DAJ CYNK
  • Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
    :sign7:
Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
:sign7:
 #579781  autor: Xavi
 03 wrz 2012, 17:27
Postanowiłem wylać to kilka swoich żali, przepraszam. Jestem stałym i wiernym od lat czytelnikiem tego serwisu (pozdro dla Witka i całej ekipy) co prawda zaczynałem od GOL-a w czasach jego świetności kiedy było nawet po kilkaset komentarzy pod newsami, nie to co teraz. To tyle rysu historycznego :)
Głownie chodzi mi o ten news
Pajacyki, czyli jakość obsługi klienta według Virgin Mobile z wykopu rodem z pudelka! Całkowicie nie sprawdzony (gdzie rzetelność dziennikarska) jak się okazało nie do końca zgodny z prawdą mówiąc delikatnie. Wywiązało się spore zamieszanie, pretensje, zarzuty ogólnie zrobił się smród. Dla osób które nie śledziły na bieżąco polecam lekturę mnie więcej chronologiczną
Link 1
Link 2
Link 3
Nie uwzględniłem wszystkiego bo za dużo tego (vide wpis na k…..manii, face rzecznika). Już takie sytuacje zdążały się na telepolis mam na myśli niezbyt sprawdzone informację ale ubiegając ewentualne zarzuty przyznam że teraz nie pamiętam czego to dotyczyło a nie mam tyle czasu żeby tego szukać.
Dziwi mnie samo zamieszczenie takiego „artykułu” oraz brak reakcji na późniejsze wydarzenia.
Moim skromnym zdaniem powinno być zamieszczone jakieś sprostowanie w formie oddzielnego newsa. Nie aktualizacji do poprzedniego wpisu bo mało kto to przeczyta. Gdyby sytuacja była odwrotna i oczerniono Playa na pewno tak by się stało. Rozumiem że wpis nie był autorstwa Telepolis ale myśle że tak by wypadało się zachować przez tak szanowny serwis przez wielu użytkowników.
Poza tym pisząc o potrzebie sprostowanie tego tematu pod kilkoma newsami moje wypowiedzi były skrzętnie notorycznie usuwane! Nie mam pojęcia dlaczego i co było tego powodem skoro nikogo nie obrażałem co niestety ma miejsce w wielu wypowiedziach pojawiających się w komentarzach pod artykułami i nie ma na to żadnej reakcji.
Tak więc droga redakcjo pokażcie klasę!
Serdecznie pozdrawiam. Stały czytelnik (sorry że się tak rozpisałem).

 #579786  autor: NokiaUser
 03 wrz 2012, 17:49
Zacytuję dwa komentarze spod tego newsa:
Trochę się Wam dziwię drogie Telepolis że takie nie sprawdzone bzdety wstawiacie. Takie zdjęcia można sfabrykować na byle jakim komputerze, w dodatku zapewne jest to działanie konkurencji która zielenieje na twarzy że Virgin łapie tylu klientów. A w każdej branży i w każdym bok-u znajdziecie człowieka chamowatego, nieuczciwego itd.
6, papadopulos - trochę Ci się dziwimy nasz Wierny Czytelniku, że jeszcze nie znasz formuły naszych Pajacyków ;-)
PS: Coś Telepolis się sypie :P bo przynajmniej na swoim komputerze (nie wiem jak na innych) mam m.in. avatar Vieslawa ustawiony jako swój, ten wskaźnik zasięgu znajduje się przy ikonie przeglądarki, z kolei nie ma ikony systemu...

 #579800  autor: Xavi
 03 wrz 2012, 18:41
Wiedziałem że ktoś wspomni o formule pajcyków, specjalnie tego nie uwzględniłem.
Jeden zna formułę drugi nie zna! Nie zmienia to faktu że jak firma została pomówiona i postawiona w złym świetle można wszystko wyjaśnić formułą newsa.

 #579801  autor: PalonyLolek
 03 wrz 2012, 18:45
Xavi, kto poważny po tego typu newsie tak do tego podejdzie?
Zobaczyłem tego newsa, pomyślałem odrazu "ot już kłody biednemu Virginowi rzucają" i tyle. Poniekąd nawet jeśli to byłaby prawdziwa sytuacja, która serio miała miejsce wcale bym się nie zdziwił. Kto pracuje we wszystkich Callcenterach itd.? Studenci. Jak ktoś na kacu dostaje pełno maili, pracuje za 6zł na godzinę, a jeszcze w tle gdzieś tam się uczy to nie dziwmy się, że nazywają później klientów tak jak miał nazwać go jeden z konsultantów w tym artykule.

