Witam zwracam się do Was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Wczoraj założyłem konto na Microsoft w celu korzystania z aplikacji MARKETPLACE na moim telefonie Nokia Lumia 610NFC. założyłem konto lecz nadal nie mogę korzystać z aplikacji, ponieważ NIE UMIEM/NIE MOGĘ zweryfikować konta na Microsoft ( po kliknięciu opcji potwierdź swój adres email pojawia się komunikat: "Aby używać tego adresu e-mail, musisz potwierdzić, że jest Twój.
Instrukcje dotyczące potwierdzania zostaną wysłane na adres [email protected]. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w tej wiadomości, aby potwierdzić, że jest to Twój adres e-mail". Dalej klikam "wyślij wiadomość email" i tu koniec pojawia się komunikat "Wystąpił tymczasowy problem z usługą. Spróbuj ponownie. Jeżeli ten komunikat będzie się nadal pojawiać, spróbuj ponownie później." Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, ponieważ brak weryfikacji adresu powoduje, że moje konto na Marketplace jest nieaktywne.
Po raz pierwszy jestem zielony w kwestii odnalezienia skrzynki odbiorczej mailowej na nowo założonym koncie mailowym. Nie wiem, czy to jakaś awaria ale nie wydaje mi się.
Instrukcje dotyczące potwierdzania zostaną wysłane na adres [email protected]. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w tej wiadomości, aby potwierdzić, że jest to Twój adres e-mail". Dalej klikam "wyślij wiadomość email" i tu koniec pojawia się komunikat "Wystąpił tymczasowy problem z usługą. Spróbuj ponownie. Jeżeli ten komunikat będzie się nadal pojawiać, spróbuj ponownie później." Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, ponieważ brak weryfikacji adresu powoduje, że moje konto na Marketplace jest nieaktywne.
Po raz pierwszy jestem zielony w kwestii odnalezienia skrzynki odbiorczej mailowej na nowo założonym koncie mailowym. Nie wiem, czy to jakaś awaria ale nie wydaje mi się.