DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
 #750992  autor: telesmart14
 23 wrz 2014, 16:41
Witam zwracam się do Was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Wczoraj założyłem konto na Microsoft w celu korzystania z aplikacji MARKETPLACE na moim telefonie Nokia Lumia 610NFC. założyłem konto lecz nadal nie mogę korzystać z aplikacji, ponieważ NIE UMIEM/NIE MOGĘ zweryfikować konta na Microsoft ( po kliknięciu opcji potwierdź swój adres email pojawia się komunikat: "Aby używać tego adresu e-mail, musisz potwierdzić, że jest Twój.
Instrukcje dotyczące potwierdzania zostaną wysłane na adres [email protected]. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w tej wiadomości, aby potwierdzić, że jest to Twój adres e-mail". Dalej klikam "wyślij wiadomość email" i tu koniec pojawia się komunikat "Wystąpił tymczasowy problem z usługą. Spróbuj ponownie. Jeżeli ten komunikat będzie się nadal pojawiać, spróbuj ponownie później." Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, ponieważ brak weryfikacji adresu powoduje, że moje konto na Marketplace jest nieaktywne.
Po raz pierwszy jestem zielony w kwestii odnalezienia skrzynki odbiorczej mailowej na nowo założonym koncie mailowym. Nie wiem, czy to jakaś awaria ale nie wydaje mi się.

 #750998  autor: Xy
 23 wrz 2014, 16:54
To jest Windows Phone, tu nie jest nic tak jak być powinno. Wejdź na www.live.com i zaloguj się na swoje konto. Powinieneś mieć tam maila z jakimiś instrukcjami co i jak. Jak już klikniesz na potwierdzenie swojego maila to będziesz mógł korzystać ze Sklepu.

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #750999  autor: KA
 23 wrz 2014, 16:55
Lumia 610, czyli "zabytkowy/muzealny" system - może to?

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!

 #751000  autor: telesmart14
 23 wrz 2014, 17:02
Xy pisze:To jest Windows Phone, tu nie jest nic tak jak być powinno. Wejdź na www.live.com i zaloguj się na swoje konto. Powinieneś mieć tam maila z jakimiś instrukcjami co i jak. Jak już klikniesz na potwierdzenie swojego maila to będziesz mógł korzystać ze Sklepu.
Wchodziłem już na www.live.com i tam też się nic nie da zrobić, bo pojawia się komunikat:

"Możesz pomyśleć, że przesadzamy z ostrożnością, ale musimy sprawdzić, czy adres [email protected] należy do Ciebie

Aby przejść dalej, poszukaj w skrzynce odbiorczej wiadomości e-mail od zespołu kont Microsoft. Postępuj zgodnie z instrukcjami w tej wiadomości i dokończ konfigurowanie konta".

Tylko, że ja po wejściu na moje konto, nie mam tej skrzynki odbiorczej i dlatego nie mogę uczynić tego co jest napisane w tym komunikacie.

 #751004  autor: Ramirez
 23 wrz 2014, 17:08
Bym sie nie zdziwił jak by to była jakaś nieczysta zagrywka microsoftu. Akurat ja mam złe doświadczenie z Windows Mobile i sklepem który zwyczajnie został wyłaczony dla tego systemu w kilka miesiecy jak przestały sie pojawiać telefony z tym systemem. Albo jak z symbianem gdzie nokia z microsoftem prawie wszystko wyłaczyła co sie da. Czyli radio internetowe, jakieś synchronizacje, zmarnowano sklep Nokia ovi, wyłaczono skaypa na ten system.

 #751026  autor: cesarz
 23 wrz 2014, 18:38
Myślę , że trzeba trochę poczekać . Pewnie jutro już będzie dobrze . Wejdź teraz do sklepu Marketplace .

CNN

 #751332  autor: telesmart14
 24 wrz 2014, 18:37
ponawiam prośbę o pomoc, bo nic nie pomaga z tych porad. A MARKEPLACE działa raczej normalnie. Udało mi się kliknąć opcję odzyskiwanie konta, przysłali mi linka do resetu hasla i jak kliknalem to pojawia się informacja:"Wystąpił tymczasowy problem. Wystąpił tymczasowy problem z usługą. Spróbuj ponownie. Jeżeli ten komunikat będzie się nadal pojawiać, spróbuj ponownie później."
I zawsze tak jest. nie chce mi się wierzyć, że to wina telefonu lub systemu, bo wszystkie czynności wykonuje na laptopie...Gdzieś w necie czytałem, że kiedyś już wiele osób miało takie same problemy jak ja, ale nigdzie nikt im nie pomógł ( bynajmniej nie na forum ). Tylu tutaj jest użytkowników więc myślę, że nie jeden z Was może coś zaradzić w tym problemie :)

 #751430  autor: Ra_Ald
 25 wrz 2014, 08:43
Spytaj się na tym forum http://forum.centrumwindows.pl/ Siedzą w tym, więc może ktoś będzie wiedział co zrobić.

Na początku była cisza, a wokół niej ciemność
Potem mrok przeszył okrzyk światła i powstał chaos
Gdy wypalił się jego ból, powstał Świat ...
MattRix