Dzisiaj zakupiłem model Samsunga X510 i mam problem z aparatem, który nie działa. Przy próbie robienia zdjęcia wyskakuje komunikat, że aparat jest odłączony a co jakiś czas uda się zrobić zdjęcie, ale jest ono tylko zbiorem różnokolorowych pikseli. Czy ktoś też miał podobny problem ? I czy ktoś umie mi pomóc ?
- Wszystko, co dotyczy modeli z serii X oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Zapewne uszkodzony aparat (nie ten telefoniczny, tylko cyfrowy). Sam nic nie robisz. Jeśli masz na gwarancji to oddaj do serwisu. Wymienią matryce czy coś tam. Chyba jedyna możliwość.
Dadza ci jakis prosty telefon zastepczy, a ten wysla do serwisu
Są dwie mozliwości: albo wezmą do serwisu i dadzą jakiś zastępczy lub jeżeli nie masz podbitej gwarancji to dadzą nowy(ale na pewno masz podbitą gwarancję )
Co ty za bzdury piszesz. Nie dadza nowego poniewaz telefon zostal juz sprzedany, czyli imei telefonu zostal juz zaksiegowany, ponadto jezeli jest to telefon z umowa nr imei jest na umowie. Coprawda lonslutant ma mozliwosc zmiany numeru imei na umowie, ale tylko w szczegolnych przypadkach(np. Blad na umowie) i musi to zrobic w ciagu 72 godzin od momentu aktywacji (Jezeli dobrze pamietam).
Ale brednie wypisujesz - przecież klient ma prawo do wymiany telefonu na bezawaryjny i fabrycznie nowy, jeżeli usterki nie da się naprawić a są one spowodowane niedbalstwem producenta.jacenty1812 pisze:Co ty za bzdury piszesz. Nie dadza nowego poniewaz telefon zostal juz sprzedany, czyli imei telefonu zostal juz zaksiegowany, ponadto jezeli jest to telefon z umowa nr imei jest na umowie.
Co ma piernik do wiatraka jak umowa do telefonu - to, że ma umowę nie znaczy, że nie może zmienić telefonu i dalej korzystać z usług operatora - sam tak mam z moim mixem - telefon, z którym go kupowałem już dawno wącha kwiatki od spodu a ja nadal korzystam z usług na innym telefonie z innym IMEI. (Jeżeli założymy że sam zainteresowany posiada jakąś umowę z operatorem).
Takie rzeczy tylko w Media Markt.kamil1221 pisze:Ale brednie wypisujesz - przecież klient ma prawo do wymiany telefonu na bezawaryjny i fabrycznie nowy, jeżeli usterki nie da się naprawić a są one spowodowane niedbalstwem producenta.
I wymeinili Ci go bez problemu w salonie?kamil1221 pisze:Co ma piernik do wiatraka jak umowa do telefonu - to, że ma umowę nie znaczy, że nie może zmienić telefonu i dalej korzystać z usług operatora - sam tak mam z moim mixem - telefon, z którym go kupowałem już dawno wącha kwiatki od spodu a ja nadal korzystam z usług na innym telefonie z innym IMEI.
No co tyTakie rzeczy tylko w Media Markt.
Miałem Philipsa 355 - tyle razy się psuł że po 5 wizycie w serwisie przysłali mi nowy telefon z innym IMEI - nawet w gwarancjo byłą jakaś adnotacja o tym.
3. Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu przez Gwaranta, na nowy, wolny od wad, w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancyjnym dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady;
-Autoryzowany Punkt Serwisowy stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.
Gwarancja Samsunga.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2007, 13:49 przez kamil1221, łącznie zmieniany 1 raz.
Ewentualnie oddać telefon do autoryzowanego serwisu w mieście gdzie wszytko szybciej robiąbabeo pisze:Ale tak czy siak, telefon musi się u nich znaleźć
więc pozostaje tylko opcja wysłąnai telefonu przez opa, a na ten czas telefon zastępczy
http://www.punktyserwisowe.samsung.pl/
W salonie nie wymienia telefonu, tylko zrobi to serwis jezeli telefon przynajmniej 3 razy byl u nich lub usterka jest niemozliwa do usuniecia.
Jezeli ktos wzial telefon na umowe to nie moze przyjsc nastpengo dnia i powiedziec ze telefon mu sie nie podoba i chce inny. A czy telefon ktory wzial w promocji sprzeda i kupi inny to juz sprawa klienta.
Jezeli ktos wzial telefon na umowe to nie moze przyjsc nastpengo dnia i powiedziec ze telefon mu sie nie podoba i chce inny. A czy telefon ktory wzial w promocji sprzeda i kupi inny to juz sprawa klienta.
Na 100% zależy to tylko od tego z jakim operatorem mamy podpisaną umowę.