DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #612294  autor: Vieslav
 07 lut 2013, 11:39
Piszę tutaj z nadzieją, że ktoś miał podobny problem, gdyż wiadomo, że E52 były wadliwe.
Telefon kupiony w kwietniu 2012. W grudniu podczas rozmowy przestawał działać głośnik. Pierwsza wizyta w serwisie - wymieniono głośnik i osłonkę. Pomogło na jeden dzień. Idę do serwisu - serwis już nie istnieje. Idę do innego - telefon oddany na następny dzień; aktualizacja oprogramowania. Dzień później to samo, więc znowu lecę na serwis. Telefon pojechał do regenersis - aktualizacja oprogramowania. Jeszcze tego samego dnia oddałem ponownie do serwisu - znowu pojechał do regenersis. Tym razem wymieniono głośnik, osłonkę i płytkę klawiatury. Działał dwa, może trzy tygodnie. Od niedawna zaczął sam się przyciszać podczas rozmowy (tak jakby ktoś wciskał vol down). Odebrałem - aktualizacja softu. Mówię przy odbiorze, że to nic nie da, bo po raz X wymieniany jest soft (nowszego już nie ma) i za każdym razem jest to samo. Pan mi kazał odebrać telefon bo naprawiony. Problem nadal jest. Będzie to już chyba szósta wizyta w serwisie. Co robić w tej sytuacji? Nie mam czasu latać co drugi dzień na wymianę softa, która nic nie daje.

 #612312  autor: best
 07 lut 2013, 13:07
Możesz spróbować żądanie wymiany telefonu na nowy. W moim przypadku z 500, gdzie przy 4 naprawie zażądałem wymiany telefonu, wrócił idealnie sprawny ;)

 #612318  autor: Forest150
 07 lut 2013, 13:46
Vieslav pisze:Co robić w tej sytuacji?
Bezapelacyjnie żądać wymianę sprzętu na nowy w końcu po trzecim razie jeżeli sprzęt nadal wykazuje wady fabryczne maja obowiązek na Twoje żądanie wymienić telefon. Sam kiedyś zażądałem wymiany ku311 i dostałem nówkę.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #612321  autor: Vieslav
 07 lut 2013, 14:14
Gdzie żądać? W Nokia Care? Można w ogóle coś takiego robić? Jak to uzasadnić, na co się powołać?

 #612325  autor: dario321
 07 lut 2013, 14:38
wiec tak; nie musisz sam zanosic telefonu do nokia care.
mozesz zamowic kuriera na www.dhl.com.pl (tylko ten wchodzi w gre) i w formularzu listu przewozowego musisz zaznaczyc (kurier tez o to pyta),ze koszt przesylki pokrywa odbiorca (www.regenersis.pl tu znajdziesz dokladny adres)
nastepnie wchodzisz na; http://regenersis.pl/SubWebS_14.aspx i sciagasz formularz zgloszenia usterek,musisz go sobie wydrukowac i wypelnic.
z tego co sie orientuje to wymiany sprzetu nalezy zadac od sprzedawcy jako niezgodnosc towaru z umowa,jesli telefon kupiles bezposrednio od nokia to w formularzu zaznacz; niezgodnosc towaru z umowa-tak,opisz usterki,spakuj wszystko i czekaj na kuriera.
jesli kupiles np; w media-markt to musisz samemu sporzadzic taki formularz z opisem usterek/wad i napisac w nim,ze zakupiony towar jest niezgodny z umowa (zaakcentuj,ze mimo 6ciu jak do tej pory napraw wady/usterki powracaja) i caly zestaw wraz z dowodem zakupu zanies do media markt.
nie mialem nigdy takiej sytuacji i raczej wiecej Ci nie pomoge,mozesz napisac email do miejscowego rzecznika konsumentow,pomoze za free.tu odnaidziesz takowego wzgledem swojego miejsca zamieszkania; http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php (wybierz;problem,wojewodztwo, miasto).powodzenia

 #612333  autor: best
 07 lut 2013, 15:30
Jeżeli kupiłeś w salonie, to lepiej do salonu.
W Nokia Care pracują niepoważni ludzie. 2 razy telefon wrócił z tym samym niedziałającym elementem z tego punktu. Gdy poszło przez Play wraz z żądaniem wymiany na nowy - wrócił naprawiony i idealnie sprawny, z folią na wyświetlaczu :D.

