Witam!
Zwracam się z problemem, który przedstawia się następująco:
Mam telefon w abonamencie i parę razy zdarzały mi się problemy z Internetem, kiedy to nagle przestawał działać, mimo tego, że apki takie jak facebook. messenger czy google normalnie śmigały. Szukałam rozwiązania na forach i jedyny patent, który do tej pory mi pomagał to zmiana punktu dostępu na Internet GPRS, którego to parametry wyglądały następująco:
• Nazwa konfiguracji: Internet GPRS
• Nośnik danych: GPRS
• APN (punkt dostępu): internet
• Nazwa użytkownika: internet
• Hasło: internet
• Uwierzytelnianie: normalne
• Adres IP telefonu: Automatyczny
• Podstawowy serwer DNS: 194.204.159.101
Także do tej pory, gdy ten problem się pojawiał, to dodawałam ten punkt na nowo itd. Ostatnio jednak nawet przy tych ustawieniach problem się powtórzył. Byłam dzisiaj w salonie Orange i zostałam skierowana na infolinię działu technicznego, wspólnie z Panem próbowaliśmy różnych konfiguracji np. na wap ale nic nie przyniosło rezultatu. Ostatecznie Pan miał mi zresetować sieć (czy coś w tym stylu) i oddzwonić po 10 minutach, żeby sprawdzić czy to pomogło. Oczywiście jednak nie oddzwonił A ja dalej bujam się z tym problemem i nie wiem co zrobić.
Macie może jakieś pomysły o co chodzi i jak to naprawić?
Od razu mówię, że jestem laikiem i proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie łopatologiczne
Dzięki
Zwracam się z problemem, który przedstawia się następująco:
Mam telefon w abonamencie i parę razy zdarzały mi się problemy z Internetem, kiedy to nagle przestawał działać, mimo tego, że apki takie jak facebook. messenger czy google normalnie śmigały. Szukałam rozwiązania na forach i jedyny patent, który do tej pory mi pomagał to zmiana punktu dostępu na Internet GPRS, którego to parametry wyglądały następująco:
• Nazwa konfiguracji: Internet GPRS
• Nośnik danych: GPRS
• APN (punkt dostępu): internet
• Nazwa użytkownika: internet
• Hasło: internet
• Uwierzytelnianie: normalne
• Adres IP telefonu: Automatyczny
• Podstawowy serwer DNS: 194.204.159.101
Także do tej pory, gdy ten problem się pojawiał, to dodawałam ten punkt na nowo itd. Ostatnio jednak nawet przy tych ustawieniach problem się powtórzył. Byłam dzisiaj w salonie Orange i zostałam skierowana na infolinię działu technicznego, wspólnie z Panem próbowaliśmy różnych konfiguracji np. na wap ale nic nie przyniosło rezultatu. Ostatecznie Pan miał mi zresetować sieć (czy coś w tym stylu) i oddzwonić po 10 minutach, żeby sprawdzić czy to pomogło. Oczywiście jednak nie oddzwonił A ja dalej bujam się z tym problemem i nie wiem co zrobić.
Macie może jakieś pomysły o co chodzi i jak to naprawić?
Od razu mówię, że jestem laikiem i proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie łopatologiczne
Dzięki