DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy modeli z serii X oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii X oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #195815  autor: Jarmo
 24 cze 2007, 10:15
Dzisiaj zakupiłem model Samsunga X510 i mam problem z aparatem, który nie działa. Przy próbie robienia zdjęcia wyskakuje komunikat, że aparat jest odłączony a co jakiś czas uda się zrobić zdjęcie, ale jest ono tylko zbiorem różnokolorowych pikseli. Czy ktoś też miał podobny problem ? I czy ktoś umie mi pomóc ?

 #195844  autor: tomek15082
 24 cze 2007, 11:39
Zapewne uszkodzony aparat (nie ten telefoniczny, tylko cyfrowy). Sam nic nie robisz. Jeśli masz na gwarancji to oddaj do serwisu. Wymienią matryce czy coś tam. Chyba jedyna możliwość.

 #195851  autor: Jarmo
 24 cze 2007, 12:03
Super po jednym dniu oddawać telefon do naprawy xD A jak myślisz czy jak pojadę do punktu Plusa to jest jakaś możliwość ze po jednym dniu mi na nowy wymienią ?

 #195856  autor: JacekS
 24 cze 2007, 12:08
Dadza ci jakis prosty telefon zastepczy, a ten wysla do serwisu

 #195868  autor: tomek15082
 24 cze 2007, 12:33
Są dwie mozliwości: albo wezmą do serwisu i dadzą jakiś zastępczy lub jeżeli nie masz podbitej gwarancji to dadzą nowy(ale na pewno masz podbitą gwarancję :roll: )

 #195870  autor: JacekS
 24 cze 2007, 12:41
Co ty za bzdury piszesz. Nie dadza nowego poniewaz telefon zostal juz sprzedany, czyli imei telefonu zostal juz zaksiegowany, ponadto jezeli jest to telefon z umowa nr imei jest na umowie. Coprawda lonslutant ma mozliwosc zmiany numeru imei na umowie, ale tylko w szczegolnych przypadkach(np. Blad na umowie) i musi to zrobic w ciagu 72 godzin od momentu aktywacji (Jezeli dobrze pamietam).

 #195874  autor: tomek15082
 24 cze 2007, 12:50
Skąd wiesz że na umowę? :!:

 #195879  autor: kamil1221
 24 cze 2007, 13:10
jacenty1812 pisze:Co ty za bzdury piszesz. Nie dadza nowego poniewaz telefon zostal juz sprzedany, czyli imei telefonu zostal juz zaksiegowany, ponadto jezeli jest to telefon z umowa nr imei jest na umowie.
Ale brednie wypisujesz - przecież klient ma prawo do wymiany telefonu na bezawaryjny i fabrycznie nowy, jeżeli usterki nie da się naprawić a są one spowodowane niedbalstwem producenta.
Co ma piernik do wiatraka jak umowa do telefonu - to, że ma umowę nie znaczy, że nie może zmienić telefonu i dalej korzystać z usług operatora - sam tak mam z moim mixem - telefon, z którym go kupowałem już dawno wącha kwiatki od spodu a ja nadal korzystam z usług na innym telefonie z innym IMEI. (Jeżeli założymy że sam zainteresowany posiada jakąś umowę z operatorem).

 #195884  autor: babeo
 24 cze 2007, 13:19
kamil1221 pisze:Ale brednie wypisujesz - przecież klient ma prawo do wymiany telefonu na bezawaryjny i fabrycznie nowy, jeżeli usterki nie da się naprawić a są one spowodowane niedbalstwem producenta.
Takie rzeczy tylko w Media Markt.
kamil1221 pisze:Co ma piernik do wiatraka jak umowa do telefonu - to, że ma umowę nie znaczy, że nie może zmienić telefonu i dalej korzystać z usług operatora - sam tak mam z moim mixem - telefon, z którym go kupowałem już dawno wącha kwiatki od spodu a ja nadal korzystam z usług na innym telefonie z innym IMEI.
I wymeinili Ci go bez problemu w salonie?

 #195895  autor: kamil1221
 24 cze 2007, 13:45
Takie rzeczy tylko w Media Markt.
No co ty :)
Miałem Philipsa 355 - tyle razy się psuł że po 5 wizycie w serwisie przysłali mi nowy telefon z innym IMEI - nawet w gwarancjo byłą jakaś adnotacja o tym.
3. Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu przez Gwaranta, na nowy, wolny od wad, w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancyjnym dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady;
-Autoryzowany Punkt Serwisowy stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.
Gwarancja Samsunga.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2007, 13:49 przez kamil1221, łącznie zmieniany 1 raz.

 #195897  autor: babeo
 24 cze 2007, 13:47
kamil1221 pisze:tyle razy się psuł że po 5 wizycie w serwisie przysłali mi nowy telefon z innym IMEI
hehe no widzisz. To zupełnie inna sytuacja. Dlatego Jarmo nie dostanie od ręki nowego teleofnu.

 #195899  autor: kamil1221
 24 cze 2007, 13:49
Chyba że -
-Autoryzowany Punkt Serwisowy stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.
:D

 #195903  autor: babeo
 24 cze 2007, 13:52
Ale tak czy siak, telefon musi się u nich znaleźć :-D

więc pozostaje tylko opcja wysłąnai telefonu przez opa, a na ten czas telefon zastępczy :D

 #195920  autor: kamil1221
 24 cze 2007, 14:32
babeo pisze:Ale tak czy siak, telefon musi się u nich znaleźć :-D

więc pozostaje tylko opcja wysłąnai telefonu przez opa, a na ten czas telefon zastępczy :D
Ewentualnie oddać telefon do autoryzowanego serwisu w mieście gdzie wszytko szybciej robią :)
http://www.punktyserwisowe.samsung.pl/

 #196037  autor: JacekS
 25 cze 2007, 00:06
W salonie nie wymienia telefonu, tylko zrobi to serwis jezeli telefon przynajmniej 3 razy byl u nich lub usterka jest niemozliwa do usuniecia.
Jezeli ktos wzial telefon na umowe to nie moze przyjsc nastpengo dnia i powiedziec ze telefon mu sie nie podoba i chce inny. A czy telefon ktory wzial w promocji sprzeda i kupi inny to juz sprawa klienta.

 #196059  autor: Kaczy
 25 cze 2007, 08:59
Jak to u mnie mówią: "to nie zupa, że to można zwrócić" :-D :-D

...::: Made for loneliness :::...

 #196091  autor: tomek15082
 25 cze 2007, 11:47
Na 100% zależy to tylko od tego z jakim operatorem mamy podpisaną umowę.