Mój telefon nie wiadomo z jakich przyczyn raz na jakiś czas traci zasięg (średnio co dziennie, co dwa dni), ale zaznaczam że ikona określająca zasięg nie znika (ta co jest w lewym górnym rogu), czyli patrząc na telefon wydaje się że jest maksymalny zasięg (widać to po kreskach) oraz że jest ikona 3G+. Są to zdarzenia losowe, nie powtarzają się o tej samej godzinie.
Że straciłem zasięg mogę się tylko zorientować po tym, jak będę chciał wykonać jakieś połączenie i nie będę mógł (gdy dam połącz, na ekranie pojawia się napis ze telefon łączy, a po chwili napis: rozłączono). Oczywiście wiadomości tekstowych też w tym czasie nie mogę wysłać.
Żeby zasięg wrócił i telefon mógł normalnie funkcjonować to muszę go wyłączyć i po chwili jeszcze raz włączyć. czekanie i zmiana miejsca położenia telefonu kompletnie nic nie daje, już nie raz czekałem specjalnie kilkadziesiąt minut żeby zasięg wrócił, ale on nie wraca, dopiero pomagało włączenie i wyłączenie telefonu.
Jest to bardzo duży problem, gdyż po pewnym czasie dostaje wiele smsów oraz informacji z sieci że mam nie odebranych połączeń, a ja nawet nie jestem świadomy ze telefon nie funkcjonuje poprawnie.
Telefon jest nowy, używam go od 8.8.2011, posiada oprogramowanie wgrane przez serwis, gdy był u nich. Już dwukrotnie był i dwukrotnie wgrywano mu oprogramowanie.
Telefon działa w sieci Play (ja mam kartę SIM z sieci Play i z tej sieci korzystam, ale telefon nie posiada blokady SIM).
Zaznaczam ze posiadam w domu inny telefon pracujący w sieci Play i on zasięgu nie traci (też Samsung ale starszy model oraz Nokie - są cały czas włączone). Mój telefon traci czasami zasięg który "nigdy" sam nie wraca nawet w domu, gdzie normalnie mam bardzo dobry zasięg i nigdy nie zdarzyło się żeby w innym telefonie kiedyś zasięg był słaby.
Do momentu pierwszej reklamacji działał poprawnie, a potem z dnia na dzień zaczęły powstawać duże problemu i telefon tracił zasięg.
Celem pewności że to nie jest wina karty SIM, została ona przeze mnie wymieniona na nową i w dalszym ciągu są wyżej opisane problemy, więc jednoznacznie z tego wynika ze jest to problem po stronie telefonu.
Czy ktoś z Was wie co może być nie tak? telefon już był dwa razy na reklamacji w serwisie Regenersis i nic ciekawego nie zrobili, telefon jak nie działał, tak nie działa poprawnie az teraz 3 raz wyladował na rekalmacji, za każdym razem tylko zmieniali oprogramowanie i stroili.