Odśnieżam temat.
Jak wiadomo dalej nie można dodzwonić się do centernetu za jedyne 29gr
Pod koniec lutego UKE się odgrażało kontrolą w p4 i centernet, ale na stronie urzędu nic na ten temat nie znalazłem. Czy osoby które składały skargi do uke otrzymały z urzędu odpowiedź w tej sprawie?
- Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Czy w tym UKE pracują jakieś niedorozwoje? Przecież wystarczy kupić dowolny starter Play i dowolny starter wRodzinie i połączenia nie będą działać. Play blokuje CAŁY ruch wychodzący do wRodzinie, na KAŻDY numer wRodzinie/Centernet. Ręce opadają....trus1991 pisze:Dostałęm dziś maila od UKE, w którym poprosili mnie o podanie numeru z którego nie mogę sie dodzwonić i na jaki numer Centernetu.
A na moją skargę, UKE nie raczył do tej pory odpowiedzieć nawet.
Jak widać w przypadku skarg do uke należy być bardzo precyzyjnym. W swojej skardze od razu podam wymagane informacje.trus1991 pisze:Dostałęm dziś maila od UKE, w którym poprosili mnie o podanie numeru z którego nie mogę sie dodzwonić i na jaki numer Centernetu.
WoW - jestem pod wrażeniem szybkości odpowiedzi przez PLAY
17.04 złożyłem reklamacje że nie działają połączenia do sieci wRodzinie - reklamacja uznana i dostalem za to 20 minut do wszystkich sieci . Ale wina nie leży po stronie PLAY i takie tam bla bla bla.
Zdziwiłem się że tak szybko dostałem odpowiedź
Pisałem też tam o tym że nie moge sie logowac do PLUSA to kazali mi ustawić na automatyczne szukanie sieci, i bedzie lapalo sielniejszy sygnal - to uważam za troche głupie, no ale cóż, nic więcej na to nie poradze
[ Dodano: 2010-04-23, 14:54 ]
Dziś dostałem odpowiedź z UKE.
Ze względu na przedłużające się postępowanie wyjaśniające prowadzone wzwiązku ze złożoną Przez Pana skargą, która wpłynęła do UKE dnia 22.03 informuje że na podstawie bla bla bla termin rozpatrzenia sprawy ulega przesunięciu do dnia 21.05.2010
17.04 złożyłem reklamacje że nie działają połączenia do sieci wRodzinie - reklamacja uznana i dostalem za to 20 minut do wszystkich sieci . Ale wina nie leży po stronie PLAY i takie tam bla bla bla.
Zdziwiłem się że tak szybko dostałem odpowiedź
Pisałem też tam o tym że nie moge sie logowac do PLUSA to kazali mi ustawić na automatyczne szukanie sieci, i bedzie lapalo sielniejszy sygnal - to uważam za troche głupie, no ale cóż, nic więcej na to nie poradze
[ Dodano: 2010-04-23, 14:54 ]
Dziś dostałem odpowiedź z UKE.
Ze względu na przedłużające się postępowanie wyjaśniające prowadzone wzwiązku ze złożoną Przez Pana skargą, która wpłynęła do UKE dnia 22.03 informuje że na podstawie bla bla bla termin rozpatrzenia sprawy ulega przesunięciu do dnia 21.05.2010
Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z
Przed chwilą dzwoniłem na mój numer wRodzinie i w końcu wyskakuje komunikat abonent jest czasowo niedostępny a nie, że nie ma takiego numeru.
Więcej informacji tutaj .
Ciekaw jestem jak wygląda ten aneks między Play a Centernet. Jak ktoś będzie za dużo dzwonił z Play, to Centernet poniesie za to konsekwencje finansowe? Dobry sposób na konkurencje wymyślili
Więcej informacji tutaj .
Ciekaw jestem jak wygląda ten aneks między Play a Centernet. Jak ktoś będzie za dużo dzwonił z Play, to Centernet poniesie za to konsekwencje finansowe? Dobry sposób na konkurencje wymyślili
U mnie połączenia Play -> wRodzinie działają, natomiast jest problem z prezentacją numeru z sieci Play na telefonie w wRodzinie. Pokazuje się dodatkowe zero pomiędzy kodem kraju a resztą numeru. Oddzwonić się na taki numer oczywiście nie da (błędny numer).
w tej chwili jak najbardziej już połączenia od kilku dni powinny być mozliwe i nie powinny się niczym różnić niż z każdej innej sieci.pbex pisze:U mnie połączenia Play -> wRodzinie działają, natomiast jest problem z prezentacją numeru z sieci Play na telefonie w wRodzinie. Pokazuje się dodatkowe zero pomiędzy kodem kraju a resztą numeru. Oddzwonić się na taki numer oczywiście nie da (błędny numer).
Bo UKE nigdy nie nałoży kary ani nie doczepi się do Play. Nie wiem co oni zrobili, ale sa ich pupilkiem. Od dawna to obserwuje i nie wiem czy ktoś im jakiś transfer kasy uruchomił, czy jak Innych się czepiają, tylko nie Play. To tak nawiasem, poruszając sprawę Play a UKE.bleckwarrior pisze:Kolejne odświeżenie tematu - Play blokuje już od 4 miesięcy połączenia do Centernetu, odpowiedzi z Play brak, odpowiedzi z UKE brak. Żenada.
No i dobrze, że wreszcie uruchomili te połaczenia. Pora najwyższa.
nie są to słowa napisane przeze mnie, więc dlaczego cytujesz je odnosząc do mojej osoby?kowcio pisze:bleckwarrior pisze:Kolejne odświeżenie tematu - Play blokuje już od 4 miesięcy połączenia do Centernetu, odpowiedzi z Play brak, odpowiedzi z UKE brak. Żenada.
ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.