Całkiem inna sprawa, że w sieci stawiającej na jakość usług taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, ale myślę, że jak dla pani w sklepie przy kasie będziesz niemiły to ona też później do koleżanki powie, że "O znowu ten palant przyszedł" i nie ma w tym nic dziwnego, taka natura ludzka.

 #579931  autor: WitekT
 04 wrz 2012, 10:16
Na początku - wielki szacunek za rzadko spotykany w dzisiejszych czasach spokój i merytorykę wypowiedzi. Aż przyjemnie się dyskutuje z takim rozmówcą!
Xavi pisze:Pajacyki, czyli jakość obsługi klienta według Virgin Mobile z wykopu rodem z pudelka! Całkowicie nie sprawdzony (gdzie rzetelność dziennikarska) jak się okazało nie do końca zgodny z prawdą mówiąc delikatnie. Wywiązało się spore zamieszanie, pretensje, zarzuty ogólnie zrobił się smród. Dla osób które nie śledziły na bieżąco polecam lekturę mnie więcej chronologiczną
No właśnie widzisz... Pajacyki to taka mocno specyficzna, prześmiewcza forma. To nie jest faktografia, to ma być czasem wręcz stronnicze i satyryczne. Podajesz linki do spidersweba, ale tam jest z kolei pomieszanie z poplątaniem, a człowiek, który pisał te felietony, już wcześniej wykazał się tym, że niespecjalnie rozumie to, o czym pisze z dziedziny telekomunikacji.

Nie widzę nigdzie oficjalnego dementi Virgin. Jeżeli coś takiego by przysłali, momentalnie zamieścilibyśmy to w oddzielnym newsie.
Xavi pisze:Nie uwzględniłem wszystkiego bo za dużo tego (vide wpis na k…..manii, face rzecznika). Już takie sytuacje zdążały się na telepolis mam na myśli niezbyt sprawdzone informację ale ubiegając ewentualne zarzuty przyznam że teraz nie pamiętam czego to dotyczyło a nie mam tyle czasu żeby tego szukać.
Ja nigdy nie mówiłem, że jesteśmy cali z importu, zdarzają się nam wpadki i jest to normalne. Naprawdę staramy się, żeby tego typu sytuacji było jak najmniej, a na pewno mniej niż u konkurencji. :-) Jednak jeżeli zechciał byś poszukać tych wpadek, o których mówisz, to byłoby fajnie.
Xavi pisze:Moim skromnym zdaniem powinno być zamieszczone jakieś sprostowanie w formie oddzielnego newsa. Nie aktualizacji do poprzedniego wpisu bo mało kto to przeczyta. Gdyby sytuacja była odwrotna i oczerniono Playa na pewno tak by się stało. Rozumiem że wpis nie był autorstwa Telepolis ale myśle że tak by wypadało się zachować przez tak szanowny serwis przez wielu użytkowników.
Oczywiście, ale sprostowanie po oficjalnej wypowidzi Virgin. Nie ma takiej... Gdyby oczerniono Play, wtedy Gruszka na pewno by u nas interweniował. Inna sprawa, że ja zaczynam podejrzewać (ot, dowodów nie mam - intuicyjnie, więc być może omylnie), że to wszystko było zaplanowane i sytuacja jest win-win w wypadku Virgin, Play i mediów... ;-)
Xavi pisze:Poza tym pisząc o potrzebie sprostowanie tego tematu pod kilkoma newsami moje wypowiedzi były skrzętnie notorycznie usuwane! Nie mam pojęcia dlaczego i co było tego powodem skoro nikogo nie obrażałem co niestety ma miejsce w wielu wypowiedziach pojawiających się w komentarzach pod artykułami i nie ma na to żadnej reakcji.
Tak, ja usuwałem te komentarze, z jednego powodu - pisałeś je pod innymi, niezwiązanymi w żaden sposób z tym tematem newsami.
Xavi pisze:Tak więc droga redakcjo pokażcie klasę!
Serdecznie pozdrawiam. Stały czytelnik (sorry że się tak rozpisałem).
Ależ nie przepraszaj, bardzo mi się podoba sposób, w jaki to zrobiłeś. Oby więcej osób umiało się tutaj tak zachować. :-)

