STK na karcie rozpoznaje czy zmienił się telefon i wtedy żąda z sieci przysłania konfiguracji. Poza tym, operator może sam od siebie wysłać ustawienia jeśli kartę włożyliśmy do innego telefonu.
gtoni13 pisze: ↑19 sty 2020, 22:51
Czyli jednak nr z wycieku poszly w swiat ! Teraz w virgin mam 3 nr ale mialem z 10, reszta przeniesiona. Zastrzeglem tez dowod osobisty
Ostrzezenia mialem tez na nr przeniesionych !
Gdzie Ty widzisz związek z wyciekiem, to ja nie wiem. Znając czyjś numer (np. z wycieku) to można coś skierować DO niego, a Ty masz problem z ruchem wychodzącym.
Włóż koniecznie inną kartę i zajrzyj na jej billing.
Co mówi wykaz Virgina po włożeniu karty do smartwatcha?
babciagienia1p pisze: ↑19 sty 2020, 22:57
Może wystarczyła jedna
odpowiedź, żeby zainstalować apkę, a może apka jest
fabryczna. W każdym razie zgłoszenia są głównie z Polski, Niemiec i Hiszpanii, co raczej nie wskazuje na Tesco jako źródło.
Najpewniej apka fabrycznie wgrana przez producenta (AKAI iLike). Jakiś komunikator zapewne lub chmura.
@gtoni13 wrzuć tu może listę aplikacji jakie są na tym telefonie.