Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
395
Rejestracja
27 paź 2010, 15:50
Lokalizacja
Polska
Dlatego mówię że to nie jest problem z kompem. I niech konsultanci Play którzy tutaj czytają posty o tym wiedzą bo ich obowiązkiem jest zgłaszanie wyżej zauważonych problemów Tutaj należałoby ustalić czy te problemy występują tylko przy promocji 100GB czy nie. Musiałbym wykupić jakiś pakiet i sprawdzić.rudymax pisze: ↑08 sty 2022, 00:09Dwoje znajomych, korzystających z tego pakietu zaobserwowało te same problemy już w połowie grudnia. Różny sprzęt i różna lokalizacja. Stało się to tak uciążliwe, że zrezygnowali z internetu z Play. Sam korzystałem z Plusa, ale po świętach przetestowałem Play. Sprawdziłem na kartach play, rbm i fakt. Za każdym razem to samo. Jakiś czas jest w miarę dobrze, a później te problemy o których piszesz. Wymuszanie pasma nic nie zmienia. Nie wiem w czym problem, za bardzo się na tym nie znam. Napisałem żebyś nie szukał przyczyny w sprzęcie, bo nie jesteś jedyny z tym problemem. Wcześniej internet z Play działał bez zastrzeżeń.