 #580032  autor: Xavi
 04 wrz 2012, 18:40
Dzięki Witku za miłe słowa i za to że zechciałeś się odnieść do moich uwag.
Co do pajacyków wierz mi rozumiem ich formułę ale sadzę że to nie usprawiedliwia wszystkiego. Teraz jest pajacyk o iphone w Plusie i super tylko oparty o faktach! Wyśmiewanie absurdów, nonsensów itp to ok natomiast podanie sfałszowanej informacji to już co innego. Popraw mnie jeśli się mylę ale chyba to wszystko to jakieś fałszywki tak ja to zrozumiałem całe zamieszanie. Może jestem za tępy żeby to ogarnąć szczególnie po artykułach na SW bo zgadzam się z Tobą że poziom niektórych z nich jest żenujący!
WitekT pisze:Nie widzę nigdzie oficjalnego dementi Virgin. Jeżeli coś takiego by przysłali, momentalnie zamieścilibyśmy to w oddzielnym newsie.
Masz rację, może odpuścili uważając że gra nie warta świeczki. według mnie trochę to dziwne że firma nie próbuje bronić się szczególnie w tak istotnym momencie jak start sieci.
WitekT pisze:Tak, ja usuwałem te komentarze, z jednego powodu - pisałeś je pod innymi, niezwiązanymi w żaden sposób z tym tematem newsami.
Rozumiem i popieram w 100 % tylko bądź konsekwentny. Jedno zastrzeżenie komentarz napisałem też pod tym newsem Pajacyki i też został usunięty - why ?
WitekT pisze:Ależ nie przepraszaj, bardzo mi się podoba sposób, w jaki to zrobiłeś. Oby więcej osób umiało się tutaj tak zachować.
Lelum polelum aż się zawstydziłem :oops:

P.S. A może jako redaktor serwisu zapytał byś się przedstawicieli sieci Virgin jak się odniosą do tej sytuacji i ją skomentują?. Pozdrawiam.

 #580048  autor: WitekT
 04 wrz 2012, 19:23
Xavi pisze:Masz rację, może odpuścili uważając że gra nie warta świeczki. według mnie trochę to dziwne że firma nie próbuje bronić się szczególnie w tak istotnym momencie jak start sieci.
No właśnie mam jakieś takie niejasne wrażenie, że Virgin pasuje ten szum, jaki jest wokół nich... Ot, to moja intuicja tylko, nie mam dowodów i mogę się mylić, ale z reakcji można wnioskować, że... że może to nie do końca nieprawda albo nieprawda spreparowana niekoniecznie przez konkurencję... ;-)
Xavi pisze:Rozumiem i popieram w 100 % tylko bądź konsekwentny. Jedno zastrzeżenie komentarz napisałem też pod tym newsem Pajacyki i też został usunięty - why ?
Jeżeli usunąłem pod wpisem o Virgin, to przepraszam - być może z rozpędu zaznaczyłem nie ten komentarz, co trzeba, albo błędnie odczytałem tytuł wiadomości, pod którym był umieszczony. Obiecuję bardziej uważać. Mniej więcej co trzeci komentarz na TELEPOLIS.PL ląduje, niestety, w koszu, czasem pomylić się nietrudno... :-(
Xavi pisze:P.S. A może jako redaktor serwisu zapytał byś się przedstawicieli sieci Virgin jak się odniosą do tej sytuacji i ją skomentują?. Pozdrawiam.
Podpytam ich osobiście przy najbliższej okazji, która powinna mieć miejsce już niedługo.

 #580393  autor: WitekT
 06 wrz 2012, 13:41
Cytat z blogplay.pl:
Otóż wczoraj napisał do mnie klient, który dostał tego legendarnego już, ponoć “fake’owego” maila. Ma go w swojej skrzynce pocztowej i chętnie skonfrontuje to na żywo z redaktorem Kosińskim, redaktorem Poznańskim i z każdym innym, kto pisał o sprawie. Skąd Pan wiedział Panie Dawidzie, że to jest fake? W sumie to najbardziej w tej całej historii poszkodowany jest klient – Pan Marek, ale myślę, że jego operator znalazł już sposób jak tę smutną sytuację odkręcić. Powtórzę to, co napisałem na FB – nikt nie jest doskonały! My w PLAY również.
I co Wy na to? :-)

 #587767  autor: słoneczny
 11 paź 2012, 13:05
Pozwólcie, że podłącze się żeby nie zakładać nowego wątku.
Co do tych pajacyków, to dla mnie ta formuła jest do przyjęcia.
Natomiast dziwi mnie trochę to, dlaczego w pajacykach, Telepolis nie zabiera się również za inne sprawy - na przykład słynne już "Granie na czekanie", które jest zwykłym krętactwem i naciąganiem klientów.
Fajnie byłoby gdybyście ruszyli ten temat, może nawet w innej formule - bardziej agresywnej.
Pozdrawiam!