DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #397841  autor: LukaBrasi
 08 kwie 2010, 10:16
Jako że jest to mój pierwszy post na forum, witam wszystkich serdecznie.
Nie będę owijał w bawełnę, otóż nie znam się w ogóle na telefonach, zakpiłem ostatnio avile GPS. I dziś siedziałem w GPS-ie i pożarło mi trochę środków na koncie. Chciałbym zapytać co powinienem wgrać ( zrobić) by dostęp do GPS był darmowy, by przy wyznaczaniu tras itd. telefon nie musiał łączyć się z internetem?
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 10:29 przez LukaBrasi, łącznie zmieniany 1 raz.

 #397846  autor: orson_dzi
 08 kwie 2010, 10:30
co powinienem wgrać ( zrobić) by dostęp do GPS był darmowy, by przy wyznaczaniu tras itd. telefon nie musiał łączyć się z internetem?
Kupić telefon z systemem operacyjnym, gdzie wgrasz program, który do nawigacji nie potrzebuje pobierania map na bieżąco z internetu, bo ten z Avili to się nadaje jak Nokia 3310 do zdjęć.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #397937  autor: LukaBrasi
 08 kwie 2010, 17:52
Dziękuję za odpowiedz, ale jako że mam już Avile, to może i z tym model da się coś zrobić tak by korzystanie z GPS było darmowe?

 #397939  autor: Artur051
 08 kwie 2010, 18:02
LukaBrasi pisze:Dziękuję za odpowiedz, ale jako że mam już Avile, to może i z tym model da się coś zrobić tak by korzystanie z GPS było darmowe?
Nie da się za darmo ;) Tak jak napisał Orson - twój model nie ma systemu operacyjnego, więc ZAPOMNIJ o darmowej nawigacji ;).

 #398056  autor: Rafix
 09 kwie 2010, 08:35