Nie ma się z czego śmiać, skoro już sam staż wystarczył byś wiedział, że tak się na forum nie postuje.
Niesłusznie wyśmiewasz też sugestię, że konsultant mBanku mógł mówić bzdury. Wolisz teorię od praktyki, Twoja sprawa. Znam mBank dobrze i przez ponad 16 lat posiadania tam konta słyszałem, a nawet dostawałem od nich na piśmie, wiele nieprawdziwych odpowiedzi, niekiedy wprost przeczących faktom. System też niewiele lepszy od ludzi, od 1,5 roku wyświetla mi niektóre rzeczy z błędami, których nie potrafią usunąć. Ale o mBanku pisałem już w innym wątku.
Nakręciłeś się - co wobec braku możliwości dzwonienia łatwo zrozumieć - jednak negatywne emocje skierowałeś w niewłaściwym kierunku. Wszyscy w tej dyskusji chcieli pomóc Ci w ustaleniu przyczyny problemu, zadając praktyczne pytania i podpowiedzi (również sugerujące Twoją pomyłkę, gdyż to zdecydowanie najczęstsza przyczyna przy podobnych problemach z płatnościami). Bo chęć pomocy to na tym forum codzienność. Wolałeś jednak wysmarować powyższy post zamiast im podziękować, ani tym bardziej przeprosić. Dałeś im tym samym do zrozumienia, że nie było warto chcieć Ci pomóc.
Matrin pisze: ↑07 sty 2020, 18:20
Żałosne.