DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy urządzeń Apple: iPhone, iPod oraz iPad - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy urządzeń Apple: iPhone, iPod oraz iPad - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
Jeśli interesują Cię sprawy związane z aplikacjami oraz systemami mobilnymi Apple - zajrzyj do działu iOS i iPadOS.
 #1096977  autor: didu
 09 cze 2020, 10:09
Witam

Małżonka wymyśliła, że chce Iphona 8+ 64 GB. Chce go kupić na aledrogo od sprzedawcy który oferuje ten telefon klasy A+ za 1599 zł, gwarancja sprzedającego na 12 miesięcy. WYMODEROWANO. Proszę o opinie co o tym myślicie. Nigdy nie kupowałem do tej pory żadnego jabłka, a tym bardziej nie mam doświadczenia z telefonami które nie były fabrycznie nowe przy kupnie. Czego można spodziewać się po takim urządzeniu ? w jakim stopniu może być zniszczone ? co mogło być wymieniane ... Doradźcie coś please !
 #1096978  autor: Remington
 09 cze 2020, 10:13
Ani link, ani zbyt daleko idące wskazówki nie są mile widziane. Możemy omówić sprzęt i cenę, ale nie konkretnego sprzedawcę.

Gwarancja sprzedawcy czyli co? Poproś o jej warunki i się zastanów czy warto. Pewnie rękojmia i tak będzie lepsza.
 #1096979  autor: didu
 09 cze 2020, 10:29
Sprzedający informuje, że na produkty które są kategoryzowane jako powystawowe daje 12 miesięcy gwarancji dla konsumenta, warunki gwarancyjne oparte są na ogólnych warunkach gwarancyjnych producenta, gwarancja realizowana przez sklep za pośrednictwem autoryzowanych serwisów, urządzenia serwisowane tylko na orginalnych częściach, tylko certyfikowane podzespoły
 #1096981  autor: didu
 09 cze 2020, 10:44
Jestem laikiem więc pytam tu na forum ludzi którzy siedzą w temacie i spodziewałem się rzeczowej porady. Kiedy mnie ktoś radzi się w temacie z mojej branży, staram się wytłumaczyć najlepiej jak umiem. Chciałem się doradzić czy warto kupić iphona z tzw. "klasy A+" konkretnie model 8+ za cenę 1599 zł ...
 #1096984  autor: Remington
 09 cze 2020, 10:54