DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #816795  autor: Vieslav
 11 sie 2015, 14:49
Witam serdecznie po bardzo długiej przerwie :-)
Pod koniec kwietnia podpisałem umowę na neostrade do 10 mb/s w promocji za 49,90zł miesięcznie, miało to być przejście ze starego BSA Orange Freedom. W salonie zapewnili mnie, że nie będzie to trwało dłużej niż 14 dni.

Ok, czekam 14 dni - nadal działa freedom. Czekam 20 dni - nadal działa freedom.

Dzwonię na infolinię, tam dowiaduje się, że salon coś namieszał w zamówieniu i nie mogą puścić dalej do realizacji.

Dzwonię do salonu - nikt nie odbiera. Jadę do salonu - salonu nie ma :shock:. Szyld zdjęty, drzwi zaklejone folią. Dzwonię na infolinię, składam reklamacje. Jest koniec maja.

Co tydzień dzwonię pytać jak tam moja sprawa. Nikt nic nie wie. Salon nie dostarczył dokumentów, mam skontaktować się z salonem. Mówię konsultantom, że z salonem nie mogę się skontaktować, ponieważ on nie istnieje. Konsultant wysłał gdzieśtam monit. Umowę mam podpisaną, neostrady nie mam, nikt nic nie wie.

Jest środek czerwca, widzę nową promocję. Myślę sobie, skoro salon zgubił dokumenty to jaki problem, żebym podpisał umowę na nowo w innym salonie (tym razem firmowym, nie salonie "krzak" co zwinął się z moimi dokumentami). Dzwonię na infolinię. Konsultant informuje mnie, iż jest możliwość rezygnacji z tej umowy skoro usługa nie jest świadczona i dodaje notkę do reklamacji, iż chciałbym zrezygnować i podpisać nową umowę w innym salonie.

Za kilka dni (jest już koniec czerwca) dzwonię zapytać, czy mogę już podpisać nową umowę w innym salonie i co słyszę? Wyznaczono panu termin instalacji usługi na 1 lipca. Chcę złożyć reklamacje, ponieważ się z tym nie zgadzam. Umowa podpisana w kwietniu, obiecali 14 dni, salon zwinął się z moimi dokumentami a ja zostałem z niekorzystną promocją. Wredne babsko na infolinii wrzeszczy na mnie, że żadnej reklamacji nie przyjmie bo nie mam takiego prawa żeby składać. Umowę podpisałem więc nara.

Dzwonię na infolinię ponownie, pani bez cienia kultury osobistej nie będzie na mnie mordy drzeć. Następny konsultant okazał się całkiem do rzeczy i zaproponował, że do poprzedniej reklamacji dopniemy skargę i wtedy za 7 dni będę miał odpowiedź. Ok, złożyłem skargę - chęć zmiany promocji na nową.

Skarga została odrzucona. "Po analizie konta stwierdzam, że zmiana promocji nie jest możliwa". Dzwonię na infolinię, składam kolejną skargę. Otrzymuję znowu taką samą odpowiedź. Dzwonię ponownie, składam kolejną skargę. Tym razem otrzymuję odpowiedź, że nie wyrażałem chęci zmiany promocji na nową przed włączeniem usługi.
Chwila chwila. Usługę włączono mi 1 lipca. Wredne babsko nie chciało przyjąć mi reklamacji gdzieś przy końcu czerwca. No to jak nic nie robiłem?

Rozmowy są nagrywane i jak chłop krowie na miedzy tłumaczę dzień, godzinę i temat rozmowy z doradcą. Wszystko jest nagrane; że salon nie istnieje, że brak dokumentów, że chcę zrezygnować i podpisać nową umowę. Niestety jak grochem o ścianę; "analiza konta nie pozwala na blablabla".

Powiedzcie drodzy forumowicze, co robić? Słać już skargę do UKE?
 #816838  autor: tyre23
 11 sie 2015, 19:30
Przecież w umowie masz termin realizacji umowy i warunki odstąpienia. Nie baw się w żadne skargi tylko wysyłasz rozwiązanie umowy listem poleconym.
Świadczenie Usługi rozpoczyna się, pod warunkiem istnienia
możliwości technicznych,
 po zawarciu Umowy i przeprowadzeniu Rejestracji Usługi w
terminie 30 dni od daty zawarcia Umowy. – dot. Klientów,
którzy w chwili zawarcia niniejszej umowy nie korzystają z
Internetu stacjonarnego Orange
 od …………………... (data) – dot. Klientów, którzy w chwili
zawarcia niniejszej umowy korzystają z Internetu
stacjonarnego Orange
 po zawarciu Umowy i przeprowadzeniu Rejestracji Usługi w
terminie 30 dni od dnia upływu okresu wypowiedzenia
dotychczasowej umowy o świadczenie usługi dostępu do
Internetu. – dot. Klientów, którzy przenoszą usługę
internetową od innego operatora
W przypadku braku możliwości technicznych do świadczenia
Usługi w danym Lokalu Umowa wygasa.

Rozpoczęcie naliczania opłat za Usługę następuje:
 od 30 dnia po dniu podpisania Umowy albo dokonania
Rejestracji Usługi, jeśli nastąpi ona przed upływem
powyższego terminu. – dot. Klientów, którzy w chwili
zawarcia niniejszej umowy nie korzystają z Internetu
stacjonarnego Orange

. Abonent może rozwiązać Umowę ze skutkiem
natychmiastowym, jeżeli Orange świadczy Usługę w sposób
niezgodny z Umową, Regulaminem, Cennikiem lub przepisami
prawa.
 #816870  autor: Vieslav
 11 sie 2015, 22:36
Maniek99 pisze:Mamy prawie połowę sierpnia, szkoda że jeszcze dłużej nie poczekałeś...
3 skargi x 7 dni daje prawie cały lipiec... :roll:
Przecież w umowie masz termin realizacji umowy
No właśnie pierwsze co zrobiłem w czerwcu to sprawdziłem termin realizacji i albo nie potrafię czytać ze zrozumieniem, albo Orange się wycwaniło, bo w mojej umowie nie ma słowa o żadnych 30-stu dniach.
Pytałem konsultantów jak z tego zrezygnować, czy jest jakiś termin realizacji, ale każdy odpowiadał, że nie ma czegoś takiego i skoro podpisałem umowę to mam siedzieć i czekać aż łaskawie włączą, a zrezygnować owszem, mogę, ale zapłacę karę w wysokości 24 miesiące x otrzymany upust.