DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #428349  autor: Darunia
 08 wrz 2010, 10:10
Witam, od grudnia posiadam telefon samsung avila, jest wiec jeszcze na gwarancji, oprócz tego ma ubezpieczenie. Ostatnio niechcący go kopnęłam i spadł z łóżka na panele od tego czasu bateria nie trzyma już 5 dni a zaledwie ok 10 godz. Czy to wina upadku? Wystarczy wymienić baterie? Raczej nie oddam telefonu do serwisu, gdyż wątpie, że uznają mi ją, wymiana baterii w jakimś gsm serwisie będzie chyba szybsza i mniej problemowa, ale nie wiem czy dobrze myślę, zależy mi też na czasie gdyż za 5 dni wylatuję za granice. proszę o pomoc.

 #428355  autor: knopers
 08 wrz 2010, 10:28
Hmm... Może coś się poluzowało, jakieś styki... Ale w to wątpię.

A jak intensywnie korzystasz z telefonu pomiędzy ładowaniami? Tzn: ile rozmów, smsów, internetu, gier, muzyki, itp.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #428365  autor: Darunia
 08 wrz 2010, 11:33
Rozmów w przeciągu dnia prowadzę 1-2 czas ok 3 min. smsów może z 10 myślę, że to maksymalna liczba. Muzyki raczej nie słucham, z internetu w ogole nie korzystam w telefonie.

Wcześniej bateria mi trzymała przy takim samym korzystaniu spokojnie 5-7 dni. Wiem bo byłam w sierpniu na festiwalu i tam nie ładowałam telefonu a spokojnie wytrzymał i jeszcze przez 2 dni po powrocie "pracował".

Może ta bateria się jakoś rozregulowała od wstrząsu? Nie wiem czy to możliwe. bo się nie znam, ale nie wiem co mam teraz zrobić.

 #428402  autor: kerim36
 08 wrz 2010, 15:24
skoro jest gwarancja to czas z niej skorzystac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #428454  autor: knopers
 08 wrz 2010, 19:11
Najlepiej byłoby oddać na gwarancję. Innej opcji nie widzę. Jeśli byłaby to usterka z Twojej winy to najwyżej byś zapłaciła. Ale skoro wyjeżdżasz to może pomogliby w jakimś serwisie w Twoim mieście, ale czy coś zrobią to nie mam pojęcia...

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #428455  autor: Darunia
 08 wrz 2010, 19:17
No nic, może rzeczywiście gwarancja to jedyne wyjście, albo może coś zrobią skoro telefon posiada ubezpieczenie. Ale mam im powiedzieć, że telefon upadł, czy lepiej ominąć ten "szczegół"?

Dziękuję za pomoc:)

 #428456  autor: knopers
 08 wrz 2010, 19:21
Nie, nie mów o tym. Jeszcze Ci napiszą, że zalany bo im się nie będzie chciało naprawiać i po gwarancji będziesz miała...
Powiedz, że się wyładował i jak naładowałaś to zamiast 5-7 dni trzymał nawet nie 1 dzień i że nie trzymała tak krótko raz ale kilka razy.

Przypuszczam, że coś ze stykami może być. Wątpię, że jakieś zwarcie, ale może coś się poluzowało. Jeśli możesz to napisz po odbiorze z serwisu co było usterką, bo sam jestem ciekaw.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #428472  autor: Darunia
 08 wrz 2010, 20:27
Ok dzięki za rady:) Jutro pojadę do punktu. Po odbiorze dam znać.