiś komentarz play4you2...? :D

 #390296  autor: htrz
 27 lut 2010, 18:51
Jak dobrze, że są fora internetowe. Play jest jak Tesco, niby tanio, a jednak g... Dziękuję Wam za informacje, zostaję u operatorów trzymających poziom...

 #390344  autor: KamaZ
 27 lut 2010, 22:43
htrz pisze:Jak dobrze, że są fora internetowe. Play jest jak Tesco, niby tanio, a jednak g... Dziękuję Wam za informacje, zostaję u operatorów trzymających poziom...
Play to dosyć młody operator i boryka się z różnymi problemami, ale ogólnie da się to przeżyć i jest ok. Ale czasami warto mieć jeszcze jeden telefon u innego opa.

 #391120  autor: trus1991
 03 mar 2010, 15:43
A czy można zerwać umowę z PLAY?
W TYM regulaminie znalazłem coś takiego:

Paragraf 8
7. Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z ETSI (możliwości techniczne są, skoro wszystkim działa tylko nie PLAY)
8. Usługi Telekomunikacyjne są świadczone 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. (Od ponad 2 tygodni PLAY nie chce mi wyświadczyć usługi żebym mógł się dodzwonić do Centernetu)

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #391123  autor: muchakk
 03 mar 2010, 16:06
Na tej podstawie nie możesz zerwać umowy bo problem nie leży po stronie Play-a, a po stronie centernetu który nie chce przystać na warunki. Podpisałeś umowe to teraz się z niej wywiąż...

 #391206  autor: pawelf
 03 mar 2010, 21:23
A teraz sie nagle okazuje iz wszyscy chcą dzwonić do tej sieci .Czy tam za minute połączenia rozgrzeszenie dają czy jak?

 #391265  autor: tomek0701
 04 mar 2010, 09:32
pawelf pisze:A teraz sie nagle okazuje iz wszyscy chcą dzwonić do tej sieci .Czy tam za minute połączenia rozgrzeszenie dają czy jak?
a co Cie to za przeproszeniem interesuje do kogo mam ochotę zadzwonic? moja ciotka ma wRodzinie, dzwonię do niej - takie moje prawo, niestety nie da się namówić na przejscie do PF i co jej zrobię? P4Y1, P4Y2 - może przekażcie szefostwu żeby chociaż zarejestrowane simy mogły tam dzwonic - bo obecna sytuacja jest irytująca.

 #391456  autor: jacek kowal
 05 mar 2010, 12:59
muchakk pisze:Na tej podstawie nie możesz zerwać umowy bo problem nie leży po stronie Play-a, a po stronie centernetu który nie chce przystać na warunki. Podpisałeś umowe to teraz się z niej wywiąż...
Bzdura. Co mnie jako ab onenta interesują konflikty na górze? Gdzie w regulaminie masz zapis że możliwość dzwonienia jest uzależniona od podpisania umowy przez innego opa?

Ja osobiście wysłałem skargę do uke i do federacji konsumentów. Z tego co widzę na forach to sporo osób decyduje się na takie rozwiązanie.

Próbowałem jeszcze przełączyć się na sieć plusa ale okazało się że w tej konfiguracji też nie działa.
Pozostaje albo podziękować Playowi, bo kto wie, może zaraz będdzie problem z dzownieniem do ery albo oryndża, albo słać skargi. słać słać i jeszcze raz słać.

 #391610  autor: muchakk
 06 mar 2010, 11:37
jacek kowal,

według mnie robicie z igły widły... Wszyscy momentalnie zaczęli dzwonić do sieci wRodzinie? Dajcie spokój, podpisaliście umowę to teraz się z niej wywiążcie, a nie szukacie pierwszej lepszej okazji żeby ją zerwać. Powiedzmy sobie tak, dlaczego Play ma odpowiadać, za działania innego operatora(wynika to z oświadczenia rzecznika Play)? Dlaczego przez to ma tracic klientów?