DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1166322  autor: MariuszY
 16 lut 2024, 09:23
Dzisiaj spotkała mnie przykra sytuacja. Po aktywacji usługi bez limitu, 15 minut po potwierdzeniu, że usługa jest już aktywna wykonałem jedno dłuższe połączenie, które zostało przerwane, bo skończyły się środki na koncie :shock: Otrzymałem informację, że koszt połączenia wyniósł ponad 17zł - pół godziny rozmowy. Piękny zonk :?
Konsultantka na infolinii twierdzi, że to szerszy problem z NL w dniu dzisiejszym. Cóż z tego, skoro ja wykupiłem usługę, a teraz nie mogę korzystać z telefonu, bo konto puste, a usługa nie działa :x Najlepsze jest to, że kasy nie zwróciła, tylko zgłosiła do działu technicznego. Straszną nędzę mają teraz konsultanci w Orange. Za moich czasów takie zwroty załatwiało się od ręki.
Czy kogoś jeszcze trafiło naliczanie opłat przy aktywnym NL?
 #1166331  autor: KC-KARLOS
 16 lut 2024, 11:06
To globalny problem. W nju też to występuje. Pomimo wyczerpania GB z pakietu 9GB/9zł zamiast lejka 64 kbps zjadło 1 zł z konta i net się zblokował, to oznaka wyzerowania salda.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