 #612369  autor: Forest150
 07 lut 2013, 18:43
best pisze:Jeżeli kupiłeś w salonie, to lepiej do salonu.
W Nokia Care pracują niepoważni ludzie. 2 razy telefon wrócił z tym samym niedziałającym elementem z tego punktu. Gdy poszło przez Play wraz z żądaniem wymiany na nowy - wrócił naprawiony i idealnie sprawny, z folią na wyświetlaczu :D .
Popieram trochę dłużej poczekasz ale sprawa będzie załatwiona.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #612459  autor: Vieslav
 08 lut 2013, 09:48
Trochę się zapędziłem i poleciałem znowu do Nokia Care z zamiarem wyrażenia swojej opinii na ich temat. W końcu zrezygnowałem, bo pan za ladą był bardzo zaskoczony, że telefon nie działa, a co on mi winny (pewnie nawet podstaw elektroniki nie zna). Powiedział, że teraz będzie to dłużej trwało bo telefon leci prosto do regenersis.
Tak się zastanawiam nad sensem istnienia tych dziupli zwanych Nokia Care. Przecież oni tam potrafią tylko softa zmienić.

 #612463  autor: best
 08 lut 2013, 10:14
Ja po przygodzie z Nokia Care nauczyłem się omijać ten punkt szerokim łukiem :) Na szczęście w moim mieście nie ma już Nokia Care (ciekawe dlaczego ? :D).

 #612580  autor: Xy
 08 lut 2013, 21:59
Kiedyś zaniosłem moją Nokię 6650d do Nokia Care (Lublin, ul. Królewska) bo chciałem się dowiedzieć czy tęcza na klawiszach to wada czy TTTM to pan się dłuuugo zastanawiał co to za Nokia i czy aby na pewno to jest Nokia. Pytał się czy czasem nie kupiłem tego telefonu z Allegro bo podejrzewał, że to może być podróbka i długo musiałem przekonywać, że to z salonu Ery na Krakowskim Przedmieściu.
No k***wa...

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #612588  autor: best
 08 lut 2013, 22:43
W moim przypadku serwisant jak nie umiał ustawić w ustawieniach, żeby czujnik zbliżeniowy działał (on uważał, że tak się da, ale się nie dało :D), to obraził się na telefon i rzucił mi nim na stół, po czym wrócił do swojego pomieszczenia (były punkt w Legnicy na ul. Młynarskiej) ;).

 #612652  autor: Orfi
 09 lut 2013, 11:04
Jak do tej pory nie zawiodłem się na Nokia Care, przy ul. Lipowej 10 w Lublinie a na przestrzeni ostatnich kilku lat zdarzyło mi się u nich serwisować kilka telefonów i nie było problemu. Co, do samej Nokii E52 to 6 kolejnych napraw powinno obligować Nokię do wymiany sprzętu na taki, który jest pozbawiony wad ( niestety obawiam się, że sama gwarancja ich do tego nie zmusza i mogą tak naprawiać w nieskończoność). Też oddawałem ten model telefonu do serwisu, kiedy był jeszcze na gwarancji, usterki usunęli i działa do dzisiaj.

Orfi

 #612668  autor: dario321
 09 lut 2013, 12:51
Orfi pisze:Co, do samej Nokii E52 to 6 kolejnych napraw powinno obligować Nokię do wymiany sprzętu na taki, który jest pozbawiony wad ( niestety obawiam się, że sama gwarancja ich do tego nie zmusza i mogą tak naprawiać w nieskończoność).
tylko w przypadku gdy telefon byl kupiony od Nokia,bowiem dotyczy to tylko bezposredniego sprzedawcy (nie nalezy mylic gwaranta ze sprzedawca,chociaz Nokia moze byc i jednym i drugim :wink: )

