Na początku - wielki szacunek za rzadko spotykany w dzisiejszych czasach spokój i merytorykę wypowiedzi. Aż przyjemnie się dyskutuje z takim rozmówcą!
Xavi pisze:Pajacyki, czyli jakość obsługi klienta według Virgin Mobile z wykopu rodem z pudelka! Całkowicie nie sprawdzony (gdzie rzetelność dziennikarska) jak się okazało nie do końca zgodny z prawdą mówiąc delikatnie. Wywiązało się spore zamieszanie, pretensje, zarzuty ogólnie zrobił się smród. Dla osób które nie śledziły na bieżąco polecam lekturę mnie więcej chronologiczną
No właśnie widzisz... Pajacyki to taka mocno specyficzna, prześmiewcza forma. To nie jest faktografia, to ma być czasem wręcz stronnicze i satyryczne. Podajesz linki do spidersweba, ale tam jest z kolei pomieszanie z poplątaniem, a człowiek, który pisał te felietony, już wcześniej wykazał się tym, że niespecjalnie rozumie to, o czym pisze z dziedziny telekomunikacji.
Nie widzę nigdzie oficjalnego dementi Virgin. Jeżeli coś takiego by przysłali, momentalnie zamieścilibyśmy to w oddzielnym newsie.
Xavi pisze:Nie uwzględniłem wszystkiego bo za dużo tego (vide wpis na k…..manii, face rzecznika). Już takie sytuacje zdążały się na telepolis mam na myśli niezbyt sprawdzone informację ale ubiegając ewentualne zarzuty przyznam że teraz nie pamiętam czego to dotyczyło a nie mam tyle czasu żeby tego szukać.
Ja nigdy nie mówiłem, że jesteśmy cali z importu, zdarzają się nam wpadki i jest to normalne. Naprawdę staramy się, żeby tego typu sytuacji było jak najmniej, a na pewno mniej niż u konkurencji.
Jednak jeżeli zechciał byś poszukać tych wpadek, o których mówisz, to byłoby fajnie.
Xavi pisze:Moim skromnym zdaniem powinno być zamieszczone jakieś sprostowanie w formie oddzielnego newsa. Nie aktualizacji do poprzedniego wpisu bo mało kto to przeczyta. Gdyby sytuacja była odwrotna i oczerniono Playa na pewno tak by się stało. Rozumiem że wpis nie był autorstwa Telepolis ale myśle że tak by wypadało się zachować przez tak szanowny serwis przez wielu użytkowników.
Oczywiście, ale sprostowanie po oficjalnej wypowidzi Virgin. Nie ma takiej... Gdyby oczerniono Play, wtedy Gruszka na pewno by u nas interweniował. Inna sprawa, że ja zaczynam podejrzewać (ot, dowodów nie mam - intuicyjnie, więc być może omylnie), że to wszystko było zaplanowane i sytuacja jest win-win w wypadku Virgin, Play i mediów...
Xavi pisze:Poza tym pisząc o potrzebie sprostowanie tego tematu pod kilkoma newsami moje wypowiedzi były skrzętnie notorycznie usuwane! Nie mam pojęcia dlaczego i co było tego powodem skoro nikogo nie obrażałem co niestety ma miejsce w wielu wypowiedziach pojawiających się w komentarzach pod artykułami i nie ma na to żadnej reakcji.
Tak, ja usuwałem te komentarze, z jednego powodu - pisałeś je pod innymi, niezwiązanymi w żaden sposób z tym tematem newsami.
Xavi pisze:Tak więc droga redakcjo pokażcie klasę!
Serdecznie pozdrawiam. Stały czytelnik (sorry że się tak rozpisałem).
Ależ nie przepraszaj, bardzo mi się podoba sposób, w jaki to zrobiłeś. Oby więcej osób umiało się tutaj tak zachować.