DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #735495  autor: user_delete21
 28 lip 2014, 09:23
Jedno z wyjaśnień jest takie, że operator przynajmniej potencjalnie rozważa obniżanie limitu 150GB w miarę napływu klientów / na tych najbardziej obciążonych stacjach i z tego powodu nie mogą zapisać konkretnych liczb w regulaminie.

Oferta w obecnym kształcie, przyjmując 150GB jako soft quota, jest rewelacyjna. Tylko jeżeli dany użytkownik potrzebuje powiedzmy 120GB miesięcznie, to gdyby operator nagle podzielił limit na pół w efekcie takie łącze będzie bezużyteczne, a umowa jest na 2 lata. Z mojego punktu widzenia to niestety dyskwalifikuje ofertę, bo na uczciwe podejście korporacji w relacji z klientem niestety nie ma co liczyć.