 #614869  autor: Vieslav
 18 lut 2013, 22:53
Serwis na lipowej to jedna wielka kpina - oni tam potrafią tylko softa zaktualizować.
Idąc za waszymi radami zasugerowałem wymianę telefonu na nowy. Krótko mówiąc zostałem wyśmiany.
Ale nie o tym chciałem. Odebrałem ponownie telefon, który wrócił z regenersis i krew mnie zalewa. Wymieniono płytę główną, ale nie to jest najgorsze. Wyświetlacz posiada wyraźne rysy a klapka baterii jest obdrapana. Wysłałem w tej sprawie maila, zobaczymy, jak się do tego ustosunkują. Niestety, nie posiadam żadnych dowodów, że telefon wyglądał inaczej przed wysłaniem. Dodatkowo zauważyłem, że przyciski po lewej stronie (dokładnie 1,4,7) latają sobie na wszystkie strony i pięknie skrzypią. Niestety nie wspomniałem o tym w mailu, gdyż dopiero teraz po opadnięciu emocji zauważyłem taki stan rzeczy.
Czy istnieje jeszcze jakikolwiek sposób, żeby ten telefon zaczął wreszcie normalnie funkcjonować?! Jakiś cień szansy, że znowu będę mógł używać tego telefonu? Czy rzucić nim o ścianę, tudzież spuścić w klozecie, pożałować te ~200zł ale mieć święty spokój i nie szarpać sobie dalej nerwów?

 #614885  autor: drcox
 18 lut 2013, 23:38
Niestety w PL tak się na ogół te "naprawy" gwarancyjne odbywają - absolutnie nikt za nic nie odpowiada, wszyscy mają wszystko gdzieś i jest to słowo klienta przeciwko ich słowu. A regenersis to jest już w ogóle chyba największa tragedia w kraju, nie ma gorszego serwisu urządzeń elektronicznych. Musisz zmienić telefon, albo... kraj.

 #614891  autor: Vieslav
 18 lut 2013, 23:54
Gwarancja jest międzynarodowa, powiedz więc gdzie mam dostarczyć telefon aby przywrócili go do należytego stanu. Transport to nie problem.

 #614941  autor: dario321
 19 lut 2013, 09:49
Vieslav pisze:Idąc za waszymi radami zasugerowałem wymianę telefonu na nowy.
komu to zasugerowales?
na stronie; http://www.nokia.com/pl-pl/pomoc/contact-us/ zloz reklamacje co do tych wszystkich napraw,jesli nie nokia byla sprzedawca telefonu to nie domagaj sie nowego od nich :wink:
mozesz wyslac telefon do serwisu w innym kraju UE,moze tam go naprawia w koncu :?

 #614945  autor: Vieslav
 19 lut 2013, 10:12
Telefon kupiłem na allegro, z kolei sprzedający kupił go w Orange. Nie mogę więc zgłaszać niezgodności towaru z umową. No nic, posmapuje trochę Nokie, zobaczymy, co powiedzą na te przyciski. Oczywiście jak regenersis odpowie to nieomieszkam o tym wspomnieć.
dario321 pisze: komu to zasugerowales?
W Nokia Care. No sorry, ale wyczerpało się miejsce na karcie gwarancyjnej, właściwie cały środek telefonu został już wymieniony (ze starego została mi bateria, wyświetlacz i obudowa) a nadal nie nadaje się do użytku. W dodatku wrócił podrapany jakby ktoś nim po podłodze jeździł.

 #614957  autor: kowcio
 19 lut 2013, 11:18
Widzisz, te serwisy Nokii są jakie są (i to nie tylko Nokii). Ja w Poznaniu nigdy nie miałem problemów z autoryzowanym serwisem Inter Consult na Dąbrowskiego. Telefony zawsze naprawiali szybko (raz popołudniu oddałem w piątek, w poniedziałek o 9 przyszedł SMS, że już do odbioru), a zawsze telefon tak naprawili, że byłem zadowolony. Ostatnio serwisowałem 500tkę, bo ekran czasami śnieżył delikatnie. Mimo, że nie było tego od razu widać, postanowili wymienić LCD i cały przedni panel dostałem nowiutki.
Tylko ciężko będzie Ci chyba oddać do serwisu w Poznaniu, bo nie wiem czy oni naprawiliby jakiś im wysłał kurierem :-/

 #614966  autor: dario321
 19 lut 2013, 11:38
Vieslav pisze:Telefon kupiłem na allegro, z kolei sprzedający kupił go w Orange. Nie mogę więc zgłaszać niezgodności towaru z umową.
a to niby czemu?bo nie jestes pierwotnym wlascicielem?
powinienes zasiegnac opinii rzecznika konsumentow,moim zdaniem masz szanse na nowy egzemplarz od orange.pozdro